Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

...eller er det nå det? For Gamereactor sin del er dette tilfellet og det kommer til å skje mye med mediet i det kommende året. Derfor er det også herlig å jobbe her, samt bidra med deg jeg kan og jobbe for et enda bedre Gamereactor.

Selv om det nye året ennå ikke har startet, så jobber jeg med å få tak i dere brukeres meninger om mediet. For det er viktig å få så mange meninger som mulig på bordet slik at vi får vite hva dere mener om oss. Selvsagt er jeg også patriotisk og håper at Gamereactor blir enda større i året som kommer og som igjen vil gi dere brukere enda mer godis å nyte.

Forumtråd om temaet!

Hva er drømmen din om Gamereactor og hva mener du ville ha gjort Gamereactor enda bedre. Del dine tanker og dine drømmer. Artig å se hva dere andre mener og synes!
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
  • 192
  • 192
Vi har vel strengt tatt en egen tråd om dette, så har svart der
Get ready for a better you
  • 0
Nytt design!
  • 0
Stemmer det 192, men i bloggen kan man drømme litt og kanskje håpe litt ekstra
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Et nytt design ville vært oppfriskende! Kanskje gjøre profil sidene våre enda litt mer spennende også? I dunno.
"Don't cross the crooked step"
  • 0
Nytt design og muligheten for at vi kan få notification hvis noen kommenterer på det vi har skrevet.
De sa jeg hadde uvanlig høy IQ. Jeg hadde ingen anelse om hva IQ var, men siden de smilte, smilte jeg tilbake.
  • 0
Hadde vært litt stilig med en chat ala Facebook, og litt bedre oversikt over hvem som er online.
Litt bedre en privat meldinger og sånt noe
Penger er verdiløse inntil du bruker dem.
  • 0
Mindre reklame.
End of line, be excellent to each other.
  • 0
Et ord: Chat.
Spartans never die. They're just missing in action.
  • 0
Livechat ville vært genialt. For eksempel 1 "kanal" der alle kan prate med alle. Samtidig som man kunne chatte privat med vennene sine.

Samtidig ønsker jeg nytt, fresht drsign, men med minst like mange funskjoner og muligheter.
Håper også på at det vil gjøres kjappere å legge spill i spilllista på krypinnet.
  • 0
Gå tilbake til Gamereactor 2.0-designet, plis.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Chat hadde blitt kaotisk morsomt
I started out with nothing, and I still have most of it
  • 0
Smale bladet inn til A4 størrelse så det går an å få det i ei normal mappe og heller lage det et par sider tykkere
My Enemy's went to Heaven, I still stand in Hell.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!