Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Står mellom skisse #1 og #3 her. Synes Mario får mer enn nok PR ellers så noe annet kan få slippe til. Jeg håper på skisse #3 med Mega Man kommer i trykken, fargene harmonerer og designet er nydelig. Gi oss 16bit Mega Man!
My Enemy's went to Heaven, I still stand in Hell.
  • 0
# 3
No Remorse!
  • 0
#1
den skilte seg ut!
http://www.spiller1.net/ | Søker skribenter
  • 0
Lett nr.1. Fantastisk nostalgi
Yet another quest to defeat an evil pig and obtain triangular cheese
  • 0
  • Los
  • Los
Vel vel, alle går for mario..

Men hvorfor er alle spillene Nintendo-spill? Ikke noe annet valg? Det fantes andre konsoller også. Hvor er Tetris, Astroid, Pac-Man.. Bah..

Nummer 3
Vis vinden løye går e rett på tryne
  • 0
Selvfølgelig Nr. 1!
i7 2700k | 32g Ram 1600 mhz | Corsair H100 | Cooler Master Silent Pro 1200w | 3x EVGA Geforce Gtx 680 2gb | Corsair Obsidian 800D | 2x 3TB Seagate Barracuda | 2x Intel SSD 320 Series 120gb
  • 0
skisse 3 eventuelt nr. 1
  • 0
Nr.4 Mario er ikke sååå kul.
The mind is like a parachute. It doesn't work unless it's open.
  • 0
Nr. 1! Dette var lett valg!
You are of the undead. Forever without hope. Forever without light.
  • 0
Likte Nr.4 jeg, ser skikklig bad-ass ut ;)
A sense of humor is a major defense against minor troubles. -Mignon McLaughlin
  • 0
Den øverste såklart. Det er jo i tillegg et av mine favorittspill helt klart. Altså skisse Nr. 1
The eagles fly's high up in the sky. And follows from far abow, on the things far below. Before they finaly strikes on their final target, in the very speed of light.
  • 0
Nummer 1 definitivt den kuleste av dem, men helt ærlig så bryr jeg meg ikke så mye om coveret, så lenge innholdet er bra.
Spilldiskusjon, ikke bullcrap.
  • 0
nr 4
The gavel corrupts
  • 0
Skisse nummer 1 !
  • 0
#1 var den som tok min oppmerksomhet, så går for Super Mario!
Alle kan gjøre feil, sa den pedofile til dvergen.
  • 0
nr.1 så klart!
  • 0
  • Mr E
  • Mr E
Går for nr. 2, jeg
More than Meets the Eye
  • 0
Jeg stemmer skisse 2. Og kom igjen folkens, skjerp dere. Det er selvfølgelig Haggar fra Final Fight (og Marvel vs Capcom 3).
  • 0
Nr 1.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
skisse 1 all the way
strainofsanity.com
  • 0
Nummer 1
  • 0
Skisse nummer 1, fordi jeg elsker mariooo
  • 0
Skisse NR. 4.
"Handles like a tank. Hits like a tank. Basically, it is a tank. It just looks like a van..."
  • 0
Mega Man er kul, men Mario vinner lett ;)
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!