Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Som tittelen sier trenger jeg hjelp. Jeg har VELDIG lyst på Grand Theft Auto: San Andreas, men på grunn av at spillet har 18 års grense får jeg da ikke låv til å kjøpe det. Mamma har ikke sagt at det er helt uaktuelt for de vet at jeg kan skille fiksjon fra virkelighet men jeg må bare ha noe overbevisende å si. Så har dere noen fårslag?
P.S vil ikke ha noe sånt som GTA er ikke for barn eller sånt ok!
Free EARL! Wait, EARL is free! Yeeei!
  • 0
Gta er ikke for barn

jk

Vis foreldrene dine vet at du kan skille friksjon og virkelighet, hvorfor får du ikke bare dem til å kjøpe spillet?
"Don't cross the crooked step"
  • 0
Bare lurer men hva hjalp det meg tror du?
Free EARL! Wait, EARL is free! Yeeei!
  • 0
Jeg sier som CEG

Hvis foreldra dine vet at du klarer å skille dem, så burde det ikke være noe problem å spørre rett ut.
Ingen grunn til å gå rundt grøten.
Verste som kan skje er at du får et nei.
  • 0
Prøvd MANGE ganger Tommy Prøv å hjelpe meg da. Pliss!
Free EARL! Wait, EARL is free! Yeeei!
  • 0
Hvis du alt har prøvd det, betyr det jo at de ikke syns du skal spille det.
Da vil det nok ikke hjelpe stort med en overdreven forklaring av ditt og datt.
  • 0
Joda Tommy for det har virka før!
Free EARL! Wait, EARL is free! Yeeei!
  • 0
Hovedpersonen er mørkhuda, du er ikke rasist om du spiller spillet med andre ord.
  • 0
Fortell foreldrene dine at hovedpersonen er mørk i huden, spør så om du kan spille spillet.
Når/hvis de svarer nei sier du at de er rasister, blir rasende og går på rommet ditt.

Eventuelt bare få en kompis eller storebror til å kjøpe det for deg, og si til foreldrene dine om et par uker at "hey, jeg har forresten spilt GTA i to uker nå, har det påvirket meg enda?"

Edit: Ninja'd by Zyrocz
Fem-stjerners medlem
  • 0
Vel, hvis du maser blir de bare irriterte. Kjøp det selv, eller kjøp et annet spill. Det er ikke verre enn det.
If sex is a pain in the ass, you're doing it the wrong way! PSN: Komodo Spodo
  • 0
Internetz is ur frend
Im not pro, but i know how to play.
  • 0
For min del er det helt greit dersom en som er under 18 spiller GTA, men det er bare hvis personen som spiller det faktisk er moden nok til det, og utifra stavingen din ville jeg aldri latt deg spille det, ettersom du staver verre enn broren min på 9 år.

Spill heller spill du er moden for, som Zelda, Super Mario, og mange andre titler som er langt bedre enn GTA uansett. GTA er for all del et veldig godt spill, men det kommer ikke til å forsvinne med det første, så hvorfor ikke heller vente til du er moden nok til å spille det?
Unfortunately, the atmosphere was a facade. Not once did my own daughter looked me in the eye. Oh, the food? Tasted like blood...
  • 0
@dr peace: +1
Alle kan gjøre feil, sa den pedofile til dvergen.
  • 0
Siterer dr peace:
For min del er det helt greit dersom en som er under 18 spiller GTA, men det er bare hvis personen som spiller det faktisk er moden nok til det, og utifra stavingen din ville jeg aldri latt deg spille det, ettersom du staver verre enn broren min på 9 år.



Spill heller spill du er moden for, som Zelda, Super Mario, og mange andre titler som er langt bedre enn GTA uansett. GTA er for all del et veldig godt spill, men det kommer ikke til å forsvinne med det første, så hvorfor ikke heller vente til du er moden nok til å spille det?


2+

Lagt til 2011-07-07 19:55:
Si at alle vennene dine har det, og at du vill bli mobbet om du ikke for det.
  • 0
@dr peace 3+
*MacGyver Theme*
  • 0
fra mobilen Bruk et alt for gørette spill som eksempel, for å så si at du ikke har lyst å spille det fordi det er ekkelt. Så sier du at det er stor forskjell mellom spillene selv om begge er 18+. Du virker nok moden til å spille GTA så bare å overbevise de.
  • 0
Hva er alt dette med "spille spill man er moden til"? Jeg spilte GTA når jeg var rundt 8-10. Sist jeg sjekket har man det artigere med sandbox spill i yngre alder pga. man blir ikke like for lei av ensformighet.
  • 0
Uenig med dr peace. Om man skal spille spill som Zelda og Mario bør man minimum være på et mentalt nivå med en 5-6 åring, noe trådstarter neppe er
"Det er lame å sitere seg selv" - littsnill
  • 0
fra mobilen Dont trash Zelda! ;)
  • 0
@dr peace sorry for dårlig staving men dette var noe jeg rabla ned i hu og hast Skal se igjenom og drive med feil retting på min neste blogg
Free EARL! Wait, EARL is free! Yeeei!
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!