Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

31 aktive spilletimer (hvorav 24 av dem ble spilt på 48 klokketimer), to liter kaffe, en pizza, en Findus fiskegrateng, en gryterett, et par flunkende nye AA-batterier, en boks Pepsi og 200 gram fruktnøttsjokolade har gått og blitt fortært siden fredags kveld. Men rundt klokken 19:00 mandag kveld kunne jeg konstantere at jeg var igjennom historiedelen av The Legend of Zelda: Skyward Sword. Mens de fleste hardcore-spillere har tilbrakt helga med Skyrim, er det en annen himmel som har preget min horisont i helga.

Neste steg: Å skrive anmeldelsen. Hold øynene åpne og klikk dere inn på siden i løpet av morgendagen, så vil den forhåpentligvis publiseres så fort som mulig.

<bild>
Boksen beholder jeg, og CD-platen som følger med er virkelig verdt tre kvarter av din tid.
Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul, ash nazg thrakatulûk agh burzumishi krimpatul
  • 0
Kan ikke vente til å lese anmeldelsen, satser på at spillet får en fantastisk karakter.

Spillet skulle vare mellom 50-100 timer, men du klarte å fullføre det på 31 .

Satser på at soundtracket har noen fantastiske melodier.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Historiedelen skulle ifølge Nintendo ta 35 timer, mens det er mer enn nok ekstrainnhold og sideoppdrag til at spillet kan vare i opptil 100 timer. Når jeg brukte 31 timer, sier det seg selv at jeg kjørte kun hovedhistorien hele veien.
Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul, ash nazg thrakatulûk agh burzumishi krimpatul
  • 0
Ok, høres bra ut.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Gleder meg utrolig mye til anmeldelsen din, Ingar. Ser ut til at du har hatt det gøy.
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Om, om, om. Lest noe Mill i det siste?
End of line, be excellent to each other.
  • 0
For å si det sånn, DU ER J*VLIG HELDIG
Eller: Gleder meg til i morgen
Collectors Edition og greier
Å tenke seg om før man snakker er som å tørke seg i ræva før man driter
  • 0
Siterer Ingar Hauge:
Historiedelen skulle ifølge Nintendo ta 35 timer, mens det er mer enn nok ekstrainnhold og sideoppdrag til at spillet kan vare i opptil 100 timer. Når jeg brukte 31 timer, sier det seg selv at jeg kjørte kun hovedhistorien hele veien.


Men har du testet ut sideoppdragene i spillet? De bruker jo å være ganske sentrale i Zelda-spill.

Fredagen blir utrolig flott.
  • 0
Gleder meg bare mer og mer til Zelda nå! Årets spill for meg, dette her! Jeg håper inderlig at du har tatt deg tid til sideoppdragene før du gir din dom.
De sa jeg hadde uvanlig høy IQ. Jeg hadde ingen anelse om hva IQ var, men siden de smilte, smilte jeg tilbake.
  • 0
Blir moro å lese den. Du skriver somoftest godt, Ingar.
Let the voice of love take you higher
  • 0
Virker som et nytt stort kapittel i Zelda sagaen
Jeg var her
  • 0
Siterer Skreifiskaren:
Om, om, om. Lest noe Mill i det siste?

Det er et hindu-mantra, visste du ikke det? Neida, det er mest en følge av mye Tolkien- og Luther-lesing, og er noe jeg alltid har brukt når jeg skriver blogg (både på GR-siden og ellers).

Siterer Ursa Minora:
Men har du testet ut sideoppdragene i spillet? De bruker jo å være ganske sentrale i Zelda-spill.


Jeg har utforsket flere av sideoppdragene og prøvd flere av minispillene en gang eller to, men pga tidsnød har jeg naturlig nok ikke brukt veldig mye tid på dem. Men, som du sier, så er de som regel en sentral del av Zelda-spillene, så jeg kunne jo ikke bare gå rett forbi dem heller.
Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul, ash nazg thrakatulûk agh burzumishi krimpatul
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!