Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

MW2 støtter vel ikke Move eller Kinect?
Tviler på at det hadde noe med drapene å gjøre.
Det blir som å si: Hei jeg er 9 år og spiller Cod for bli massemorder!
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Hvis han hadde øvd på kniving på CoD hadde vel ingen dødd. Han hadde vifta rundt med en smørkniv 2/3 meter unna offeret.

Det blir alt for dumt å skylde på spill.
Oh yeah? Says you and what army?
  • 0
Det har mer med personen enn med spille å gjøre, han var jo helt klart syk som planla dette i 9 år uten å tenke seg om. Battlefield er de eneste skytespillene som er bra (y)
V
  • 0
Tror ikke det er så mange som blir påvirket av spill. De som blir påvirket ville jeg også tro at kunne bli påvirket av andre medier.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Tror ikke ondskap kommer fra spill, tror heller mer det kommer fra voldelige filmer. Så tror ikke dette er relevant i denne saken om han spilte A eller B.

Men jeg må le litt av de få personene som boikotter butikker som fjernet spill fra hyllene i ren respekt for ofrene! Jeg ville gjort akkurat det samme i ren respekt for ofrene, og pårørende. De har lidd store tap i denne hendelsen, og noen av dere får det til og virke som at fjerning av noen spill fra hyllene er verre! VOKS OPP er alt jeg har og si til dere!!
  • 0
Spill har jo kjempepåvirkning på folk.

Hitler og Stalin var i samme Guild på WoW, Djengis kahn spilte Minecraft og Osama Bin Laden brukte mye tid på My Little Pony: The Videogame
"I used to stop it, but then I took something miserable to the knee." - fantomena til LesMis, Desember 2011
  • 0
Siterer RockFuzzEleven:
Spill har jo kjempepåvirkning på folk.

Hitler og Stalin var i samme Guild på WoW, Djengis kahn spilte Minecraft og Osama Bin Laden brukte mye tid på My Little Pony: The Videogame


  • 0
Jeg synes å ha lest at Platekompaniet og andre butikker som selger voldelige spill, fikk forespørsler fra enkelte pårørende om å slutte å selge slike spill for en liten periode. Da skal man ikke svare: "Nei, det gidder vi ikke."
Jeg glemmer aldri et ansikt, men i Deres tilfelle er jeg villig til å gjøre et unntak.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!