Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Muligens, i alle fall noen. Selv bruker jeg litt tid på dette og kan gjerne over en liten matbit, sjekke ut om det er noe spennende. Det jeg selvsagt snakker om er de evigmange reklamene som kommer med posten nå for tiden. Skjønner godt at alle vil reklamere for sine produkter og med det proppes også postkassen full av reklame.

Ikke alt får seg en liten sjekk og noe havner fort i papiravfallsdunken for å si det slik. Noe av det som kommer er interessant og da må man jo se om det er noen gode tilbud hvor man kan spare penger. Spesielt matbutikkene kniver om de beste tilbudene om det er på kalkun, ribbe, pinnekjøtt eller brus, snop m.m. For en familie på seks kan det virkelig være penger å spare og jeg skal ærlig innrømme at jeg sjekker ut disse reklamenebilagene godt før jeg evt. skal en tur utenfor Snåsa.

På Snåsa har vi kun en matbutikk, men når vi krysser grensen til Steinkjer så har vi en drøss å velge i mellom. Skal ærlig innrømme at det ofte bærer en tur innom Coop OBS Hypermarked om vi er på Steinkjer en tur. De kjører ofte gode tilbud på ting vi i familien bruker mye av og da sparer vi masse penger og det er gunstig spesielt på denne tiden av året hvor det ellers er mange andre utgifter.

Hvordan er det med deg, sjekker du ut reklamen som dukker opp i posten eller bryr du deg ikke om reklamen i det hele tatt?
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Det er avhengig av hvilken kjede reklamen faktisk er ifra. Hvis det er kjede som har ting jeg faktisk har bruk for er det jo greit å se hva som er på tilbud, men er det en totalt uinteressant kjede flytter reklamen seg direkte fra postkassa til søppelbøtta.
There is a sufficiency in the world for man's need but not for man's greed ~ Mohandas K. Gandhi
  • 0
nå bor jeg på hybel, så hit kommer ingen reklame... heldigvis!

hadde jeg fått elkjøps og europris' reklamehefter hadde jeg garantert gått til innkjøp av en hel masse høyttalere, lyslenker og bærbare, oppblåsbare, fjernstyrte tv-skjermroboter jeg fint hadde klart meg uten.

matreklame er greit, for mat må man ha. men også her merker jeg at jeg benytter meg av tilbudene og kjøper ting jeg ellers aldri ville kjøpt... er det å spare penger?

mattilbudsbladet plukker jeg opp utenfor butikken før jeg går inn. når jeg en gang får min egen postkasse skal klistremerket på bildet klistres på sporenstreks. jeg fordrar ikke papirreklamen. ikke er det bare unødig papirforbuk, men det fører til unødig pengebruk, for ikke å snakke om unødig forbruk...

jeg får heller tilbud fra play.com og thehut.com på e-post. det holder i massevis.

god blogg, bernt erik!

fra mobilen
Bonkies - Apekatter, Tetris og avansert robotikk i skjønn forening
  • 0
Før gikk det i leke blader, nå leser jeg bare Elkjøp, Ekspert og Coop elektro osv...
Men jeg kan innimellom lese noen mat hefter, og kanskje et lite leke blad...
--- Half-Life 3 --- coming 13.13.13 --- still waiting ---
  • 0
Reklame har jeg 0 interesse for.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Blar bare igjennom reklamen for å finne regninger og pakkelapper som har lurt seg innimellom alt rælet.
Hender jeg blar fort igjennom en og annen elektro avis, men jeg foretrekker å kikke på tilbud på nett, fordi jeg da kan sammenligne alle utsalgsstedene samtidig.
  • 0
Det spørs hvilke aviser/blader som kommer i posten for ellers så er jeg ikke interessert.
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Nabolaget hadde en papirdunk like ved poststativet før, slik at vi kunne kaste reklamen i den, like ved postkassen. Ganske praktisk egentlig, så slapp vi å bære hjem reklame vi kom til å kaste uansett.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Eneste som faktisk interesserer meg er Elkjøp og mat Alt annet finner veine til søpla.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Dukker da stadig opp noe spennende, utenom de 9/10 gangene NEI! Hadde vi klart oss uten, hmmmm.... joa, ser ikke bortifra det
Å tenke seg om før man snakker er som å tørke seg i ræva før man driter
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Vel, som ansatt i en matbutikk så burde jeg være oppdatert på tilbud. Men det er ofte sånne en-ukes tilbud som jeg aldri rekker å lære..
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Jeg har skaffa meg sånt kjekt klistremerke fra posten så jeg får nesten ingen reklame.
Jeg bestilte noe klær fra Ellos en gang så nå har jeg havna i adresse-registeret deres og får av og til reklame derfra, men det går rett i søpla. Også abonnerer jeg på Aftenposten så det hender av og til at ulike firma får legge med reklame sammen med avisa, de også går rett i søpla. Papirreklame er noe herk.
Det finnes 10 typer mennesker. De som kan binærkode og de som ikke kan.
  • 0
Bor i leilighet i borettslag så all reklamen ender i trappa ved siden av postkassene,så da kan jeg bare sette meg ned og lese den der og hvis det er noe interessant,så tar jeg den med meg,hvis ikke lar jeg den bare ligge.
Det er Herlig!
"Living My Life In A Japanese Garden of Dreams"
  • 0
Får lite reklame heldigvis..og den reklamen jeg får går rett i søpla...

Når det gjelder reklamer på TV irriterer det meg mest over hvor idiotiske kvinner blir fremstilt fremfor hva det reklameres for...
..så..eh..hvilken dag er det IDAG, sånn egentlig???
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!