Gamereactor internasjonalt Norsk / Dansk / Svenska / Suomi / English / Deutsch / Italiano / Español
Medlemsinnlogging
amigo

Glemt passordet?
Jeg er ikke medlem, men jeg vil registere meg

Eller logg inn med min Facebook-konto
FacebookFacebook
Velg forum
Søk forum
Tråd:

Uncharted 3 klokken 18:00

Antall innlegg: 17

Kristian
Sjefredaktør
Da var Battlefield 3-anmeldelsen akkurat publisert, men vi er ikke helt ferdig med å karaktersette storspill for dagen.

Uncharted 3: Drake's Deception-anmeldelse slippes klokken 18:00. Følg med, følg med.
Kristian Nymoen - Sjefredaktør
Morten Bækkelund
GR®
Har ventet lenge på Uncharted 3 og gleder meg til å lese anmeldelsen
Å spille FPS på konsoll blir litt som å svømme med skøyter - rett basseng, men feil utstyr.
Kronoz
Moderator
Har sagt det før, og sier det igjen. Vi trenger virkelig en siklesmiley.
Are you my mommy? // Je Vois Tout
MrKickass
Best Monday Ever
Å tenke seg om før man snakker er som å tørke seg i ræva før man driter
Zook
Grafikk 9
Gameplay 9
Lyd 10
Holdbarhet 9

9/10
You're sleeping over, right?
Bernt Erik
Gleder meg stort til å lese omtalen

To store spill som omtales i dag og det første ble jo veldig godt mottatt så da blir det spennende å se om det andre spillet også får gode karakterer
Bernt Erik Sandnes/Gamereactor Norge - Intel i7 3770K, Gigabyte X58+ G1.Guerrilla, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 12GB Kingston Hyper X, Kingston HyperX 240GB SSD, NEC multiSync LCD 24WMGX3, Philips amBX, CM HAF X kabinett
dark samus nemesis
Etter å nylig ha fullført det andre spillet i serien for første gang, gleder jeg meg stort til denne anmeldelsen, og ikke minst selve spillet!
It's not a unicorn, it's a horse with a sword on it's head that protects my hopes and dreams.
Creteck
Etter Batman kom ut er Uncharted 3 det spillet jeg gleder meg mest til!

Jeg håper dere har kost dere og gir det 10/10..
For da er sannsynligheten for at jeg kommer til å elske det større..
‘Unreal Engine 4 doesn't surprise us. CryEngine 3 is the benchmark' Cevat Yerli
Aiden
Gleder meg, hvem er det som har skrevet anmeldelsen forresten? Tipper på at Uncharted 3: Drake's Deception vil få 8-9/10, tviler på at spillet får toppkarakter av Gamereactor... Uansett hva slags mottakelse Uncarted 3 får fra diverse spillsider og blader, ut ifra hva jeg selv har sett og spilt er det store sjanser for at Nathan Drake's seneste eventyr definitivt blir det beste så langt og meget mulig årets store spillopplevelse for min del! Kun en drøy uke igjen nå
Play
Holy hay I'm ready!
"The pursuit of truth will set you free; even if you never catch up with it." - Clarence Darrow
kEv_91
I smell a 10/10!
De sa jeg hadde uvanlig høy IQ. Jeg hadde ingen anelse om hva IQ var, men siden de smilte, smilte jeg tilbake.
Parkour Gamer
I smell a 9/10. Maybe 10/10.
Blir veldig sjokkert om det får 8 eller mindre.
Never underestimate the power of stupid people in large groups. And no, I'm not talking about zombies.
Elektro Banana
Tipper 9/10 som vanlig på U spillene, men er faktisk litt redd for en 8 og
I'll shove that bat up your ass and turn you into a popsicle
blyantkvesser
Tipper på 9/10. UC3 kommer til å bli årets spill, gleder meg til både spillet og anmeldelsen!
[19:38] <Taxta> laserpistol og homofile bjørner som snakker rart
tvaksvik
Har spilt de tidligere spillene og de imponerte meg, MEN jeg følte likevel at det var elementer som gjorde at de ikke fulgte opp til hypen.
Synst rett og slett disse spillene er og blir for linjære. Lydeffektene er bra men våpeneffekter og effektene generellt er ikke like imponerende. Det meste av det som skjer er også så ekstremt overdrevet at det blir for voldsomt. Replikkene skal "liksom" være morsomme men er stort sett bare flaue og klisjefylte. Prøvde å spille forrige spill på nytt med høyere vanskelighetsgrad noen ukertilbake og fant fort ut at det ble kjedelige greier. Multiplayerdelen tok meg heller ikke med storm da det var så mange andre spill som overskygget dette.

Regner med at Nr 3 blir like bra eller bedre motatt enn de forrige, men jeg tviler sterkt på at vi får se noe revolusjonerende.
fantomena
Gleder meg utrolig mye til spillet! Har bestilt det på Elkjøp.
Les min blogg! fantomena.bloggr.no - Ferske anmeldelser og nyheter
albaga
Gleder meg til både anmeldelsen og spillet!
"Booker....are you afraid of God? No, but I'm afraid of you."

Skriv et innlegg

For å kunne diskutere må du logget inn. Ny bruker? - bli medlem n!

:D :) :( :-o :shock: :? 8) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: ;-) :idea: :arrow: :| :mrgreen: :clap: :dance: #-o =; :^o [-X :pray: 8-[ :sick: :-# [-( :-k :-- Bold Italic Underline Spoiler

Poll Hvilken konsoll velger du?
  • 9% Wii U
  • 44% Playstation 4
  • 13% Xbox One
  • 26% PC
  • 9% ALLE!!
Resultat
gnyg: The Woolf Is Loose Is In The Blood MountainFølg
2013-06-19 06:19
The Cookiemonster: @HopeN: Tusen takk for at du informerte meg om det! Da har jeg noe å gjøre i natt!Følg
2013-06-19 01:32
The Cookiemonster: @Bernt: Flyvende kaker!? Please......no.....it can't be....Følg
2013-06-19 01:29
kEv_91: The Last of Us... FOR et spill!! Får gåsehud over hvor bra det er!Følg
2013-06-19 00:59
Animorpher: Penger inn på konto og penger ut av konto imorra...Surt og måtte ut med 2000.kr i Kommunale Avgifter fordi man eier en liten leilighet... :(Følg
2013-06-19 00:41
HopeN: Pink Floyd på spotify, fyesss.Følg
2013-06-18 23:56
Strife_Cloud: Lurer du på hvorfor Strifey ikke har fått seg jobb ennå? #headhunted!partII http://www.gamereactor.no/blog/strife_cloud/61041/Følg
2013-06-18 23:16
albaga: Da er min tid på ungdomsskolen over!Følg
2013-06-18 22:17
ElGamer: GH3, noe godt å drikke og besøk av en god venn! Blir ikke en bedre bursdag enn det!Følg
2013-06-18 19:10
fantomena: Sommersalg på GOG.com!Følg
2013-06-18 17:04
xXAkresSXx94: Sommerferie!!Følg
2013-06-18 14:23
albaga: Siste skoledag i dag. Endelig. :)Følg
2013-06-18 10:57
JoEy_Odd: god morgen, verden!Følg
2013-06-18 09:01
remote: Mer Nobel, egentlig. Kanskje i fysikk.Følg
2013-06-18 00:20
Archana: Pulitzer neste, remote!Følg
2013-06-17 23:45
remote: Har skrevet to saker for avisa i dag. Det er ikke lenge til jeg får fast plass i Aftenposten, Dagsavisen, Dagbladet og VG.Følg
2013-06-17 23:39
Ole-Christian: @Archana: Egentlig ikke. Men kanskje.Følg
2013-06-17 23:21
Archana: @OC: Tror du insinuerer at jeg er treig.Følg
2013-06-17 23:20
Ole-Christian: @Archana: Akkurat som så mange før deg.Følg
2013-06-17 23:19
BETA +