LIVE
HQ
logo hd live | Pepper Grinder
See in hd icon

Chat

X
      😁 😂 😃 😄 😅 😆 😇 😈 😉 😊 😋 😌 😍 😏 😐 😑 😒 😓 😔 😕 😖 😗 😘 😙 😚 😛 😜 😝 😞 😟 😠 😡 😢 😣 😤 😥 😦 😧 😨 😩 😪 😫 😬 😭 😮 😯 😰 😱 😲 😳 😴 😵 😶 😷 😸 😹 😺 😻 😼 😽 😾 😿 🙀 🙁 🙂 🙃 🙄
      Norsk
      Nyeste
      Atrás

      Blogger

      Her kan du kommentere alle brukernes blogger

      Utrolig trist...

      Kan vel ikke si at jeg kjente han veldig godt, men har hadt gode samtaler med han på IRC-kanalen. Han var med på å ta meg godt imot der, når jeg var ny og sjenert.

      Så hvil i fred, Gravkorset/Torjus. Mine tanker går til hans familie og andre pårørende.
      Let the voice of love take you higher
      • 0
      Hvil i fred Torjus
      Love is like a flower; even the most beautiful kind dies. - Till Lindermann
      • 0
      Kjente han ikke så godt, men jeg kjente han nok til å kalle han hyggelig.

      Hvil i fred Torjus/Gravkorset. Du vil alltid bli huset som en meget respektert og intelligent bruker.
      You exist because we allow it, and you will end because we demand it.
      • 0
      Torjus var en kjernebruker på forumet. Det var en bruker jeg respekterte, og han respekterte alltid andre. En strålende person som var politisk interessert, positiv og ga forumet den omtanken få andre brukere har gjort. Han var en person av karakter. Hvil i fred, Torjus, og jeg sender min dypeste medfølelse til alle de pårørende til hendelsene. Det som har skjedd har på mange måter satt meg i en tilstand av ambivalens.

      Det er spesielt sterkt å lese innlegget han skrev i tråden "Er du redd for å dø?" for noen måneder siden:
      "Jeg håper det skjer fort. Har ingen interesse i å sitte og stirre ut av vindue fra et gamlehjem i mine siste år. Da tar jeg heller selvmord. Har ingen angst ovenfor døden, og jeg er erke-ateist (om det går ann å si det) så jeg tror heller ikke på et liv etter døden. Jeg tror på evig søvn, død og fortapelse. Men jeg unner de som tror på et liv etter døden, den gleden."
      he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
      • 0
      utrolig trist, kondolerer til bekjente og pårørende til alle som er skadd/har mistet livet i denne forferdelige hendelsen.
      Spartans never die. They're just missing in action.
      • 0
      • Zook
      • Zook
      Helt forferdelig, hvil i fred.
      You're sleeping over, right?
      • 0
      Mine dypeste kondolanser til familie og venner. Han var en kjernebruker her på GR.
      "Damn, sucker. I just got some. Look at me, Brad, I'm a man now, just like you. Except, I don't look like a faggot and talk all educated."
      • 0
      Dette er helt forferdelig...
      Hvil i fred Torjus og restene av ofrene
      Rule nr 1: Be EPIC!
      • 0
      Nok et eksempel på at de beste forlater oss først. Hvil i fred.
      • 0
      Kondolerer.

      Hvil i fred.
      The gavel corrupts
      • 0
      Flere enn meg som syntes at alle som døde under bombeangrepet og massakren på Utøya, burde bli hedres i neste GR-blad?
      Der i blant Torjus/Gravkorset.

      Hvil i fred.
      http://www.spiller1.net/ | Søker skribenter
      • 0
      Det hadde vært fint å hatt en liten seksjon til alle døde og da spesielt Torjus og kanskje ord fra folk på forumet etc.
      "Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
      • 0
      Selv hadde jeg en den kontakt med Gravkorset og ikke minst Torjus som jeg kjente han via Facebook. Vi chattet om spill og han gledet seg selvsagt til Battlefield 3 og praten har godt mye innpå hvordan det spillet ville bli.

      Nå får han aldri oppleve det og jeg har sluppet mang en tåre de siste dagene fra da jeg fikk høre at han var savnet. Jeg var på torget her på Snåsa i går og tente lys for han og de andre involverte i tragedien og må si jeg ikke har ord for det som har skjedd. Rett og slett satt ut.

      Hvil i fred Torjus. Jeg kommer til å savne praten om spill med deg på Facebook og på Gamereactor! Kondolere til venner og foreldre av Torjus!
      Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
      • 0
      Kjente ikke noe godt til Gravkorset bortsett fra de postene jeg har sett skrevet av ham rundt på forumet, men det er alltid tragisk når sånt skjer og jeg kan ikke si annet en hvil i fred.
      Evoking fear is, in itself, an art form - and nothing in the entire history of storytelling has explored it better than video games.
      • 0
      Kommer til å savne, Torjus, selv om jeg ikke pratet så ofte med han så var han en stor del av GR og jeg husket han alltid når jeg tenkte på de mest kjente på forumene. Grusomt at noen kan ødelegge så mange liv og jeg kondolerer på det sterkeste. Hvil i fred, Gravkorset
      Carpe Noctem
      • 0
      Vet ikke hva jeg skal si foruten at jeg husker igjen navnet her og der..

      Hvil i fred og måtte du aldri bli glemt.
      Im not pro, but i know how to play.
      • 0
      Dette her er bare så ufattelig trist. Jeg kjente ikke Torjus personlig, men jeg har sett kommentarene hans rundt om i forumet.

      Det som virkelig ga inntrykk på meg var den siste feeden hans på GR.

      Vil gjerne bruke anledningen til å gratulerer Nelson Mandela med dagen. Nå gjenstår pakkingen til Utøya, sees om seks dager

      Hvil i fred, Torjus. Hvil i fred..
      De sa jeg hadde uvanlig høy IQ. Jeg hadde ingen anelse om hva IQ var, men siden de smilte, smilte jeg tilbake.
      • 0
      Dette er så utrolig trist. Selv har jeg ikke snakket mye med han, vi har vel bare utvekslet et par kommentarer på forumet til hverandre. Til tross for at vi hadde lite kontakt, så har jeg fått et inntrykk av ham. Og det inntrykket er at han var en relativ aktiv bruker, som alltid hadde noe smart å si, og at han var en høflig fyr som ikke ville såre noen. Det er så urettferdig det som har skjedd med han.
      "Det skal ikke være nøtter i skoleboller, bare sånn gult."
      • 0
      Hvil i fred Torjus/Gravkorset.
      "Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
      • 0
      Ufattelig trist. Dette er en blogg som aldri burde behøve å bli skrevet, en hendelse som aldri skulle skjedd.
      Hvil i fred Torjus.
      fargen på denne teksten matcher bildet mitt
      • 0
      Hvil i fred Gravekorset.
      http://markusgamesdesign.weebly.com/
      • 0
      Hvil i fred.
      -Kill -Loot -Return.
      • 0
      Hvil i fred Torjus, håper de har spill i himmelen eller hvor man kommer når man dør.
      *MacGyver Theme*
      • 0
      Six feet under, med mindre man blir brent til aske eller havner på bunnen av vann, noen blir aldri funnet og vil derfor ligge å råtne i en skog eller kjeller.
      • 0
      Hvil i fred.
      No guts, no glory.. Suck on my carrot, end of story..
      • 0

      For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!