Et spark i rumpa og nesten dumpa. 
Antall innlegg: 8-Nå begynner det! Nå er jeg endeliiig klar for dra inn i Portalen. Portalen som skal føre meg til Skatten, denne skatten som jeg flere ganger har nesten blitt drept for å skaffe. Det er nå spillet for alvor starter. Brøler jeg for full hals etter og ha bekjempet et uhyre som nærmest var udødelig. Alt dette hender klokken fire om natten på en fredag og alle kan høre meg, alle! Til og med naboene dine. Men vent, hva skjer? Spillet stopper... Dette var slutten, alt sammen er over. - Hvorfor er rulleteksten der nå? Det er jo altfor tidelig, jeg var ikke ferdig med å spille det endaa. Jeg sukker høyt. La meg få presentere dere, Borderlands, et spill jeg egentlig ikke hadde noen store forventninger til i det hele tatt. Uten forvarsel dro det meg opp i skyene og lot meg falle i bakken uten noen form for fallskjerm. Det føltes faktisk litt ut som og bli dumpa og få et spark i rauva samtidig. Nå skal vi ta i bruk tidsmaskinen og fast forward-knappen sånn at tilbakeblikket ikke varer altfor lenge. Det hele begynte da jeg lå i senga til kompisen min og sløvet etter en fotballtrening. Han viste meg et spill. Og BOOM! *Eksplosjon effekt* jeg var forelsket. Spillet hadde noe som jeg har savnet i så mange spill, en atmosfære og historie som kunne gjøre mange spillkonkurrenter sykelig sjalu. Fra den dagen etter at jeg hadde kommet hjem fra skole, jobb eller treninger så slengte jeg sekken i trynet på mamma og sprang opp på rommet mitt og lot Borderlands universet synke inn i meg. En skattejeger har ankommet til den øde planeten, Pandora for og lete etter "The Valut." som ifølge sagnet skulle føre en til en skatt som skulle gi vedkommende rikdom, super teknologiske våpen, makt og kvinner. Og alt dette er jo ting jeg liker! Og det var slik eventyret mitt på den krigsherja planeten starta Nå Fast-forward! Jeg sitter og ser på rulleteksten fare forbi meg og får vite at valuten ikke kommer til og åpne seg på nytt før om snaue 1000 år... Da er jeg så godt som dau og håpet for erverve seg gevinsten er allerede borte. Takk for den! Spillet var jo så klart ikke perfekt fra starten av, men det er jo nesten ingen spill som er. Så den hadde ikke fått 10 av10 av meg, men den hadde vel fortjent en 9 av 10, men hvem gir ex'n sin en 9 av 10?! -Borderlands din stygge røy du såret meg skikkelig og fortjener ikke bedre enn 1 av 10! Hmmpf! okey, okey....ikke grin nå Tore fortsett og holde masken, Borderlands fortjente dette. Post Mortem: Jeg måtte ytre meg om dette etter at jeg hadde spilt ferdig Borderlands. Lekkert spill. Det er derfor jeg nå ber til høyere høvdinger i himmelen om å lage en Borderlands 2 i håp om at vi kan fortsette fra der vi sluttet spillet. ![]() | ||
| ||
ISHFWILF![]() ![]() | http://www.gamereactor.no/nyheter/125342/Borderlands+2+er+of fisielt/ Digg måte du skriver på forresten. | |
| ||
|
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Borderlands 2 er det bare å begynne å glede seg til. "Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed. | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | spoilers much? Jeg er tøff på internett | |
| ||
Tusen Takk ISHFWILF, og beklager for spoilers for dem som ikke har spilt Borderlands. | ||
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Citerer Kartleser: The Valut Morsom skriveleif Bra blogg! Gleder meg sykt til Borderlands 2 selv Borderlands var et av de beste spillene i denne generasjonen. (etter min mening) "Viva la Revolution" - Jesus | |
| ||
wopsan! haha så ikke den før nå Jeg deler meningen din også forresten. | ||
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() | Er helt enig med deg om slutten til Borderlands, endelig etter å ha drept den siste bossen så sitter du igjen med et åpent gap når rulleteksten kommer sigende nedover... Men uansett var det et fantastisk spill, håper at 2eren lever opp til det, men med en bedre slutt I loved Dumbledore in Narnia, especially when he tells Luke Skywalker: "A Lannister always pays his debts" | |
| ||