Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Hei Blogg'en idag kjøpte jeg meg Uncharted en og to begynte på en'ern syntes det er bra hitil det var en spendene serie håper ikke jeg blir skuffa etter vært. Jeg har erfaring med å kjøpe et spill og så blir jeg ikke fornøyd det er ganske dumt å sløse å. Totalt summen på de to spill'ene var 519,- det var ikke værst til å være bruk og inngen riper det er så si det berste kjøpe Ever kjøpte det på GameStop så der kommer jeg oftre hitil det er mye bra der hehe.. men, lukten av nytt spill er også en god lukt!

Så hva syntes dere on Uncharted-serien?

-Swaggi
  • 0
En av de beste som noensinne har blitt trykket ut av en utvikler. Strålende arbeid fra ende til annen!
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Både Uncharted 1 og 2 er sinnsykt bra spill. Og Uncharted 2 er vel kanskje DET beste spillet jeg har på PS3en min
Du har mye å se frem til, min venn ;D
Put money in my hand, and I will do the things you want me to
  • 0
Hvorfor heter bloggen Uncharted Trilogi? Du snakker ikke om 3-eren og Naughty Dog har selv sagt at Uncharted serien aldri var planlagt å være trilogi. Sorry for mas, men jeg syntes navnet ble litt feil.

Sorry for enda mer mas, men 519 for brukte spill er faktisk veldig dyrt

http://www.lefdal.com/product/spill-konsoll/spill-playstation-3/PS3U
NCHARTP/uncharted-twin-pack-ps3


Men, kos deg med spillene
I'll shove that bat up your ass and turn you into a popsicle
  • 0
Hvorfor heter bloggen Uncharted Trilogi? Du snakker ikke om 3-eren og Naughty Dog har selv sagt at Uncharted serien aldri var planlagt å være trilogi. Sorry for mas, men jeg syntes navnet ble litt feil.

Sorry for enda mer mas, men 519 for brukte spill er faktisk veldig dyrt

http://www.lefdal.com/product/spill-konsoll/spill-playstation-3/PS3U
NCHARTP/uncharted-twin-pack-ps3


Men, kos deg med spillene
I'll shove that bat up your ass and turn you into a popsicle
  • 0
Elektro Banana er en liten sutre kopp
The gavel corrupts
  • 0
Har spilt begge to, og kommer nok sikkert til å spille 3'eren når det kommer.
Men er ikke enig i anmeldelser osv som sier de er fantastiske.
Var mye bra både teknisk og stemningsmessig, men følte inni mellom at det
litt gjentagende og lite fritt. Men absolutt bra underholdning.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!