Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Hvorfor ikke Rayman: Orgins egentlig? Det kunne blitt en festlig og munter forside.
Let the voice of love take you higher
  • 0
Minecraft hadde vært veldig, men av de der må det enten bli Sonic eller Uncharted 3. Skyrim og Saints Row har dere benyttet før, og MW3 (eller hvilket som helst annet miltær-skytespill) gjør seg neppe særlig godt på en forside.

Sonic er fargerikt og nostalgisk, Uncharted er spennende og vakkert.
Just kill him with your awesome
  • 0
Skyrim eller Zelda. Klarer ikke helt å bestemme.
"Don't cross the crooked step"
  • 0
Saints row the third eller Skyrim, definitivt ! Det spilla jeg gleder meg mest til ^^]
Penger er verdiløse inntil du bruker dem.
  • 0
Ellers hadde både Assassin's Creed og Batman gjort seg meget godt på en forside (med mindre Batman ikke kom med i # 92 da). ^^
Just kill him with your awesome
  • 0
Shit! Valgets kvaler og sliter faktisk med å velge

...men tror faktisk det heller litt i mot Skyrim for min sin del også med tanke på hvor mange som venter på spillet
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Uncharted!
I'll shove that bat up your ass and turn you into a popsicle
  • 0
Skyrim har dere hatt tidligere i år.

Syns Zelda passer da som barn kanskje har lyst til å plukke det opp. Plus im a Zelda fan.
  • 0
Uncharted, hadde vært fett med en skikkelig pen forside med Drake i ørkenen elns!

Saints Row og Skyrim har allerede vært, så nå fortjener Uncharted en forside.
[19:38] <Taxta> laserpistol og homofile bjørner som snakker rart
  • 0
  • Zuil
  • Zuil
Jeg føyer meg til minoriteten; jeg vil ha minecraft.

Visste dere forresten at 2% (en minoritet) kan bli medlemmer i MENSA?
  • 0
Fuck those choices.

Det dere gjør:

1. Bilde av redaksjonen med at en av dere holder en collectors edition av skyrim og alle smiler.

2. i Bakgrunnen skal klippen fra gameplay traileren være, også skal det bare stå Gamereator, og nederst skal det stå SKYRIM.

Men såklart, hvis dere ikke vil ta mitt awesome forslag, så stemmer jeg

Skyrim
  • 0
Skyrim
*MacGyver Theme*
  • 0
Sonic eller Zelda hadde vært å foretrekke.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Syntes det er på høy tid at Nathan Drake får pryde forsiden på Gamereactor, så Uncharted 3: Drake's Deception
  • 0
Skal dere anmelde skylanders snart???
  • 0
Uncharted-kjekkasen, Nathan Drake, ter seg godt på en forside.

Uncharted 3, med andre ord!
  • 0
Uncharted 3 selvfølgelig!

Skyrim og Saints Row 3 har allerede hatt engang.

Zelda har ikke jeg noe forhold til...

Sonic har jeg et lite forhold til men det er bare serien som gikk før i tiden..

MW3 er bare kjedelige saker så nei takk.
--- Half-Life 3 --- coming 13.13.13 --- still waiting ---
  • 0
Skyrim!
All you touch and all you see / is all your life will ever be
  • 0
skyrim ofc
"You should learn to shoot first, Solo." -Boba Fett
  • 0
  • Smæ
  • Smæ
Seriøst, hvorfor klager folk på at Saints Row 3 har blitt brukt før og så vil nesten alle ha Skyrim, som også har vært før?!

Seriøst...håper ikke det blir Skyrim iallefall. Regn det som en minus på Skyrim.
  • 0
Your Shape: Fitness Evolved 2012!
  • 0
Ezio som er vendt mot forsiden med hidden bladesene ute

Revelations
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Uncharted 3
Spis opp maten din!
  • 0
Zelda og Sonic syntes jeg passer. Skyrim og SR3 har blitt brukt før, MW3 er ikke noe spesielt imponerende, og Uncharted 3 er, vel, passer også, men med tanke på at de siste utgavene av magasinet har vært ganske så ensfarget så hadde det jo frydet med litt farger, og her kommer Zelda og Sonic godt inn!
Evoking fear is, in itself, an art form - and nothing in the entire history of storytelling has explored it better than video games.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!