Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Fått den følelsen før? Å bli beskyldt for noe du ikke har gjort... det er en av de kjipeste tingene i verden. Spesielt når det er en person du er glad i som har beskylt deg for det. Min dag har balansert på den følelsen i dag.

Før jeg går videre i å blogge, hva syntes dere om at jeg har begynt å skrive blogger ofte oppmot hver kveld? Jeg liker at jeg ikke har så store temaer som det jeg blogget før, og jeg har skrivelyst. Dessuten er det godt å fortelle om livet mitt, og få god tilbakemelding. Skal jeg fortsette sånn her, eller blogge litt sjeldnere?

Og forresten The Elder Scrolls gjennomgangen min går gjennom tekniske problemer akkurat nå for tiden. Må fikse nytt recorde program, noen tips?


I dag som jeg har skrevet har jeg opplevd en av de kjipeste følelsene i verden. Nemlig å bli beskylt for noe du ikke har gjort. Og at det var en av bestevenninnene mine som sto fram og sa det var enda verre. Du har vel blitt beskylt for å ta kake ut av kakeboksen, eller godteri ut av godteposen når du var mindre, men moren din eller faren din ga ikke opp på å beskylde deg... Selvfølgelig så var det nok deg 99% av gangene men hvordan følte du deg den ene gangen det ikke var deg?

Det er veldig kjipt, og at man har et stort vennskap balanserende på dette er ille nok. Alt begynte med at ei venninne ropte på meg og spurte om jeg ble med på butikken en tur, og jeg sa selvfølgelig ja, fordi det er alltids gøy å dra på butikken med folk. Vi var en gruppe på 4 som skulle dra, og hun hadde ikke sko med seg, og var alt for lat til å hente de. Så hun begynte nå å trø i bare sokkene ut døren før jeg sa.

Hopp på ryggen min, jeg kan bære deg hele veien, og det gjorde jeg også. En av de som gikk med oss hadde tatt mobilen hennes. Da er det standard krimsak, men jeg ble ikke innblandet der. Det har noe med mobilen hennes å gjøre da. Hun mottok telefonen og la den i genserlommen sin (Legg merke til det), også gikk vi nå fram til butikken og tilbake, med hun på ryggen. Vi kom tilbake så måtte jeg gå moren min i møte PGA vi skulle ha foreldresamtale med læreren min som er en knallis.

Under samtalen fikk jeg en oppringing fra ukjent nummer som begynte på 9, og jeg sendte opptatt til den som ringte. Etter en flott foreldresamtale som vanlig, dro jeg til øyenlegen, hvor jeg skulle ta synstest, men ble utsatt til 19. desember. Moren min bestemte seg for at vi kan da være litt i byen, og jeg tok turen innom en gitarsjappe i Tromsø, og spurte ut om gitar, og bass. Jeg kom på at jeg måtte ringe opp dem som hadde ringt meg, og det var han ene som var med oss på butikken, og han spurte "Har du telefonen til venninnen din?", jeg svarte "Nei, hvordan det". Nei hun hadde mistet telefonen og satt seg på bakføttene at jeg hadde den. Hun var ute å leitet en stund, og hun kom til konklusjonen at jeg hadde tatt den.

Jeg sto selvfølgelig for mitt, etter jeg hadde vrengt lommene mine, og sekken min. Jeg hadde ikke rørt telefonen. Hun hadde mottatt telefonen og lagt den i lommen sin, og mest sannsynlig mistet den ut av der. Hun maset i hele dag om den telefonen. Helt til i kveld. Da fikk jeg beskjed fra henne om... vet dere hva, dere får se direkte beskjeden fra hun jeg fikk på Facebook chatten.

"æ og pappa kjørte for å leite en siste gang... og, han fant den på bilveien, dekt i gjørme! rart den ikke va knust og påkjørt! men hvertfall, sorryy førr at æ va så idiot mot dæj, æ e veldig gla i dæ alex!<3 "

Legg merke til dialekten. Jeg er Alex bare sånn at dere vet det.
Jeg følte meg som en seiersherre fordi jeg hadde rett over henne på denne saken.
Og forresten er hun skylde meg en lang og god massasje for alt dette så, jeg tjente på dette. Kind of.

Q
- Har du opplevd å få skylden for noe du ikke har gjort?
- Om du har, hvordan føltes det syntes du?
- Noen gode filmprogram jeg kan bruke til filmingen av The Elder Scrolls serien?
- Hva syntes du om ofte blogging fra min side?
Venom
*MacGyver Theme*
  • 0
Jenter som ikke gidder å ta på seg sko når de skal i butikken er ikke spesielt smart.. Jeg hadde dritte i det.
The gavel corrupts
  • 0
hmm, aldri gøy å få skylden får noe du ikke har gjort, fint at det gikk bra da
Love is like a flower; even the most beautiful kind dies. - Till Lindermann
  • 0
Vet ikke riktig om jeg har blitt beskyldt for noe jeg ikke har gjort akkurat...

Teit at hun skulle beskylde deg for det med telefonen da...hun måtte vel skjønne at noe måtte vel skje siden hun ikke gadd å ta på seg sko...hjelp..trodde ikke jeg leste riktig...er det mulig å være såååå lat liksom...hm, tror det var karma, jeg..ingen sko, ingen telefon..

ps: ..syns du blogger bra, jeg...
..så..eh..hvilken dag er det IDAG, sånn egentlig???
  • 0
Malboro - Jeg er en veldig grei kar,merkelig nok...

Sgr12: Nei, det er ikke morsomt nei, men ting gikk nå bra ^^

skeptisk-heksa - hehe, takk ^^ Jeg liker å skrive :3
*MacGyver Theme*
  • 0
Når man er storebror er det ganske vanlig å få skylda for mye bullshit man ikke har gjort, så kjenner til følelsen, og dessverre er det sånn at foreldre sjeldent hører på den største. But that's life.
There is a sufficiency in the world for man's need but not for man's greed ~ Mohandas K. Gandhi
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Husker ikke sist jeg ble beskyldt for noe. Følelsen liker jeg alikavel ikke.

Hva gjelder bloggingen din så synes jeg du skal blogge når du har noe å skrive og når du har lyst. Personlig så synes jeg det er bedre å lese en inspirert blogg i stedet for en krampeblogg om du skjønner. Kvaliteten er bra i hvertfall
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Tror jeg hadde gjort det samme som Venom og hjulpet henne. Ifølge vennene mine er jeg en grei og hjelpende gutt. Kan se for emg hvor ekkelt og slitsomt det er å gå rundt i sokkene.
  • 0
Hehe, skrivedilla cet dere x)

Ideene mine for blogger kommer alltid klokken 23 - 00 på kveldan
*MacGyver Theme*
  • 0
Dette er en av de verste følelsene jeg vet om i hele verden. Det er ikke ofte jeg blir sur, men jeg blir direkte forbanna hvis jeg blir beskyldt for noe jeg ikke har gjort. Kan ikke huske sist gang dette skjedde, men mamma har ofte beskyldt meg for de dummeste små ting.

Liker disse personlige bloggene dine, og vil veldig gjerne at du skal lage mer ^^ Men mix it up a bit! Du må jo videoblogge også!
"Don't cross the crooked step"
  • 0
Jeg liker virkelig ikke å bli beskyldt for noe jeg ikke har gjort, heldigvis blir jeg mer eller mindre aldri beskyldt for noe.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Jeg tviler ikke på at du er en grei kar, men hun jenta uten sko som beskylder andre ?? Hun hadde jeg droppet.

Fotsett å blogg du
The gavel corrupts
  • 0
Bra blogg og bare fortsett ,for dette er gode greier !
Du ? Bor du i Tromsø ??
Nordlænding Ftw !
Spartans never die. They're just missing in action.
  • 0
Det er en drittfølelse
Har opplevd det noen ganger selv
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Det irriterer meg grenseløst når jeg blir beskyldt for ting jeg ikke har gjort. Eneste som er verre er når folk tror at jeg lyver. Jeg vil påstå at jeg er høyt oppe på lista når det gjelder å være dårlig til å lyve. Jeg lyver heller ikke, da er det bare over småting, som når f.eks. telefonselgere ringer og spør om jeg har nummeret til faren min, noe jeg sier jeg ikke har..

Liker disse bloggene, gøy å følge med på
Alle kan gjøre feil, sa den pedofile til dvergen.
  • 0
Takk Takk Jeg har dessverre ikke noe mer å skrive om x)
*MacGyver Theme*
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!