Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Hey hey!

Om ein handfull av dåkke kanskje har merka har vi ikkje lasta opp nokon vids på ein god stund og det er eit par grunna for det.

Den eine grunnen er at sida det er sommar så har erlend og pål vært ganske opptatt med jobb og personlige prosjekt. Ingen veit ka som har skjedd med Owlman, eg trur han berre har glemt at vi pleie å lage videoa :P

Eg on the other hand diskuterte litt med ein spelside om dei var interesserte i å poste vidsa mine i byte mot at eg får eller for låne spel. Det var snakk om september så eg sparte nye eventuelle vids for den sida. No har eg ikkje fått svar på dei siste mailsa så det kan jo egentlig hende at det gjekk i dass. Det kjeme garantert nye ratman annmelder episoder og kanskje til å med den nye serien til Erlend og Pål i løpet av september / oktober men vi får sjå.

I mellomtida har eg blitt hekta på starcraft 2, og samtidig som eg har via sommaren til å lage animasjoner istenfor å få ein sommarjobb har eg verken gadda eller hatt penga til å prøve ut nye spel for så å annmelde dei. Igjen, ditta problemet løyser nok seg sidan eg har muligheit til å låne spel etc når skulen starter igjen.

Men her er spørsmålet:

Sida eg er så hekta på starcraft 2 for tida og ikkje gama nåkke anna KAN eg legge ut "morsome lol" kommentar vids av super gayass games eg har hatt mot folk. Eg er rookie og speler på bronze leauge og DER er det faen meg mange som drar gayass tacs som trenge litt kommentering om folk er up for it.

Så jah. La oss reflektere litt rundt dinna bloggen og gi meg kommentarer angåande... vel alt som står ovenfor! Ellers have a blast for resten av den lille sommerferien som er igjen :)

Lagt til 2011-08-07 02:21:
Oh forresten ein anna grunn for at eg ikkje har lasta opp nåkke på ein god stund er at eg ikkje hadde internet i 1 måne!
  • 0
Amnesia or GTFO
Just kill him with your awesome
  • 0
lag en episode med sc2 der du tar for deg marine rush og mofockin zerglings
Fem-stjerners medlem
  • 0
Hvem er du?
i7 2700k | 32g Ram 1600 mhz | Corsair H100 | Cooler Master Silent Pro 1200w | 3x EVGA Geforce Gtx 680 2gb | Corsair Obsidian 800D | 2x 3TB Seagate Barracuda | 2x Intel SSD 320 Series 120gb
  • 0
Jeg blåser i hva du lager, bare lag noe! Mer Amneisa og Ratman hadde jo vært beast.
"Don't cross the crooked step"
  • 0
Amnesia hadde vært digg Og "Velkommen tilbake"
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!