Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Jeg er ikke akkurat ny her på GR, men det er mest i det siste at jeg har kommet meg inn i det kan man si :) Jeg har begynt å klikke inn her av ren refleks (noe som er veldig positivt i guess) men jeg har oppdaget at de fleste her er veldig hyggelige og greie. :) Og at lederne er så man kan snakke med de og spørre de om ting. På flere andre forum om forskjellige saker og ting har jeg opplevd at mange av lederne er veldig overlegne fordi de har høyere status, men som sagt så har jeg ikke fått det minste preg om at det kan være sånn på GR. Jeg håper på en god tid her på GR med hyggelige folk og kanskje få litt flere venner, men det kommer vel med tiden håper jeg. Det var vel det meste jeg hadde å si :) jeg tar mer enn gjerne imot litt konstruktiv kritikk om hvordan jeg kan skrive en litt bedre blogg neste gang :)
  • 0
Velkommen skal du være Knutti og en veldig bra førsteblogg var det også

Det er moro å lese at du får dette inntrykket av Gamereactor og slikt varmer å lese

Jeg håper du i tiden fremover vil trives her sammen med oss og at du ikke skal være redd for å spørre oss som jobber i Gamereactor. For vi er her for deg og hjelper gjerne om det er noe du lurer på

Kos deg videre
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Skal bli aktiv nå ja Knut ^^
Få med deg Snorre på det og, så han kommer seg vekk fra BF3 betaen
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Velkommen
  • 0
Velkommen til GR!
i7 2700k | 32g Ram 1600 mhz | Corsair H100 | Cooler Master Silent Pro 1200w | 3x EVGA Geforce Gtx 680 2gb | Corsair Obsidian 800D | 2x 3TB Seagate Barracuda | 2x Intel SSD 320 Series 120gb
  • 0
Tenker jeg kan hive meg på bølgen av velkomster.

Velkommen til GR!
Richard Imenes
  • 0
Velkommen til GR!
Let the voice of love take you higher
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!