Gamereactor internasjonalt Norsk / Dansk / Svenska / Suomi / English / Deutsch / Italiano / Español
Medlemsinnlogging
amigo

Glemt passordet?
Jeg er ikke medlem, men jeg vil registere meg

Eller logg inn med min Facebook-konto
FacebookFacebook
Velg forum
Søk forum
Tråd:

I Am Bored

Antall innlegg: 9

Kristian
Sjefredaktør
I løpet av julen fikk vi teste en tidlig kode av I Am Alive. Robin Høyland har allerede skrevet en sniktitt, men vi venter på en embargo før vi kan publisere teksten.

Men Robin var ikke den eneste her på kontoret som testet.

Jeg spilte omlag 40 minutter av I Am Alive selv, og kan ikke akkurat si at jeg ble overveldet. Utviklerne har inkludert en del nye idéer som å true mennesker og et staminasystem under klatresekvenser, men til tross for innovasjon var ikke spillkoden særlig imponerende.

I Am Alive slippes i løpet av få måneder, og det gjenstår en hel del med finpussing om spillet skal fortjene en plass i hyllen din.
Kristian Nymoen - Sjefredaktør
Parkour Gamer
Uff da.
Never underestimate the power of stupid people in large groups. And no, I'm not talking about zombies.
kvidogbleg
Usj da.
"I'm not sure I can stomach another cover-based right-wing wank game."
fantomena
Jeg likte det første de viste av spillet. Det som er vist nå ser bare grått og kjedelig ut.
Les min blogg! fantomena.bloggr.no - Ferske anmeldelser og nyheter
kEv_91
Jeg hadde store forhåpninger til dette spillet da jeg så den første traileren for noen år siden. Men da det ble bekreftet som Arcade-spill så mistet jeg litt interessen. Nå som jeg har sett litt gameplay fra det så er den interessen helt forsvunnet.
De sa jeg hadde uvanlig høy IQ. Jeg hadde ingen anelse om hva IQ var, men siden de smilte, smilte jeg tilbake.
Creteck
Jeg gleder meg faktisk til dette spillet!
‘Unreal Engine 4 doesn't surprise us. CryEngine 3 is the benchmark' Cevat Yerli
Tommy Kvaernerud
Citerer Kristian:
det gjenstår en hel del med finpussing om spillet skal fortjene en plass i hyllen din.

Sist jeg sjekket skulle det bare bli utgitt på PSN og Xbox Live Arcade.
Eller har de endret det igjen?
The earth died screaming... We're all mad here! - TKArtNor på twitter
Kristian
Sjefredaktør
Er litt usikker Tommy. Vi spilte en tidlig kode på testmaskin. Selv om koden vi testet var på disk, kan det ferdige spillet slippes både som retail eller nedlastbart.
Kristian Nymoen - Sjefredaktør
Kronoz
Moderator
Har aldri helt fått godfølelsen av I Am Alive. I det siste så har det virket som om de har blitt litt i overkant inspirert av InFamous. Jeg har i alle fall fått de assosiasjonene.
Are you my mommy? // Je Vois Tout

Skriv et innlegg

For å kunne diskutere må du logget inn. Ny bruker? - bli medlem n!

:D :) :( :-o :shock: :? 8) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: ;-) :idea: :arrow: :| :mrgreen: :clap: :dance: #-o =; :^o [-X :pray: 8-[ :sick: :-# [-( :-k :-- Bold Italic Underline Spoiler

Poll Hvilken konsoll velger du?
  • 13% Wii U
  • 41% Playstation 4
  • 11% Xbox One
  • 24% PC
  • 10% ALLE!!
Resultat
kEv_91: Fikk testet Tera, som nå er F2P, med en kompis. Liker det veldig godt så langt!Følg
2013-05-26 05:19
Jompapa: Endelig prester 100% oppnåelse på Lego City Undercover. Takket være Miiverse har jeg screenshotbevis: http://dft.ba/-5Pn1Følg
2013-05-26 02:08
SirThomas: ElGamer: So I did, likte bildet hennes mens jeg skrev til henne at jeg følte jeg hadde fått hevn. Som takk viste hun meg en hemmelig app!Følg
2013-05-26 02:00
ElGamer: The Following er en så sykt god serie. Klarer aldri å se bare en episode.Følg
2013-05-26 01:32
dark samus nemesis: Fast & Furious 6 var en passe teit film. Men godt krydder til popcornet i det minste.Følg
2013-05-26 00:18
Lt Mactawish: Vepsejegeren slår til: Har myrdet 5 veps i dag, 3 med fluesmekker, 1 med støvsuger og en med Zalo sprayflaske.Følg
2013-05-25 23:56
ElGamer: Ta deg sammen SirThomas! Mann deg opp og ta det med stolthet!Følg
2013-05-25 23:43
Spawn hater: koser meg med hitman.Følg
2013-05-25 23:23
Grallen: Gratulerer, Bayern München! Velfortjent!Følg
2013-05-25 23:23
SirThomas: Ida disset meg nettopp. Mental Breakdown incoming!Følg
2013-05-25 23:22
Twizt100: Gratulerer til Bayern Munchen!Følg
2013-05-25 23:09
Morten Bækkelund: Masse Playstation 4-reklame under Champions League-finalen. Coming 2013 reklamerte de til hele Europa! :DFølg
2013-05-25 22:59
ElGamer: @TK: Sykt heftig video! Utrolig fett å se deg tegne. Så fortsett det awesome arbeidet ditt :)Følg
2013-05-25 22:40
Tommy Kvaernerud: Nok en speed-drawing. For Game of Thrones fansen denne gangen. http://www.youtube.com/watch?v=rwLCnehLcpcFølg
2013-05-25 22:03
Animorpher: Veldig lite på Tv nå på Lørdag,bare repriser av repriser av episoder og dokumentarer som jeg har sett tidligere i uka.Følg
2013-05-25 22:02
ElGamer: @Akres: Det var en gang i tiden jeg kunne tegne så og si alle de 150 pokemonene. Nå slite jeg med alle av de flere hundre :PFølg
2013-05-25 21:43
xXAkresSXx94: @remote: Tegnet Charizard, Venusaur og Blastoise før husker eg, det var tider det.Følg
2013-05-25 21:33
remote: @Akres: Husker jeg tegnet Oddish uendelige ganger i mine glansdager.Følg
2013-05-25 20:34
xXAkresSXx94: Sitter her å tegner pokèmon.Følg
2013-05-25 16:50
Animorpher: Da er det ca.3.uker med løpetid ja,holde godt fast i båndet,tepper på sofaen,vaskefilla til gulvet og telle ned dagene til hun er ferdig...Følg
2013-05-25 16:29
BETA +