Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Må si jeg har hatt stor glede over de eldre SSX titlene, med morsomt og enormt uvirkelig gameplay og sinnsyke soundtracks.

Vet ikke om SSX topper de gamle gigantene, men det utrolig gøyale gameplayet sitter der fortsatt. Og soundtracket.. Fikk jeg en hyggelig overraskelse av. DUBSTEP! Gleder meg til å få høre allt. Dette virker veldig lovende! Grafikken var ikke overraskende vakkert, men pent nok for et SSX spill. Det handler jo tross allt om alle de utrolig crazy overdrevne tricky-tricks!
Ridernet fikk jeg ikke akurat prøvd, men det virker lovende.

Har savnet SSX-serien, it's back!

Last ned demoen!
  • 0
Analyse min rumpe.
"Don't cross the crooked step"
  • 0
Digger demoen sjæl! Lasta den ned både til X360 og PS3, og likte det best på sistnevnte. Syns at kontrollene funka bedre der.

Når det kommer til musikken er jeg egentlig ikke fan av den type musikk, men jeg syns at det passet konge kombinert med snowboardkjøring!
Let the voice of love take you higher
  • 0
Gleder meg sykt til SSX og selv om jeg kanskje ikke er verdens største fans, så ser spillet helt rått ut
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Aldri prøvd et SSX spill før, men dette var sinnsykt fett. Kult at det fantes en norsk snowboarder med i det fulle spillet og!
Er veldig usikker på om jeg skal ha det da, har alr doe mange andre spill jeg må fullføre!
I'll shove that bat up your ass and turn you into a popsicle
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!