Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Snuser selv og har gjort det i en stund. Vitsen med det er at det smaker godt, gir deg en avslappende følelse og jeg koser meg mye mer i mange situasjoner.

Snus er heller ikke spesielt helseskadende. Såklart i følge det norske helseinstituttet er det "veldig" skadelig, men hva er ikke det ifølge dem.

Går heller ikke mye utover økonomien min og prøver begrense meg litt over forbruket.

Når jeg sier at det smaker godt eller lukter godt, så er jo det smak og behag. Jeg synes det smaker godt.

Utrolig mange som snuser på skolen der jeg går.
  • 0
1 av 3? Da har du ikke sett skolen min! Alle de kompisene jeg har der snuser, men de spør aldri om jeg vil ha, siden greiene er dyre som fy haha. Har aldri planer om det heller
"Homosexuality appears in over 4000 species, homophobia appears in one"
  • 0
Jeg snuser selv, har vel snust i 2 år nå. Før det så røykte jeg. Jeg slutta med røyk og gikk over til snus, det var spennende og avslappende men som gnyg sier så blir det til en rutine.
1 av 3 var vil litt i det minste laget Bernt, på skulen der jeg går snuser/røyker sikkert 80%
Men, man er jo selv ansvarlig for hva man gjør med livet sitt, snus gir en avslappende og ''chill'' følelse. Selv om jeg har snusa lenge så klarer jeg ikke lukta på bleiene ^^]

Dere som ikke har prøvd snus men som har venner som driver med det, ikke prøv det om de tilbyr dere det, vanskelig og komme ut av det og slutte.
Penger er verdiløse inntil du bruker dem.
  • 0
Snusing er jævlig lame, hvis man er kul som meg røyker man hasj og sniffer lsd.

Edit; Overrasker meg forresten at så mange her snuser.. Jeg trodde de fleste gamere var "rene"..
  • 0
Har verken røyka eller snusa, syntes snus er forferdelig ekkelt og det ser helt kopete ut med en svær kladd med dritt under overleppa.
You exist because we allow it, and you will end because we demand it.
  • 0
Siterer Trymgjoerva:
Edit; Overrasker meg forresten at så mange her snuser.. Jeg trodde de fleste gamere var "rene"..

Virkelig? Mine erfaringer er at minst 1 av 3 gamere snuser. Det er litt rart når man tenker på hvor jævlig fingrene kan bli av det, men det er ikke mitt valg, så jeg legger meg ikke opp i det
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Så det vil egentlig si at ca 60 % røyker og/eller snuser i alderen 18-30 år i følge undersøkelsen?

Har verken prøvd snus eller røyk, men har ingenting i mot at folk snuser.. vil helst at de skal bruke porsjon da, siden det ikke ser så hæslig ut. Røyking er jeg mindre glad i. Irriterer meg over folk som står rett utenfor utganger og tar seg en røyk og ikke tar til rette for folk som ikke syns at røyking lukter godt!

Syns også at det er alt for mange som snuser i "ulovlig" alder. Er vel egentlig ikke så mange som 30% på skolen min, men rundt 10-15 stykker snuser av ca 70. elever på mitt trinn :/
Intel Core i7 2600K @3,4 GHz | Asus P8P67 Deluxe | Gigabyte Gefore GTX 570 | Corsair Vengeance 1600MHz 8 GB | Corsair Force F60 | Corsair AX 850W | Samsung F3 1 TB
  • 0
Snuste fast i en stund 6-7 måneder men for 2 måneder bestemte jeg meg for å slutte og har ikke rørt det siden
  • 0
Holder meg unna både snus og røyk, og har ingen planer om å starte med noen av de.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Har ikke prøvd snus. Ser virkelig ikke gleden av at noe skal gnage seg inn i tannkjøttet mitt. Røyket en kort periode, da (ja, jeg likte ikke tanken på at noe skulle stikke seg inn i tannkjøttet mitt, men hadde ikke noe imot å fylle lungene med gift).

Det var fordi jeg hadde hørt røyk skulle virke avslappende, roe nerver og kvele angst. Da jeg ikke merket noe resultater etter 2 - 3 måneder med fast røyking tenkte jeg bare "faen heller" og sluttet. Gikk greit noen dager men så begynte jeg å kjenne suget. Heldigvis var jeg mindreårig og for slapp til å ta turen ned til butikken (2km, no way!) også var det stress å kontakte folk som var gamle nok til å kjøpe.

Så.. reddet av latskap, kan man si. Ellers har jeg ikke noe imot folk som røyker. Greit, det lukter ikke akkurat godt men om det virkelig plager meg så mye kan enten jeg gå vekk eller be dem gå vekk. Skal innrømme at jeg ser på det som veldig lite attraktivt med ei jente som røyker eller snuser.
Evoking fear is, in itself, an art form - and nothing in the entire history of storytelling has explored it better than video games.
  • 0
Du kunne vel heller skrevet en blogg om TV-aksjonen.
"I'm not sure I can stomach another cover-based right-wing wank game."
  • 0
Både snuser og røyker som en helt!
"Lag's a bitch, then you die"
  • 0
Har prøv snus, never again. Er utrooolig nasty, og ser null grunn i å snuse i det hele tatt.
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Sluttet for 3mnd siden! Snuste i 5 år. Savner det litt. Men økonomien er blitt litt bedre.
Now I can let these dream killers kill my self esteem-or use my arrogance as steam to power my dreams.
  • 0
Å herregøøøød jeg blir så kvalm av det bildet. Fytti. Og 1 av 3 som snuser er bare sick shit... Jeg snuste før og JA, jeg har sluttet for lengst, eneste positive er rusen, ellers ser det ekstremt stygt ut med snus og det er veldig uhygienisk (og turn-off...). Kvalm dritt.
When in doubt, make a fool of yourself. There is a microscopically thin line between being brilliantly creative and acting like the most gigantic idiot on earth. So what the hell, leap.
  • 0
Har snust i godt over 2 år nå og jeg har ikke planer om å slutte for øyeblikket. Synes snus er mye bedre enn røyk og det skader ikke de folkene man omgås med.
De sa jeg hadde uvanlig høy IQ. Jeg hadde ingen anelse om hva IQ var, men siden de smilte, smilte jeg tilbake.
  • 0
Skjønner ikke hvordan folk startet med slikt.
Og jeg synes røyking er værre.
Website: http://mationmac.com/
  • 0
Blir så kvalm av snus hater det
  • 0
Ser absolutt ikke noe stort problem i at folk snuser mer. Det skader i grunn ingen andre enn dem som gjør, i den grad at det at det faktisk gjør noe.
Daylight come and we wanna go home.
  • 0
Har prøvd begge deler, men satser på å aldri begynne med det. Når det er sagt så er jeg enig med han ene over her, om noen har lyst til å bruke penger på snus så må de vel få gjøre det. Cola og godteri er vel like ille. En blir avhengig, og det er dyrt og usunt.
All you touch and all you see / is all your life will ever be
  • 0
Jeg snuser/røyker ikke fordi det messer opp livet helt og det dreper til og med liv og mye penger. det er min regel som jeg følger.
Noen som spiller Animal crosssing new leaf her?
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!