Hva fikk du i julegaver? 
Antall innlegg: 32![]() ![]() ![]() | Nok en koslig blogg Bernt Jeg var fornøyd me gavene jeg fikk jeg også. Jeg fikk: - LOTR Extended Edition Blu-Ray box - Masse penger! - Sokker og bokser-shortser.. - Noen t-skjorter og en ordentlig fin skjorte. - Og den fineste gava fikk jeg av kjæresten min, en Product RED iPod Nano, med en custum Rød farge 200kr av summen av kjøpet av den Nano'en er med i forskning til Aids. Veldig kjekt^^ Så jeg er ekstremt glad for alt jeg har fått I'm no hero, just an old killer, hierd too do some wet-work.. | |
| ||
Storebror klarte å overtale mamma til å gi meg Uncharted 3, til tross aldersgrensen, så storkoser meg med det, og en haug andre gaver i tillegg | ||
| ||
|
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() | I år fikk jeg følgende: Saints Row: The Third til Xbox 360 Bok: Kunsten i å sjekke - Slik får du den du vil ha (av en kompis 2 skjorter 1500,- Toalettveske med deodorant, barberskum og shampo Gavekort 3 stk boksere De sa jeg hadde uvanlig høy IQ. Jeg hadde ingen anelse om hva IQ var, men siden de smilte, smilte jeg tilbake. | |
| ||
![]() ![]() | Je fikk: -TES: Skyrim (Xbox 360) -CoD: MW3 (Xbox 360) -Boxere -Genser og 2 T-skjorter -Sponsing av Asus G74sx(Ny Pc'en) ca 5000,- -Et gavekort på Jack and Jones -En Matboks.. VELDIG fornøyd Spartans never die, They're just missing the action. | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() | I got: - COD: MW3 - Klær - Penger(1800 eller noe) - Jonas Alaska CD'n x2 - Mastodon - The Hunter CD'n - The Lonely Island - Turtleneck and Chain CD'n - Cerebral Ballzy CD'n - Noe parfymegreier - Og best av alt: TUR TIL LONDON FOR Å SE TOTTENHAM MOT MANCHESTER UNITED PÅ WHITE HART LANE!!! Alle kan gjøre feil, sa den pedofile til dvergen. | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Eg fekk: - Sennheiser HD428 (Hodetelefoner) - Rayman Origins: Collectors Edition - The Hunter av Mastodon (CD) - Klokke - 700kr - Klær - Sjokkis <3 - Pondus dag for dag-kalender og Pondusbok - Digital Bilderammenøkkelring Er verden blitt gal, eller er det bare meg? | |
| ||
![]() ![]() ![]() | Litt sent ute, her er mine highlights - MCgee`s Alice lommebok - Rayman Origins - Lavalampe - Bok om Shusi - mye annet random stuff Er en stor member fra MineCraft serveren BuildNorge ;D JOIN USS!! | |
| ||