Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Ikke til å tro! Selv fikk jeg nærmest sjokk da jeg så dette klippet! For en femårig gutt kjører (som om han ikke har gjort noe annet) en Nissan GT-R i beste rallystil. Tidlig krøkes er det noe som heter, men dette var nå å ta skikkelig i da. Det er min gode venn og kollega i Gamereactor (redaktør i Sverige) som har lagd dette klippet og som har fått utrolig mange visninger på kort tid.

Selvsagt kjører ikke femåringen, men synes det hele er utrolig bra lagd og man kunne nesten har trodd det var femåringen som virkelig kjørte denne eksotiske bilen.

HER ER KLIPPET!
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
  • Zuil
  • Zuil
Som representant for AMO, astronauter mot orddeling, må jeg desverre meddele at du har en skrivefeil i tittelen din.
  • 0
Ingen sjanse i havet at det er ekte, men fortsatt en hinsides kul video da.
You exist because we allow it, and you will end because we demand it.
  • 0
jeg må bare le av de på youtube som tror dette er ekte XD
  • 0
Jeg leste den nyhetsartiklen. Var det ikke han som vant ved trekning? For hvis jeg husker riktig så vant han det på et bilstevne han var på, han og 5000 andre
Hvis den hadde vært min så hadde jeg hatt den i til jeg ble 20 også solgt den Men så er jeg litt eldre enn det han er
Trodde at han stod og viste finger'n
Å tenke seg om før man snakker er som å tørke seg i ræva før man driter
  • 0
SHIT! Er sykt ass! Han må bli ralysjofør! Ass! Shit man! Mata på!
"Et kult sitat jeg ikke har funnet på selv" - Et fancy navn
  • 0
Nissan GT-R er et beist! Dekk fylt med nitrogen istedenfor luft sier jo litt..!
"Handles like a tank. Hits like a tank. Basically, it is a tank. It just looks like a van..."
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!