Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Sjekk ut alle delene i blogg registeret mitt: http://www.gamereactor.no/profil/Crazy+Eyed+Gamer93/?do=blog
s


Eivind's (meg) forelskelse av sjokolade vil aldri stoppe, forhåpentligvis. Hans fantastiske kjærlighet inspirerer han til å formidle hans smaksløker med GR befolket! Derfor har han startet en helt ny blogg serie, "Eivind anmelder sjokolade!". Her gir han korte og kritiske anmeldelser av forskjellige sjokolader, gamle kjente eller ferske "fresh-man's".

Stratos Dobbel Boble mix:

Det her er intet mindre en enn liten genistrek fra Nidar sin side! Ta den velkjente og elskede originale stratos og dens etterkommer, Stratos Dobbel og putt det i en og samme mix pose for under 50 lappen. Ikke noe spesielt sier du? Det jeg trodde også, men det er noe ved denne som fungerer så utrolig bra!

Jeg har jo anmeldt hver av disse sjokoladene separat der begge fikk gode skårer. Men nå som vi får servert begge disse herlighetene i en og samme pose ser jeg virkelig ikke grunnen til å ikke velge denne fremfor alt det andre som er av stratos, hvis ikke du sliter litt økonomisk selvfølgelig. Dette er mye valuta for pengene. Det er en mektig pose med 2 ekstremt gode smaker. Min personlige favoritt ut av de to er Stratos dobbel, av åpenbare grunner. Den hvite sjokoladen innenfor stratos laget er et 7. vidunder i seg selv! Derfor er det alltid den som forsvinner først fra posen (hvis du deler med en venn blir det krig, bare en liten advarsel). Men man må også vise litt kjærlighet til den vanlige stratosen også. Den er tidløs, og passer perfekt inn sammen med Stratos dobbel. Det er det som er så herlig med denne posen. En genial blanding mellom ren melkesjokolade og hvit sjokolade.

En skulle kanskje tro at denne mixen smeltet fort og ble ekkelt og klissete, men den holder seg faktisk veldig godt over lengre perioder. Jeg har enda ikke havnet i en sticky situation med denne godbiten (that's what she said). Prisen er også noe man kanskje skulle tro svei litt, men for 40 kroner føler jeg at denne er verdt alle pengene! Den passer perfekt for en stor godte-gris som meg, og til å dele med små-spiste venner.

Konklusjon:

Stratos Dobbel Boble mix er en perfekt sjokolade pose og en liten genistrek i seg selv! Smakene er perfekte og komplementerer hverandre flott. Den er også veldig allsidig med god mengde, akkurat passe tyngde og godkjent pris. Dette er min nye favoritt, jeg klarer ikke la være å kjøpe den hver gang jeg er på butikken!

10/10!

+: Alt her er perfekt!

-: asdfasdf

I'm back..?

Eivind's pain-jegmenerPhotoShop skillz slår til igjen
"Don't cross the crooked step"
  • 0
Er veldig enig med deg her. Tok den til å med på tentamen.
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Har ikke sett denne før, men jeg skal nok klare å kaste et ekstra blikk på sjokoladehyllene neste gang jeg er i butikken.

Forresten på tide at du børstet støvet av denne serien
  • 0
Har ikke sett denne, hvis jeg finner den så kjøper jeg den.

Lagt til 2011-12-10 09:51:
toblerone må du anmelde! har ikke sett at du har anmeldt toblerone så, anmeld den.
Yeah Mr.White! Yeah Science!
  • 0
Likte anmeldelsen, men ikke sjokoladen. Smash er den uslåelige kongen og herskeren over sjokomanene
Å tenke seg om før man snakker er som å tørke seg i ræva før man driter
  • 0
masterno: Kan godt hende jeg anmelder den en gang, men en liten advarsel... Jeg er ikke veldig glad i den.
"Don't cross the crooked step"
  • 0
bra anmeldelse
  • 0
hvor bra er denne sjokoladen på en skala fra 1 til 10
[19:38] <Taxta> laserpistol og homofile bjørner som snakker rart
  • 0
blyantkvesser: B/+
"Don't cross the crooked step"
  • 0
fint bilde
Alle kan gjøre feil, sa den pedofile til dvergen.
  • 0
Takk. Jeg brukte hele kvelden på det!
"Don't cross the crooked step"
  • 0
Totalt enig med deg der ja og jeg elsker denne posen med de herlige sjokoladebitene
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Nomnomnom
~ Undefeated // The hard drive on your computer will only crash when it contains vital information that has not been backed up.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!