Gamereactor internasjonalt Norsk / Dansk / Svenska / Suomi / English / Deutsch / Italiano / Español
Medlemsinnlogging
amigo

Glemt passordet?
Jeg er ikke medlem, men jeg vil registere meg

Eller logg inn med min Facebook-konto
FacebookFacebook
Velg forum
Søk forum
Tråd:

Uncharted-trilogi!

Antall innlegg: 8

Swaggi
Hei Blogg'en idag kjøpte jeg meg Uncharted en og to begynte på en'ern syntes det er bra hitil det var en spendene serie håper ikke jeg blir skuffa etter vært. Jeg har erfaring med å kjøpe et spill og så blir jeg ikke fornøyd det er ganske dumt å sløse å. Totalt summen på de to spill'ene var 519,- det var ikke værst til å være bruk og inngen riper det er så si det berste kjøpe Ever kjøpte det på GameStop så der kommer jeg oftre hitil det er mye bra der hehe.. men, lukten av nytt spill er også en god lukt!

Så hva syntes dere on Uncharted-serien?

-Swaggi
Kronoz
Moderator
En av de beste som noensinne har blitt trykket ut av en utvikler. Strålende arbeid fra ende til annen!
Are you my mommy? // Je Vois Tout
P-Dude
Både Uncharted 1 og 2 er sinnsykt bra spill. Og Uncharted 2 er vel kanskje DET beste spillet jeg har på PS3en min
Du har mye å se frem til, min venn ;D
Relax...I'm a doctor.
Elektro Banana
Hvorfor heter bloggen Uncharted Trilogi? Du snakker ikke om 3-eren og Naughty Dog har selv sagt at Uncharted serien aldri var planlagt å være trilogi. Sorry for mas, men jeg syntes navnet ble litt feil.

Sorry for enda mer mas, men 519 for brukte spill er faktisk veldig dyrt

http://www.lefdal.com/product/spill-konsoll/spill-playstation-3/PS3U
NCHARTP/uncharted-twin-pack-ps3

Men, kos deg med spillene
I'll shove that bat up your ass and turn you into a popsicle
Elektro Banana
Hvorfor heter bloggen Uncharted Trilogi? Du snakker ikke om 3-eren og Naughty Dog har selv sagt at Uncharted serien aldri var planlagt å være trilogi. Sorry for mas, men jeg syntes navnet ble litt feil.

Sorry for enda mer mas, men 519 for brukte spill er faktisk veldig dyrt

http://www.lefdal.com/product/spill-konsoll/spill-playstation-3/PS3U
NCHARTP/uncharted-twin-pack-ps3

Men, kos deg med spillene
I'll shove that bat up your ass and turn you into a popsicle
Marlboro Red
Elektro Banana er en liten sutre kopp
Marlboro Red
Swaggi
Enig
erix77
Har spilt begge to, og kommer nok sikkert til å spille 3'eren når det kommer.
Men er ikke enig i anmeldelser osv som sier de er fantastiske.
Var mye bra både teknisk og stemningsmessig, men følte inni mellom at det
litt gjentagende og lite fritt. Men absolutt bra underholdning.

Skriv et innlegg

For å kunne diskutere må du logget inn. Ny bruker? - bli medlem n!

:D :) :( :-o :shock: :? 8) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: ;-) :idea: :arrow: :| :mrgreen: :clap: :dance: #-o =; :^o [-X :pray: 8-[ :sick: :-# [-( :-k :-- Bold Italic Underline Spoiler

Poll Hvilken konsoll velger du?
  • 13% Wii U
  • 37% Playstation 4
  • 14% Xbox One
  • 26% PC
  • 10% ALLE!!
Resultat
xXAkresSXx94: Endelig har det komt ei James Bond-gruppe! Bli med i den her --> http://www.gamereactor.no/grupper/6171/Følg
2013-05-23 13:26
xXAkresSXx94: Eg ser det blir forandringer i designen på GR, vil det også føre til at dei siste GR-magasinene kommer som PDF-fil?Følg
2013-05-23 12:57
Soraki: Den siste episoden av Penumbra Overture kan du se HER: http://youtu.be/xVmsN0hYYWM Lover ingenting, men det er spenning og skrekk nok!Følg
2013-05-23 12:55
Tommy Kvaernerud: Skriftstørrelsen er litt i overkant, i forhold til resten av siden. Må zoome ut og inn for å få samme størrelse på nyheter og forum.Følg
2013-05-23 12:45
JoEy_Odd: Say whaaaaat Matscoolio? Noo waaayFølg
2013-05-23 12:43
Tommy Kvaernerud: Nytt kommentarfelt i nyheter gitt. VIl det holde seg der, eller blir det slik på forumet også?Følg
2013-05-23 12:38
sonic og link: Med eksamen utgitt, blir det intens jobbing frem til og med lørdag.Følg
2013-05-23 11:16
fantomena: NeoGAF er legenadarisk. http://tinyurl.com/oaewgamFølg
2013-05-23 10:15
Matscoolio: @Ole-Christian: Vil gjerne at du retter din boikott mot JoEy_Odd som rett og slett tvang meg til dette. Kritikkverdig dette, Joey.Følg
2013-05-23 09:29
Ole-Christian: @Strategist: Det er underbevisstheten din som prøver å sno seg unna eksamen.Følg
2013-05-23 07:18
Strategist: I fjor falt jeg i brennesle på vei til eksamen. Hvordan toppe det i år? En stor, blødende flenge i lillefingeren.Følg
2013-05-23 05:15
Strategist: Eksamen om noen timer.Følg
2013-05-23 05:14
Ole-Christian: @Matscoolio: Nå skal jeg ikke lese den, bare fordi.Følg
2013-05-23 00:54
Matscoolio: Fikk oppfordring til å skrive at jeg har en ny blogg, så her er det: jeg har en ny blogg ute.Følg
2013-05-23 00:39
Ole-Christian: @remote: Ja, åpenbart.Følg
2013-05-22 23:47
remote: @OC: Ah, derfor det heter middag!Følg
2013-05-22 23:35
Ole-Christian: Snart på tide med middag. Alle barskinger spiser middag ved midnatt.Følg
2013-05-22 23:27
Kakashi sensei: Sove for så å jobbe 10 nye timer med portofolien i morgen...Følg
2013-05-22 23:04
Ole-Christian: @remote: Det er lite som kan måle seg med nystekte vafler.Følg
2013-05-22 22:47
BETA +