Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Ettersom undertegnede både er en ivrig spillnerd og redaksjonens største PC-entusiast har Battlefield 3 raskt seilet inn som spillet jeg gleder meg aller mest til i år. Endelig kommer det et storpill i FPS-sjagneren der PCen har vært hovedplattformen! :)

Det var naturligvis aldri noe alternativ å skulle spille Battlefield 3 på noe annet enn full guffe, noe som har ført til en hel del oppgraderinger av PCen min de siste månedene. Og når jeg sier en hel del, mener jeg i grunnen alt. Nå er er imidlertid alle komponentene på plass (i et luftig og flunkende nytt kabinett), så jeg er omsider klar Battlefield 3. Håper for guds skyld det lever opp til forventningene.

For de som skulle være interessert i den slags kan jeg liste opp hva jeg endte opp med å bygge:

Kabinett: Cooler Master CM 690 II Advanced
Hovedkort: Asus P7P55D-E LX
CPU: Intel i5 760 @3,2 GHz (foreløpig)
Minne: x4 Crucial DDR3 1333MHz 2BG
Disk: Corsair SSD F115GB2-A + 2x Samsung SATA
GPU: MSI Radeon HD6950 1 GB 256bit @ 850MHz (foreløpig)
CPU-kjøler: Corsair H60 Intern vannkjøling
PSU: Corsair AX850W
Lydkort: Auzentech X-Studio 5.1

Vi sees på slagmarken! :)

Tidligere redaksjonssjef hos Gamereactor Norge
  • 0
Skal du spille betaen?
Website: http://mationmac.com/
  • 0
Gleder meg selv til BF3, men har ingen planer om å skaffe meg en svindyr PC for å kunne spille det på fullt, skaffer meg det heller til Xbox 360.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
@MationMac

Har spilt betaen littegrann, både på PC og Xbox 360. Virker i overkant buggy foreløpig, særlig på Xbox, men jeg har tro på at rutinerte Dice fikser opp i problemene før lanseringen. Etter hva vi har hørt er betaen en tross alt en tidlig kode som i hovedsak skulle teste serverne.

@sonic og link

Fullt forståelig det. Personlig blir det nok mest på PC. Jeg er vant til å spille FPS med mus og tastatur og da føler jeg meg så handicappet når jeg skal spille med kontrolleren.
Tidligere redaksjonssjef hos Gamereactor Norge
  • 0
Jeg skjønner meg ikke på hjemme bygde stasjonære PC-er, men fy f*** så råe de er!!
Holder meg til min personlige favoritt, PS3
Å tenke seg om før man snakker er som å tørke seg i ræva før man driter
  • 0
Gratts med ny maskin, har faktisk samme vannkjøing selv.

Selv skal jeg selvsagt spille BF3 på min egen heimelaga PC som jeg satt sammen i sommer, kommer til å bli knallbra.
You exist because we allow it, and you will end because we demand it.
  • 0
Gratulerer med nye PC og ha det gøy med Battlefield 3.
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Gratulerer! Hva havnet sluttsummen på?
Hvor mange FPS dro du betaen på?
Hvis du holder inne ctrl+alt+ a eller s (husker ikke hvem av dem) så kommer det opp noe i det venstre hjørnet av skjermen, der det blant annet står FPS'en din.
  • 0
@Parkour Gamer

Har tatt det litt etappevis og sett etter gode tilbud, så havnet på omkring 7500.

Kjører betaen på rundt 50 fps (30-35 i kampens hete), men har endel å gå på på både grafikkortet og prosessoren, så tror dette skal bli veldig bra
Tidligere redaksjonssjef hos Gamereactor Norge
  • 0
  • Zuil
  • Zuil
Kjøpte en monster-PC for en del år siden, drar fremdeles alt av spill på fullt. Tror 2012 blir et hardt år for PC-en, bra SWTOR kommer innen den tid

Ser du har en i5, hvordan er klokkemulighetene til den, satt mot i7?
  • 0
@Zuil

Etter hva jeg har hørt skal klokkemulighetene til i5 være oppimot de samme som for i7.

De har ikke støtte for hyperthreading, og jeg tror ikke de finnes som six-core slik som i7, men det trenger man ikke for gaming uansett.
Tidligere redaksjonssjef hos Gamereactor Norge
  • 0
Rotrotrotrot,ryddryddrydd.
Im not pro, but i know how to play.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!