Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Vi har akkurat vært å besøkt Crytek i Frankfurt for å se på de første detaljene fra et foreløpig uannonsert spill fra grafikkmesterne Crytek. Utvikleren er best kjent fra det første Far Cry-spillet og Crysis-serien, og jobber nå med Homefront 2, Ryse og gratisspillet Warface.

Det er vår svenske kollega Jonas Mäki som har besøkt utvikleren, og han beskriver det som noe av det vakreste han noensinne har sett i et spill. Spillet er foreløpig ikke offisielt bekreftet, men hold øyne og ører åpne for en kunngjøring i nær fremtid. Se også opp for en 6-siders artikkel og eksklusive bilder i det neste bladet.

Lyst til å gjette hvilket spill det gjelder?

Kristian Nymoen - Sjefredaktør
  • 0
Hadde det ikke vært for at det allerede er et Far Cry-spill på vei så hadde jeg gjettet det. Crysis er jo en ganske åpenbar gjetning, men kanskje for åpenbar?
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Kristian, jeg tror du nettopp avslørte hva de driver med, for jeg har kun lest rykter om at et nytt Timesplitters spill er i produksjon.
  • 0
La det være Crysis 3 og at det går tilbake til skog/jungel
  • 0
Fantomena, jeg håper virkelig de ryktenene er sanne. La det være sant
  • 0
Det bildet er fra Crysis 2, har sett en video fra det der de går rundt i en helt like skog. Altså, ikke en skog fra banene, men en skog. De viste det i en av de første videoene. De skulle vise fram enginet.

Lagt til 2012-03-16 15:22:
Men hvis det er Crysis 3, blir jeg utrolig glad.
  • 0
Har en god følelse på Crysis 3. Håper i alle fall det er Crysis 3.
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
@Parkour Gamer: Det er ikke fra Crysis 2, men et konseptbilde fra nåværende CryENGINE 3. For å være enda mer presist stammer bildet fra "Forest" demonstasjonen man får med CryENGINE 3 SDKen.

Ellers håper jeg ikke på et Crysis 3. Vil heller ha det på neste generasjon. For om Crysis 3 kommer på PS3 og 360 blir spillets grafikk og gameplay redusert på PCen. Bare se hva som skjedde med Crysis 2. CryTek fucka jo opp hele spillet.
  • 0
Btw, fantomena, han skriver i bloggen at det står at de lager et nytt Timesplitters ...
  • 0
Alle sammen! Jeg fjernet timesplitters fra bloggen. Vil ikke bekrefte eller avkrefte så mye mer nå, for dere sitter jo snart igjen med svaret. Men jeg kan si så mye som at det ikke er Timesplitters. Det er jeg som har blandet rykter med fakta - jeg trodde det var annonsert.
Kristian Nymoen - Sjefredaktør
  • 0
Wow, noe av det vakreste sett i et spill! Dette får meg bare til å glede meg enda mer til annonseringen, og gleder meg til å lese om det i neste blad! Håper på et Crysis 3!
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!