Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

WARNING: Unødvendig blogg forrut. Vær så snill og ikke hat meg for dette, men jeg vill rett og slett blogge mer. Du er herreter advart. Greit nå er jeg i ganske enkelt himmelen, jeg sitter nå og hører god gammel Dr.dre mens jeg spiller minecraft og drikker Red Devil, med magen full av hjemmelaget pizza. Og jeg føler at dette er fortjent ettersom jeg har vert ute å trent intervall for ca 2 timer siden. Livet er herlig!

Ha en god sommer:)
Free EARL! Wait, EARL is free! Yeeei!
  • 0
Dette kunne du fått plass til i en live feed...
Love is like a flower; even the most beautiful kind dies. - Till Lindermann
  • 0
Nice. Litt Dr.Dre slår aldri feil. Heller ikke pizza.

God sommer!
Now I can let these dream killers kill my self esteem-or use my arrogance as steam to power my dreams.
  • 0
@shotgunrain12:
Nope, har bare plass til 140 tegn i en live feed. Får ikke plass til halve bloggen engang.

Pizza er jeg stor fan av, ikke så mye Dr.Dre, desverre.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
oh sorry my bad
Love is like a flower; even the most beautiful kind dies. - Till Lindermann
  • 0
God gammeldags Dr. Dre er herlig! Har ikke hørt på det på mange år tho, men husker jeg digget det veldig før ^^

Men til senere, prøv å skriv blogger litt mer utfyllende og med litt mer fokusert mening.

"Don't cross the crooked step"
  • 0
@Crazy Eyed Gamer93 Jeg vet at denne bloggen ikke hadde så fokusert mening men jeg måtte gjøre noe mens Iron orene brant
Free EARL! Wait, EARL is free! Yeeei!
  • 0
Heldig. Jeg er i camping vogna våres og kjeder meg med dårlig nett For ikke spilt Assassins Creed D:

FML...
  • 0
Smakte Red Devil for første gang forrige uke. Ikke akkurat favoritten
"I used to stop it, but then I took something miserable to the knee." - fantomena til LesMis, Desember 2011
  • 0
Jepp, livet er herlig

Kos deg videre du også
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!