Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

I disse tider er det hardt å være en hardcore gamer. Da tenker jeg selvsagt på de mange store spilltitlene som kommer i disse tider. Selv sliter jeg bigtime og jobber på spreng med å få satt av nok tid til spilling.

Battlefield 3 tar mye av spilletiden, men jeg prøver også å få tid til flere andre spill som Might & Magic: Heroes VI, Forza Motorsport 4, The Elders Scrolls V: Skyrim (som krever veeeeldig mye spilletid), Call of Duty: Modern Warfare 3, Rage og til slutt etter hvert Need for Speed The Run når jeg får skaffet meg det. Alle disse spillene er store titler og som krever sitt av tid.

Så nå er mitt spørsmål til dere, hvordan i heiteste huleste får dere tid til å spille alle disse? Hvilke store spill har du nå kjøpt hittil i høst og hvilket spill spiller du mest? Er det spill du har kjøpt som blir forsømt og ikke spilt?

Bildet nedenfor stammer fra Battlefield 3!
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Har kjøpt ganske mange i år: Fifa 12, ICO/SotC collection, MW3, Batman: AC, UC3 og AC:R.

Hittil har jeg ikke funnet tiden til å spille annet enn Fifa 12, MW3 og litt ICO.
  • 0
Jeg får dårlig samvittighet hvis jeg ikke spiller spiller ferdig spill på grunn av andre spill

Så nå holder jeg på med; Xenoblade, Skyrim, Battlefield 3, Fifa 12, (Assasins Creed) og Skyward sword, som jeg sa til meg selv at jeg måtte vente med å kjøpe, men som jeg ikke klarer. Eller, kanskje jeg skal skrive det opp på ønskelista til jul, slik at jeg har det som "motivasjon"...

Har dessuten et stort pengeproblem nå, penger har blitt brukt som om det vokser på trær. + at gaming pc'en som vi kosta 4500,- på nylig, i anledning med Skyrim og BF3 har av en eller annen grunn har blitt defekt, så vi må sende den inn på rep, som sikkert kommer til å koste 10 000.

Blir lei meg når jeg tenker på alle pengene som går
Oh yeah? Says you and what army?
  • 0
  • Zuil
  • Zuil
Det faktum at Skyward Sword ikke en gang er på listen din er litt skremmende.

Fus Ro da
  • 0
Kut ut alt som heter sosialt liv. Kommer langt på vei med det.
http://markusgamesdesign.weebly.com/
  • 0
Har selv alt for mange spill og alt for liten tid; vurderer å gjøre som Kakashi foreslår til neste helg
Just kill him with your awesome
  • 0
"Hvordan i huleste skal jeg få tid til å spille alle disee
Step 1: Get REALLY old
Å tenke seg om før man snakker er som å tørke seg i ræva før man driter
  • 0
Tja... trenger man å spille gjennom alt nå? Bruker tiden nå på å spille gjennom Ocarina of Time (N64) i ro og mak. Skyrim vil være like bra om jeg utsetter det til jul.

Ellers må jeg si at jeg nesten er glad for at Battlefield 3 skuffet så stort (for min del). Brukte ikke noe særlig mer enn ti timer på det totalt, noe som gjør at jeg får god tid til andre ting.
But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.
  • 0
Skyrim in my <3
Spartans never die. They're just missing in action.
  • 0
Hvordan jeg får tid? Driter I alt annet og spiller (:
A sense of humor is a major defense against minor troubles. -Mignon McLaughlin
  • 0
Tja, ikke noe sosialt liv, går på et studium som nærmest krever at jeg spiller flere spill (du vet, for å studere dem), og har veldig mye fritid som gir en tid til en del.
Evoking fear is, in itself, an art form - and nothing in the entire history of storytelling has explored it better than video games.
  • 0
Dropper spill som MW3 gidder ikke å spille det. Men jeg prioriterer, har spilt batman og holder på med skyrim. Skal begynne med uncharted 3 etter at jeg har spilt skyrim litt. Men jeg gidder ikke å stresse for det kan ødelegge opplevelsen.
Yeah Mr.White! Yeah Science!
  • 0
Jeg har kun kjøpt BF3, Skyrim og Arkham City
(sistnevnte fulgte med skjermkortet mitt, slapp billig unna der). Jeg spiller kun i helgene og på kveldene i uka. Denne tiden blir mest brukt til Skyrim da jeg plutselig mistet interessen for FPS.
  • 0
Prøver å fordele spilletiden mellom Skyrim, BF3, og SR3.
  • 0
First world problems...
  • 0
Får ikke tid til å spille alle spillene.

Holder på med Zelda nå, men har mange andre spill som jeg enda ikke er ferdig med.

Satser på at jeg får spilt en god del i feriene som kommer.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Jeg vurderer å tro ay jeg faktisk spiller for lite. Spiller 1 timem om dagen i hverdagen og 2-3 timer i helgene. Resten av tiden bruker jeg på å lese om spill.

Det er kanskje problemet for at jeg har et dusin spill der noen har jeg ikke rørt en gang.
  • 0
Hehe - godt svar lazgo

fantomena - da spiller du ca. like mye som meg da

Hadde vært herlig med et par 48 timers døgn
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Enkelt. Jeg FÅR ikke tid. Er i milten selv. Living out the BattleField game on my own.
Hva er det egentlig som definerer deg?
  • 0
Får bare lov til å spille i helgene så det er da jeg får tid. På hverdagene fokuserer jeg mye på skolen og om å være mer i aktivitet.
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!