Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

I dag (tror jeg) ble betaen til det kommende Playstation 3 eksklusive sci-fi skytespillet Resistance 3 lansert. De som skaffet seg SOCOM 4 hadde fått reservert plass i denne betaen, men etetrsom jeg aldri kjøpte SOCOM 4 (kun spilte selve betaen) fikk jeg aldri reservert plass i Resistance 3 betaen.

Nå driver Insomniac og deler ut koder på Facebook siden deres og deres Twitter. I tillegg til at internasjonale spillsider som IGN og GameSpot deler ut et par koder. Jeg har nå vært så heldig og fikk tak i 1 kode som jeg hentet på Insomniac sin Twitter.

Dessverre var denne koden kun for USA, men heldigvis har jeg både en Amerikansk og Europeisk PSN bruker. Så i skrivende stund lastes betaen ned.

Jeg gleder meg!
  • 0
Skal ha spillet uansett, trenger ikke en demo.
  • 0
Er en beta.
  • 0
Fudge at jeg skulle få RLOD akkurat nå...

Men på den annen side er det jo tross alt bedre å klare meg uten PS3 i august hvor det egentlig ikke skjer mye på spill-fronten enn om den for eksempel skulle dø i oktober/november ^^
Just kill him with your awesome
  • 0
Har spilt betaen i én uke nå, cirka. Flerspillerdelen er fin den, men det er på kampanjedelen fokuset ligger
Der hvor alle tenker likt, tenker ingen særlig mye.
  • 0
Næh, det er ikke så bra.
i7 2700k | 32g Ram 1600 mhz | Corsair H100 | Cooler Master Silent Pro 1200w | 3x EVGA Geforce Gtx 680 2gb | Corsair Obsidian 800D | 2x 3TB Seagate Barracuda | 2x Intel SSD 320 Series 120gb
  • 0
Håper jeg får klort til meg en kode snart..
-Kill -Loot -Return.
  • 0
Er ikke noe interresert i Resistance, men kos deg med betaen! Hadde det nok gøy med U3 beta, så gleder meg noe sykt til november og oktober.
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Hvorfor skrev du dette som en blogg?
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Og på chatten, virker litt multispamming
  • 0
  • 192
  • 192
Jeg syns dette er et helt greit tema for en blogg, jeg. Bloggen omhandler et element i hans personlige liv, og er det ikke det alle bloggere blogger om, bare at det vanligvis er en ny lipgloss eller frisyre, ikke en beta-adgang...?

Uansett, hva syns du/folk om spillet så langt? Kjøper det for avslutningen i historien (som jeg håper ender i undergang, noe vi nesten aldri opplever i spill), men MP har bydd på mye, mye underholdning i de to første, så håper på det beste der denne gangen og!
Get ready for a better you
  • 0
Har ikke fått spilt så mye pga. at serverene er litt trege på å finne kamper. Men til nå har det vært ekstremt underholdende. Et lite friskt pust fra CoD og BF.
  • 0
Etter min mening suger begge forgjengerne mye, mpen var verre enn spen, så driter i dette..
"Homosexuality appears in over 4000 species, homophobia appears in one"
  • 0
hehe nice man i really care
Love will tear us apart.
  • 0
Spillet ser meget heftig ut og jeg gleder meg selv til det kommer den 7. september
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!