Stem frem forsiden 
Antall innlegg: 111Nummer 4. | ||
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | 2 <3 Let me tell you a Joke. Ok? Pussy! I dont get it?. And you never will ;) | |
| ||
|
| ||
Ursa Minora![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Skisse #1. | |
| ||
| Klatten | Nr 1! | |
| ||
heljar![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Så klart #1 Groovy. | |
| ||
![]() ![]() | Kanskje Kristian valgte akkurat disse fire alternativene fordi han visste de fleste ville velge nr. 1. Dessverre er jeg bare kjent med mr. M og Mega Man. Men han siste duden, er det Duke Nukeham? Velger selvfølgelig nr. 1. Vil jo ikke ha noe som virker totalt ukjent på topp 100 bladet. Naughty dog | |
| ||
![]() ![]() | 1 Hvorfor spille selv når du kan få noen andre til å spille for deg. | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | yong boy: Rimelig sikker på at det er Contra. Uansett, selv sier jeg nr. 3. Utrolig fete farger. Ville helst sett nr. 1 i en litt mer...interessant utgave. Zed's dead, baby. Zed's dead. | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Nr. 1 uten tvil! Les min blogg! fantomena.bloggr.no - Ferske anmeldelser og nyheter | |
| ||
![]() ![]() ![]() | 1 | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | #1 Smil til verden og verden smiler til deg. Hat verden og verden prøver desperat på å få deg til å smile. | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() | hvis det blir nr1 så blir det den beste forsiden ever! mah boi | |
| ||
#1 eller # 3 | ||
| ||
![]() ![]() | Nr. 1 ser bra ut. Play chess and win. The intermediate | |
| ||
Skisse 1 | ||
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Jeg likte faktisk best #4 ^^ | |
| ||
![]() ![]() | Selv om jeg ikke er noen Mario-fan, vil jeg gå for skisse #3! Kålroten | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | #1 uten tvil. Capitalism is what people do if you leave them alone - Kenneth Minogue | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | #1. Intet spørsmål. If sex is a pain in the ass, you're doing it the wrong way! PSN: Komodo Spodo | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Nr1! Den er uten tvil best "Booker....are you afraid of God? No, but I'm afraid of you." | |
| ||
| Bounceball | Alle var dritbra, men velger nr 1. Erlend87 | |
| ||
![]() ![]() ![]() | Nr Uno I think, therefore i am | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | #1 er en no-brainer. If you think that's bad, you should read the rest of my posts. | |
| ||
skisse 4 er kulest i forhold til art direction, skisse 1 er kul i forhold til hva det er.......FØKKINGS SUPER MARIO! | ||
| ||
Moderator | Nummer 3. «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske» ... | |
| ||