Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Så nettopp traileren for oppfølgeren til Alan Wake. Tittelen er American Nightmare og spillet vil bli et eksklusivt XBLA spill.

jeg har tolket traileren og kommet fram til disse punktene:

1. Spillets historie handler om Mr.Scratch, Alan må finne han siden han ødelegger alt og besetter folk med mørket.

2. Spillet (eller deler av spillet) vil skje i en ørkenlignende by som heter Mount Redtooth.

3. Alan Wake har endelig blitt kvitt den gamle dressen og har nå skjorte og dongeri i en mer "causual" look, nice Alan!

4. Alan vil denne gangen ha tilgang til maskinvåpen, og man ser at han står der med en Uzi (ikke helt sikker siden jeg ikke er en våpenekspert :P), du må fortsatt bruke lommelykt for å fjerne skyggene som er rundt fiendene. Alan bruker også et bazookalignende gevær i en scene, men det hele går for fort til å si noe med sikkerhet.

5. i tillegg til de vanlige besatte innbyggerne og fuglene fra originalen, vil du møte zombielignende skapninger som kaster seg mot deg med lange klør og spisse tenner.

Gleder du deg til American nightmare? Hvis du ikke har sett traileren kan du se den her: http://www.youtube.com/watch?v=iZg1hJPEDeU
Yes
  • 0
Gleder meg, men syntes at settingen ikke passer så bra for et Alan Wake-spill, hvertfall ikke hvis det skal ha samme atmosfære som i det første. Syntes også at Alan så litt vel lumberjack ut med rutete skjorte. Men det kommer uansett til å bli bra!
[19:38] <Taxta> laserpistol og homofile bjørner som snakker rart
  • 0
Tror stemningen skal minne litt mer om en skrekkfilm og mindre om en psykologisk thriller denne gangen.
Yes
  • 0
Kan godt hende, blir spennende å se!
[19:38] <Taxta> laserpistol og homofile bjørner som snakker rart
  • 0
Gleder meg stort nå ja
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!