Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Hva er det med folk, og smilefjes?
Jeg så på kommetarene til noen (husker ikke hvem), og han hadde minst tjue smilefjes på halve første side.
(Lang nok for deg Kronoz?)
  • 0
Smilefjes er vel for å gjøre det lettere å formidle kommentarer
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Er godt å smile da ;)
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Bruker ikke smilefjes når jeg skriver kommentarer. Når jeg chatter på facebook eller Skype så dukker de opp her og der.
Evoking fear is, in itself, an art form - and nothing in the entire history of storytelling has explored it better than video games.
  • 0
Jeg er nok mer slave av smilefjes - dessverre for noen, men selv føler jeg tekstene sprites litt opp med bruken av smilefjes. Smak og behag
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Bruker sjeldent smilefjes, men de dukker nå opp fra tid til annen.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Prøver å bruke dem lite, men noen ganger smyger de seg inn i kommentarene mine.

"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Hvis folk aldri bruker smilefjes, tror jeg de er skikkelig sure hele tiden.
"Don't cross the crooked step"
  • 0
  • Play
  • Play
De gir et bedre innblikk for andre hvordan humøret ditt e =)


(>^_^)> <3 <(^_^<) </3 <(¤_¤<)
  • 0
Hadde ikke greid meg uten smilefjes. Syns de er awesome.
Let the voice of love take you higher
  • 0
Jeg bruker smilefjes hele tiden ;p Teksten er så upersonlig, stiv og sur hvis jeg ikke bruker det
~ Undefeated // The hard drive on your computer will only crash when it contains vital information that has not been backed up.
  • 0
Prøver å få med smilefjes så jeg ikke virker så sur og seriøs. Et eksempel:

Hei

Hei

Jeg vil jo at det konstant gode humøret mitt skal skinne igjennom.
Jeg var her
  • 0
Diskusjonen har blitt stengt av en moderator fordi:
Vet ikke med Kronoz, men den er ikke lang nok for meg. Dessuten er absolutt ikke dette noe som hører hjemme i bloggseksjonen. /Ole-Christian