Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Star Wars Kinect ser ikke videre imponerende ut, men konsollen derimot... Elsker designet.

Lurer på om den snakker også?

- phio&%$ pip#$# pip$#"

Kristian Nymoen - Sjefredaktør
  • 0
Beep-boo-doo-wwaaaant!
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Lurer på om den piper fra tid til annen mens du spiller. For liksom å minne deg på at den er der. Men den så awesome ut. Skulle gjerne hatt en.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Var jo litt søt da
We lost a moron, fucking celebrate!
  • 0
Haha, den var jo sykt stilig! På en eller annen måte.. Typisk om kontrollen er dårlig belagt med "gull", så den til slutt er sølv-matt.
Alle kan gjøre feil, sa den pedofile til dvergen.
  • 0
Vis jeg skal ha Xbox, så blir det den!
--- Half-Life 3 --- coming 13.13.13 --- still waiting ---
  • 0
Litt av en Xbox ass!
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Ja ja, ser bra ut.
Play chess and win. The intermediate
  • 0
Stilig design! Men må si at jeg liker designet på den kommende Batman-Xboxen bedre.
Let the voice of love take you higher
  • 0
Det er vel egentlig noe sånt som skal til for at jeg kjøper meg 360
Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul, ash nazg thrakatulûk agh burzumishi krimpatul
  • 0
  • Smæ
  • Smæ
Dette er den kuleste Xboxen som er til salgs.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!