Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Nå har det nettopp vært BondeLAN :)
Mange sier at dette var det beste LANET noen sinne! Å det synes jeg også at det var!
Men nå kjenner jeg at jeg savner alle de fine folka! :) Og spessielt de frs Mosjøen De hjalp meg så utrolig mye og det var artig å være sammen med de! :)

Det ble også holdt en del konkurransser og blant annet var det "Bjelleklang" Å den ligger ut på Youtube.com og her er linken: http://www.youtube.com/watch?v=uYxemuyX_X8&fb_source=mess
age
HAHAHA det var gøy å kaste men synes synd på den modige gutten:)

Det ble også armhevinger og mye mere og her er den linken til den konkurranssen: http://www.youtube.com/watch?v=Mioh1t6oNfs&feature=share
Det er bare å se:) Bra innsats på denne konkurranssen :D

Det var både gavedryss og mye gøy!
Dette var vært noen artige dager..! Men er ganske sliten nå så det kjennes at det har blitt sent!

Men savner LANET så utrolig mye og de hærlige snille folka !!!!! <3
Men dette har vært et kongebra LAN!
Mange sier at dette var værdens beste LAN! :D
Vil du vite mere så går dere på BondeLAN.no.

Det var mange compoer blant annet: StarCraft,Battlefield,Counter-Strike,League of Legends,Helo og mange små compoer :D

Det var stappfult...! Det gikk ikke å få inn en person til med plass :) Men det var sinnsykt varmt...:)
Det var ca rundt 200 personer!
med PC å da kan dere tenke dere hvor varmt det var, pluss besøkende!

Flere enn meg som koste seg??
Var dere der?

(Unskyld lite blogging men jeg vet ikke hva jeg skal skrive om)

Håper at dere som var på LAN koste dere gløgg ihjel! :D
Silje - Snåsataus!
  • 0
Så moro ut
Dumt at jeg måtte kose meg med hjemmeeksamen
Ja, det er meg.
  • 0
Såg veldig moro ut, men det hadde blitt en enormt lang reise på meg. Jeg skal til TG og trenger virkelig pengene
Penger er verdiløse inntil du bruker dem.
  • 0
Kjempemorro! Storkoste meg virkelig, og for noen trivelige folk som var der. BondeLAN er elsk, ingen tvil om det<3
...tramp,tramp, tramp på en smurf! Smurfer løper ikke fort, så tramp dem ned og tørk de bort! Tramp, tramp, tramp på en smurf!
  • 0
Nå har du og Lykkedragen snart overbevist meg om å dar avgårde til neste år
The gavel corrupts
  • 0
Hehe - kom Marlboro Red, du er hjertelig velkommen og håper på kunne få til et enda bedre LAN muligens til neste vinterferie

God blogg Silje
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Det var et supert LAN! Virker nokså sannsynelig at jeg kommer tilbake neste år.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!