Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Vert en stund siden jeg har lagt ut noen filmer her. Vert veldig opptatt med skolearbeid og diverse så har ikke hatt så veldig mye tid til overs.

Her er ivertfal eksamensfilmen vår på 2 året digital medieproduksjon på campus rena.

Vi bestemte oss etter mye om og men å lage en julefilm. Noe som ikke bare har ført til at jeg har blitt utrolig lei julen (vi starta filmingen i oktober), men også førte til ett ganske greit resultat.

Ettersom alle på filmgruppa har en forkjerlighet for cheesy 80s style b-film, so bad it's good filmer bestemte vi oss for å lage en film med denne stilen. Vi blir nok å prøve å lage noe som ser litt mer moderne ut neste år, men denne gangen skulle filmen være mer cheesy en en amerikansk grønnsak.

all tilbakemelding er verdsatt.

her er filmen:
http://www.youtube.com/watch?v=aVlqAyo2gPw&feature=g-u
This is a private conversation between me and the world
  • 0
Jo den synst eg faktisk var overaskende morsom! Bra jobba, den cheesy stilen funket faktisk veldig bra
Ghostintor out-
  • 0
Synes dette ble bra jeg og dere er flinke

Herlig å kunne være med på noe slikt da

Gleder meg til å se mer om dere lager mer da
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
"Hva ønsker du deg til jul da?"

"En familie som elsker meg." lololol


Digga ideen, men "kampscenen" mangla litt koreografi på en måte. Nissen brukte bare 10 sekunder på å brekke nakken på dama, uten at typen kom til unnsetning? Når nissen først er en drapsmaskin av det kaliberet, så burde både han og middagsgjestene reagere fortere på ting.

Ellers strålende! : ]
  • 0
Teknisk var det bra, og dette kunne ha blitt en kjempefin julekortfilm, men... Det skinner alt for godt igjennom at dette ikke er "profesjonelle" skuespillere. Jeg sporer nesten ikke dedikajsone en gang. Replikkene er ofte lange og forklarende. For lite... snappy. Noe kameraføring (som zoomingen inn i vinduet i begynnelsen) kunne med helle ha vært kortet ned. Ultranærbildet av øyet til nissen kunne vært enda kortere... Det går liksom... for tregt. I hvert fall når musikken i tillegg speedes opp.

Når det derimot går over til futt og fres-delen av filmen, ja da briljerer dere. Dette er veldig bra, og jeg ler og blir overrasket flere ganger. Liker spesielt delen da emo-kidden skal til å bli slått av flaska, og microen plinger. Jeg trodde først bare det var en morsom lydeffekt før jeg like etterpå skjønte det var microen. Overraskende. Ja, denne "Ønske-VFXen" var så som så, men ok. Et gyldig forsøk.

Alt i alt, en morsom idé. Ganske godt teknisk gjennomført, men savner levende skuespillere.

Det ble litt mye kritikk her, men jeg håper den oppfattes som konstruktiv

God jul til deg også
Bonkies - Apekatter, Tetris og avansert robotikk i skjønn forening
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!