Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Om ikke få dager treer vi inn i Oktober, starten på en ufattelig sterk spillhøst. Kanskje en av de sterkeste spillhøstene vi har hatt? Vi har allerede fått storspill som Bulletstorm, Gears of War 3, Crysis 2 og Killzone 3 i år. Og mange andre store flotte spill.

Nå derimot, treer vi snart inn i tre av årets største spillmåneder, Oktober og November. Disse to månedene er fullstappet med storspill. Bare nå i begynnelsen den 7. oktober kommer Rage og Dark Souls som jeg har ventet på lenge, og like etter det får vi Forza 4 og slik går de neste månedene. Storspill etter storspill. Spørsmålet er, har vi penger og tid? Førstnevnte har jeg, sistnevnte derimot, det har jeg virkelig ikke. Og mange av spillene som kommer vil vi ha flere timer med spilling.

Og ikke nok med det. Januar, Februar og Marsmåneden i 2012 vil også ha en god del spill. Da snakker jeg om SSX, Darkness 2, Diablo 3, Mass Effect 3 og et par andre.

I den siste tiden har jeg forhåndsbestilt og kjøpt en god dose lekre storspill. Bare for å få det unnagjort. Jeg er blakk nå og går på lån. Her er spillene jeg har forhåndsbestilt for de som lurer:

Assassin's Creed: Revelations til PC
Rage- Anarachy Edition til PC
The Elder Scrolls V: Skyrim til PC
Saint's Row: The Third til PC
Battlefield 3: Limited Edition til PC.
Need for Speed: The Run- Limited Edition til PC.
Kingdoms of Amalur: Reckoning til PC.
Call of Duty: Modern Warfare 3 til PC.
Uncharted 3: Drake's Deception.
Batman: Arkham City Collector's Edition til 360.
Diablo 3.
Dark Souls- Limited Edition til PS3.
Mass Effect 3- N7 Digital Deluxe Edition til PC.

På et senere tidspunkt kommer jeg nok også til å forhåndsbestille Super Mario 3D land. Mange spill det ja.

Hva synes du om høsten og hvilke spill har du bestilt/skaffe på lansering?

<bild>Et av de spillene jeg gleder meg mest til!
  • 0
I år blir det bare to spill for meg siden jeg ikke har tid eller rå til noe annet. De to spillene er Batman: Arkham City(PS3) og Uncharted 3: Drake`s Deception.

I 2012 er det bare Naruto Shippuden Ultimate Ninja Storm Generations som blir et kjøp og eventuelt Kingdom Heart III.

Uansett gleder meg veldig til Batman og Uncharted, begge blir å kjøpe på realese.

God blogg. Mye du også hadde bestillt og vil ha!
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Har bursdag den 18. november, så skal ønske meg Skyrim og AC: Revelations da, ellers skal jeg nok kjøpe Uncharted 3 og Battlefield 3 også. I tillegg gleder jeg meg veldig til SSX og Kingdoms of Amalur: Reckoning.

Må si jeg foretrekker AC på konsoll, men lista over bestillingene dine var jammen fyldig.
  • 0
uff, begynner å blakk ettersom har brukt mye av pengene i løpet av de 2 siste månedene. Håper på å forhåndsbestilt BF3 og hente opp noen lekre storspill som har vært ute en stund, bare for å ha noe å gjøre i løpet av høstferien.

Må si at du forhåndsbestilte utrolig mange, og at du bestilte mange med limited edition samt collectors edition!
  • 0
Zeeelda
Skyrim + flere selvsagt;)
...tramp,tramp, tramp på en smurf! Smurfer løper ikke fort, så tramp dem ned og tørk de bort! Tramp, tramp, tramp på en smurf!
  • 0
Her er min liste

Rage anarchy Pc
Batman collectors edition ps3
Battlefield 3 pc
Ucharted 3 ps3
Assasins creed revelations ps3
Skyrim pc og ps3 collectors edition
Saintsrow the third pc
Zelda skyward sword
Kingdoms of amalur pc
Guildwars 2 pc

Alle er betalt :o)
  • 0
Wow..hvor mye kostet det seg å forhåndsbestille alle de spillene?

Selv tenker jeg på å Frh.bestille
Arkham City
Assassins Creed
Skyrim
Battlefield 3
og kanskje Modern Warfare 3.
Alle er til ps3

Diablo III høres forøvrig dritfett ut, kanskje jeg tar den og..
  • 0
@Clerkie: Det kostet meg et par tusen. Derfor går jeg på lån nå. xD
  • 0
  • Smæ
  • Smæ
BF3, MW3 og SR3. Blir mye 3-spill denne spillhøsten. Synes dog at du kjøpte jævla mange spill.
  • 0
Kanskje ikke så smart å forhåndsbestille alle disse spillene?

Til mandag begynner jeg som lærling, og får da også lønn! Da har jeg endelig råd til å kjøpe spillene jeg vil ha ^^ Men siden Skyrim kommer ut så nærme min bursdag, har jeg spurt foreldrene mine om det kunne være min bursdagspressang. Det gikk de med på, og da ble jeg glad ^^ Bestilte ikke bare vanlig edition en gang, men den super special awesome sexy limited edition boxen! Det kommer til å bli så awesome

Annet enn Skyrim, har jeg lyst til å kjøpe Zelda Skyward Sword, Batlefield 3, MW3, samt skaffe meg en Nintendo 3DS. Kanskje jeg kommer til å skaffe meg noen spill som allerede har kommet ut?
"Don't cross the crooked step"
  • 0
Når du går på lån når det gjelder spill, kanskje begynne å slappe av litt? Hehe

Skal ha:

Skyrim
Bf3
Revelations
Rage
Arkham City
Uncharted 3
"Homosexuality appears in over 4000 species, homophobia appears in one"
  • 0
Jeg har forhåndsbestilt så og si alt jeg skal ha utover høsten, selv om jeg har enkelte ting som gjenstår. Har bestilt følgende:

Assassin's Creed Revelations CE
Uncharted 3 CE
Lego Harry Potter Years 5 - 7
Batman: Arkham City CE

I tillegg skal jeg kanskje ha MW3, Skyrim Ratchet & Clank All 4 One, Naruto Shippuden: Ultimate Ninja Impact, Disgaea 4, Sonic Generations, NFS The Run, Saints Row The Third, etc.

Og Trine 2 SKAL lastes ned
Just kill him with your awesome
  • 0
Har forhåndsbestilt Battlefield 3, Kommer til å kjøpe skyrim og uncharted 3, kan var jeg kjøper diablo 3
  • 0
Skal ha: (ikke nødvendigvis med en gang, men etterhvert)
BF3
Skyrim
Batman: AC
AC: Revelations
Saints Row: The Third
Uncharted 3: Drakes Deception
Call of Duty: Modern Warfare 3

Alle til PS3.
Skal nok ha noen flere spill fra i år som ikke er kjøpt ennå.
Feks Mortal Combat og Deux Ex: HR
I 2012 er det bare SSX som er garantert så langt
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Jøye meg så mange spill du hadde forhåndsbestilt Fantomena
Har bare forhåndsbestilt Rage til nå men skal også forhåndsbestille/kjøpe på dagen:
Batman: Arkham City
Battlefield 3
Call of duty: Modern warfare 3
Saints row: The third
Elder Scrolls V: Skyrim
Crysis (ps3)
Minecraft

Har også planer om å kjøpe Dead Island og Resistance 3, må nok sette opp et lån jeg også
Penger er verdiløse inntil du bruker dem.
  • 0
Skal også ha Resident Evil: Raccoon City når det kommer
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Har fått et ganske stort stipend, samt at jeg ikke har fått lønn for sommerarbeid enda, så det blir nok mange spillkjøp i år, samt kjøp av gaming-pc!

BF3, MW3 og Saints Row: The Third er sikre kjøp, ellers så kan det hende jeg kjøper Skyrim, men var ikke så glad i Oblivion, så kanskje jeg dropper det.

2011 blir et ekstremt bra spillår!
Daylight come and we wanna go home.
  • 0
Ser ut til at du har overtatt min rolle som den som kjøper flest spill

De siste spillene jeg skal ha i år er:
Batman: Arkham City CE
Assassin's Creed: Revelations CE
The Elder Scrolls V: Skyrim
Saint's Row: The Third

Utenom de er det ikke stort som er av interesse for meg.
  • 0
Tommy Kvaernerud: Hehe, ja.
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Av spill som er av nypris så er det kun Battlefield 3, Fifa 2012, Dark Souls, og Elder Scrolls: Skyrim som er av interesse. Alle de andre storspillene som kommer denne høsten, og alle tidligere spill får vente på nedsatt pris.
Fifa 12 blir spilt i morgen ^^
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Skal definitivt ha Zelda: SS. Er mye opptatt med Xenoblade Chronicles for tiden da, så muligens blir det ikke ny Zelda på dag en. Ellers skaffe en billig Xbox/PS3 og Batman: AC. Han er jo barndoms helten min så... ;)

Ellers kommer det masse fett til 3DS. Meal Gear, Mario, Mario Kart, Luigi's mansion etc plus det jeg gleder meg mest il Resident Evil: Revelations neste år. Men som sagt. Er mege opptatt med Xenoblade inntil videre
  • 0
Glemte å legge til at jrg også har bestilt Mass Effect 3- N7 Digital Deluxe Edition til PC.
  • 0
Veldig mange spill jeg skal ha meg.

1. Heroes VI.
2. Battlefield 3.
3. Disgaea 4.
4. Sonic Generations.
5. The legend of Zelda: Skyward sword.
6. Halo anniversary.
7. Dungeon defenders.

Og så skal jo broren min skaffe seg Dark souls og Skyrim.

(Spillene jeg har listet opp er kun for Oktober og November, kan hende jeg skal ha enda flere spill.)
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Har bestilt Battlefield 3. Håper jeg får spart opp nok penger til release.
Fem-stjerners medlem
  • 0
Siterer Crazy Eyed Gamer93:
Bestilte ikke bare vanlig edition en gang, men den super special awesome sexy limited edition boxen! Det kommer til å bli så awesome


Ser helt rått ut Tror nok at både redaktøren og filmskribenten kommer til å slå kloa en sånn ssasleb...
Are you gonna bark all day, little doggy, or are you gonna bite?
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!