Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Det går vel knapt nok en dag hvor jeg stikker innom Gamereactor-kontoret uten at min forkjærlighet for japanske (rolle)spill blir nevnt med en eller annen morsom bemerkning. Nå skal det riktignok sies at jeg står selv for omtrent 80 % av disse bemerkningene, så jeg kan egentlig ikke klage. Særlig ikke når min forkjærlighet blir belønnet med slike skatter som denne:

<bild>
Dermed er det bare å avskrive all sosial kontakt den nærmeste uka og kaste seg ut i et eventyr i øyriket Lazulis. Anmeldelsen kommer så snart som mulig, forhåpentligvis i løpet av uka.

The Last Story er et japansk rollespill regissert av Hironobu Sakaguchi, skaperen av Final Fantasy-serien, og har musikk av Nobuo Uematsu, som bl.a. har komponert musikken for de ti første spillene i samme serie. Spillet lanseres eksklusivt til Wii den 24.februar
Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul, ash nazg thrakatulûk agh burzumishi krimpatul
  • 0
Ooo, har gledet meg til dette. Håper virkelig det faller i smak.
Pray for the Kahn's mercy.
  • 0
Du er ond for å sette oss på pinnebenken slik som dette.
http://markusgamesdesign.weebly.com/
  • 0
Sukk....heldiggris!
...tramp,tramp, tramp på en smurf! Smurfer løper ikke fort, så tramp dem ned og tørk de bort! Tramp, tramp, tramp på en smurf!
  • 0
Luckyyyy!! Skal nok nesten garantert skaffe meg dette sjøl!
Unfortunately, the atmosphere was a facade. Not once did my own daughter looked me in the eye. Oh, the food? Tasted like blood...
  • 0
Jada, Kakashi-sensei, jeg er så ond atte

For de nysgjerrige kan det nevnes at Limited Edition i tillegg til spillet inneholder et vakkert Steelbox-cover, en liten konsepttegningsbok og en CD med sju av musikksporene fra spillet (total spilletid: 24 minutter).
Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul, ash nazg thrakatulûk agh burzumishi krimpatul
  • 0
Me want!!!
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Sweet
du må høre ordentlig etter
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!