Gamereactor internasjonalt Norsk / Dansk / Svenska / Suomi / English / Deutsch / Italiano / Español
Medlemsinnlogging
amigo

Glemt passordet?
Jeg er ikke medlem, men jeg vil registere meg

Eller logg inn med min Facebook-konto
FacebookFacebook
Velg forum
Søk forum
Tråd:

Kraigo er mitt navn, nr. 14

Antall innlegg: 26
Til førstesidenTil forrige side (1)Til siste sideTil neste side (2)
  1. 01
  2. 02
Kraigo
Må være forsiktig hva jeg skriver fremover. Det er noen som blir sure og lei seg av det. Men til meg kan de jo skrive hva de vil, uten at noen reagerer på det. Urettferdig, men noen må jo ha det sånn og.

Har spilt en del Skyrim den siste tiden. Dritbra spill. Laget meg en Dark Elf som heter Lucifer. Han ble kul, og han eier.

Vet egentlig ikke hva jeg skal skrive i dag. Ble helt satt ut av alt hatet jeg fikk slengt opp i ansiktet på forrige blogg. Beklager, jeg visste ikke at du hadde ADHD. Husker ikke hva du heter. Gidder ikke skrive mer nå. Sikkert mange som blir glad for det.

Ukens dilemma: Skal Kraigo dra bort fra GR eller bli?
- Kraigo. Ut
blyantkvesser
first
[19:38] <Taxta> laserpistol og homofile bjørner som snakker rart
The Cookiemonster
Moderator
Jul i blåfjell er igang btw

Spoiler:OMG DU MÅ BLI ASS

Spoiler:KØDDA, men det skjønte du nok selv
- You think you could break a log like that? - Don't know. Never been attacked by a tree.                                         • Moderator @ Gamereactor.no® •
NorGaMaGamer
Out!
Predator
Du bør bli, synes jeg.
Zed's dead, baby. Zed's dead.
Kraigo
Har ikke så særlig lyst akkurat nå
- Kraigo. Ut
The Cookiemonster
Moderator
Mission Success.
Bare for å gjøre det klart: UT.
Ikke kan du klage heller, du spørte oss jo tross alt om det.
Arrogante lille 10-åring.
- You think you could break a log like that? - Don't know. Never been attacked by a tree.                                         • Moderator @ Gamereactor.no® •
192
Så det er Kraigo du heter. Trodde du het KulestePersonenPåGR jeg.

Spoiler:snap
"I do not know with what weapons World War III will be fought, but World War IV will be fought with sticks and stones." Albert Einstein
kEv_91
Etter å ha lest alle de "gode" bloggene dine så er jeg med resten av gjengen her. Jeg har ikke noe imot deg som person, men det du skriver, hvordan du er mot andre brukere, blir retten und sletten for dumt.
De sa jeg hadde uvanlig høy IQ. Jeg hadde ingen anelse om hva IQ var, men siden de smilte, smilte jeg tilbake.
Parkour Gamer
Du kan bli hvis du greier å være normal.
Har egentlig ikke noe imot deg, men noen ganger skriver du ting som jeg synes er helt korka.

Lagt til 2011-12-02 18:57:
Altså, det er ikke slik at jeg blir glad for at du slutter, men jeg vil ikke synes det vært særlig trist heller.
Du kan jo stenge denne, og så lage en ny, der du kan starte på nytt, og oppføre deg annerledes. Slik at du får bedre mottagelse.
Never underestimate the power of stupid people in large groups. And no, I'm not talking about zombies.
ad0132
Ut.
I think, therefore i am
The Cookiemonster
Moderator
*waiting for Kraigo to attack PG*
Predator
PG er faktisk den eneste som har gitt Kraigo en saklig tilbakemelding nå, så hadde vært rart om han hadde vært frekk tilbake.
Zed's dead, baby. Zed's dead.
192
PG: Hvorfor skal han være normal for å være her? Og hva vil det egentlig si å være normal? Er alle andre brukere normale, og du mener at Kraigo skal prøve å bli som alle andre for å passe inn, som en dråpe i havet?

Syns det er fint med folk som Kraigo, folk som lager litt liv, folk som motiverer andre til å være mer aktive. Man kan diskutere hvorfor, men fremdeles er det et faktum at Kraigos blogger får over gjennomsnittet mange kommentarer, og er det ikke nettopp økt aktivitet vi har sutra for som aldri før i det siste? - Svaret på spørsmålet er enkelt.
"I do not know with what weapons World War III will be fought, but World War IV will be fought with sticks and stones." Albert Einstein
Tommy Kvaernerud
Jeg har latt vær å kommentere på tekstene dine inntil nå, fordi jeg ikke ønsker å si noe som kan oppfattes feil eller virke som en gretten padde.
Men siden vi er inne på det å bli eller gå, kan jeg jo dele mitt syn på saken.

Jeg har ikke noe imot at du skriver masse blogger om whatever som faller deg inn.
Det er opp til hver og en av oss om vi vil lese eller ignorere dem fullstendig.
Sjøl leser jeg alt som dukker opp av blogger, uansett hvem som har skrevet dem.
Og liker jeg ikke det jeg leser, eller personen som har skrevet det, så holder jeg det som regel for meg selv og går videre til neste tekst.
Det er heller ikke opp til oss å si hva andre skal skrive om, det står en selvfølgelig fritt til å velge selv. Så jeg hakker aldri på innholdet i andres tekster.
Om du troller eller er seriøs i det du skriver, så har vi alle som sagt valget å ignorere.

Jeg har også fulgt kommentarene på tekstene dine, siden den første dukket opp og her er det en heller kjip "trend" har fått utløp.
Jeg vil si at 9 av 10 kommentarer du får enten er hat, trolling tilbake eller bare helt meningsløse.
Om du havner på mest aktiv listen på grunn av disse, så er ikke det et problem for meg.

Men det må da være kjedelig, for ikke å si bortkastet tid å skrive ting som bare oppfordrer til den typen kommentarer?
Er det et forsøk på å være morsom?
Og denne overdrevent arrogante holdningen til alt folk sier kan umulig være seriøs.
Jeg går utifra at du troller mesteparten av tiden, men om jeg tar feil, klarer jeg ikke helt se hva slags person du er, som forventer ordentlige kommentarer om du er drittsekk tilbake.

Burde du bli eller forlate siden?

Det er ikke opp til meg eller noen av oss andre å si.
Men det må da være bedre å bruke tiden til noe ordentlig og tenke litt på hva man skriver?
Men hvis du har lyst til å fortsette i samme løp som du har gjort hele tiden, står du fritt til det. Jeg skal ikke si deg imot.
The earth died screaming... We're all mad here! - TKArtNor på twitter
LesMiserable
"Men noen ganger skriver du ting som jeg synes er helt korka."

For det smalt jo fra rett kjeft.
The Cookiemonster
Moderator
It did.
Sithlord
Synes du bør bli. Bloggene dine er artige. Enda artigere er folka som blir sure på de Keep going, og bare ignorer surpompene. Som Tommy sier, man bestemmer selv om man vil lese bloggen din eller ikke.
Yet another quest to defeat an evil pig and obtain triangular cheese
Crazy Eyed Gamer93
Please stay :C
AcH Clawed
Om du blir eller ikke er vel ditt eget valg, men synes vel selv at folk er litt for overdramatiske når de absolutt skal gjøre et stort nummer ut av at de forsvinner med å lage blogger om det for så å slette brukerene sine.

Stemplet deg som et troll i mitt hode for flere uker siden og har siden ignorert mesteparten av tekstene dine. Bare ikke innvader forumet med den samme holdningen så er jeg fornøyd.
Smil til verden og verden smiler til deg. Hat verden og verden prøver desperat på å få deg til å smile.
NewAge
Har trykket innom et par av bloggene dine, lest noen kommentarer og følgt med i kommentarene på Noral sin blogg.

For meg virker som om du bare er her for å trolle, så om du skriver en blogg i uken men masse piss i så er ikke det noe jeg kommer til å trykke innom uansett så ser ingen grunn til at jeg skulle bry meg om du var her eller ikke.

Om du velger å forlate siden så griner jeg absolutt ikke over det, blir du på siden så gir jeg faktisk faen da også. Jeg følger ikke fast med på det du skriver og kommer sikkert aldri til å gjøre det heller.
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
draigo
Bli! De korte bloggene dine starter alltid helgen min med en god latter!
Kraigo
Takk draigo.

Og for dere som absolutt må kritisere meg, så var ikke dette en avskjedsblogg. Det var bare ukens dilemma.

Dere må virkelig bare feiltolke hele tiden.
- Kraigo. Ut
Noral
Du er en gretten padde Tommy. #heltklart
I'm not just sure, I'm HIV positive!
Tommy Kvaernerud
Citerer Noral:
Du er en gretten padde Tommy. #heltklart

Ser slik ut.
Da er det vel bare å gå å trimme vortene og øve på kvekket.
The earth died screaming... We're all mad here! - TKArtNor på twitter
Til førstesidenTil forrige side (1)Til siste sideTil neste side (2)
  1. 01
  2. 02
Skriv et innlegg

For å kunne diskutere må du logget inn. Ny bruker? - bli medlem n!

:D :) :( :-o :shock: :? 8) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: ;-) :idea: :arrow: :| :mrgreen: :clap: :dance: #-o =; :^o [-X :pray: 8-[ :sick: :-# [-( :-k :-- Bold Italic Underline Spoiler

Poll Hvilken konsoll velger du?
  • 13% Wii U
  • 37% Playstation 4
  • 14% Xbox One
  • 27% PC
  • 10% ALLE!!
Resultat
Ole-Christian: @Akres: Får ikke blitt med i den, siden jeg har nådd maks antall grupper jeg kan være medlem av.Følg
2013-05-23 14:52
Grallen: @TK: Yeah, kan hende det er det som var grunne. Funker i alle fall igjen nå.Følg
2013-05-23 14:46
Tommy Kvaernerud: @Grallen: Funker helt fint her. Kan være på grunn av endringene de gjør på siden.Følg
2013-05-23 14:21
Grallen: Bare hos meg forumet ikke funker som det skal?Følg
2013-05-23 14:04
xXAkresSXx94: Endelig har det komt ei James Bond-gruppe! Bli med i den her --> http://www.gamereactor.no/grupper/6171/Følg
2013-05-23 13:26
xXAkresSXx94: Eg ser det blir forandringer i designen på GR, vil det også føre til at dei siste GR-magasinene kommer som PDF-fil?Følg
2013-05-23 12:57
Soraki: Den siste episoden av Penumbra Overture kan du se HER: http://youtu.be/xVmsN0hYYWM Lover ingenting, men det er spenning og skrekk nok!Følg
2013-05-23 12:55
Tommy Kvaernerud: Skriftstørrelsen er litt i overkant, i forhold til resten av siden. Må zoome ut og inn for å få samme størrelse på nyheter og forum.Følg
2013-05-23 12:45
JoEy_Odd: Say whaaaaat Matscoolio? Noo waaayFølg
2013-05-23 12:43
Tommy Kvaernerud: Nytt kommentarfelt i nyheter gitt. VIl det holde seg der, eller blir det slik på forumet også?Følg
2013-05-23 12:38
sonic og link: Med eksamen utgitt, blir det intens jobbing frem til og med lørdag.Følg
2013-05-23 11:16
fantomena: NeoGAF er legenadarisk. http://tinyurl.com/oaewgamFølg
2013-05-23 10:15
Matscoolio: @Ole-Christian: Vil gjerne at du retter din boikott mot JoEy_Odd som rett og slett tvang meg til dette. Kritikkverdig dette, Joey.Følg
2013-05-23 09:29
Ole-Christian: @Strategist: Det er underbevisstheten din som prøver å sno seg unna eksamen.Følg
2013-05-23 07:18
Strategist: I fjor falt jeg i brennesle på vei til eksamen. Hvordan toppe det i år? En stor, blødende flenge i lillefingeren.Følg
2013-05-23 05:15
Strategist: Eksamen om noen timer.Følg
2013-05-23 05:14
Ole-Christian: @Matscoolio: Nå skal jeg ikke lese den, bare fordi.Følg
2013-05-23 00:54
Matscoolio: Fikk oppfordring til å skrive at jeg har en ny blogg, så her er det: jeg har en ny blogg ute.Følg
2013-05-23 00:39
Ole-Christian: @remote: Ja, åpenbart.Følg
2013-05-22 23:47
remote: @OC: Ah, derfor det heter middag!Følg
2013-05-22 23:35
BETA +