Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Det begynner og bli en stund siden sist jeg skrev noe her inne,har hatt hendene fulle den siste tiden,så her kommer en kort oppsummering:
-Bestemte meg for og kjøpe meg en Valp.

-Søkte Styret i borettslaget hvor jeg bor om tillatelse til og ha en Hund.

-Gikk fra dør til dør og samlet inn underskrifter og sjekke at ingen var allergiske mot Hund.

-Begynte og kikke på Valper,kom i kontakt med en oppdretter.

-Ble Syk!Slått fullstendig ut av Forkjølelse,Hoste,Feber og kraftig Virus dritt.

-Reiste og kikket på Valper,fremdeles syk og venter på svar fra Styret,men velger og reservere en Valp ifra Oppdretter...

22.Mars. Styret sier JA!Jeg skal hente min lille Valp til Søndag,den 25.Mars.
Det er en Tispe,blanding av Mops og Petit Brabancon og hun skal få navnet: Mika.

Jeg sliter enda med litt forkjølelse som henger igjen og en ekkel slimhoste,men jeg heller innpå med både hostesaft og nesespray mens jeg bare har holdt meg innendørs og satser nå på og snart være 100% frisk igjen.

Det har vært ett nervepirrende 2012 og ingen garanti for at alt skulle gå i orden,men med støtte ifra nesten alle i blokka hvor jeg bor,en nabo som også sendte inn en søknad om og få ha Hund og en Styreleder som var på min side,så har alt heldigvis gått i orden.Jeg har også vært helt klar på at hvis jeg fikk avslag på søknaden,så ble det Advokat neste,da de ikke kan nekte meg og ha Hund og jeg har hatt veldig gode grunner som taler for det.

Så nå de neste månedene blir det minimalt med både nett og spilling,da blir det vasking og rengjøring av gulver mens jeg prøver og få Mika renslig.

Bildet er Mika,Valpen min da jeg besøkte oppdretter første gangen og falt for henne. :)
"Living My Life In A Japanese Garden of Dreams"
  • 0
N'aaaaawwwwww!

Gratulerer og lykke til!
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Den var enormt fin !
Du får det sikkert endel hyggeligere med den lille strabanten i hus
Penger er verdiløse inntil du bruker dem.
  • 0
Søt krabat. Har selv lyst på en hund, men det får vente til jeg har en fast jobb. Har knapt råd til å brødfø meg selv...
Evoking fear is, in itself, an art form - and nothing in the entire history of storytelling has explored it better than video games.
  • 0
Vi får valp om nøyaktig en uke!
I'll shove that bat up your ass and turn you into a popsicle
  • 0
Takker så mye for gratulasjoner,NewAge.

Ja,Gamingisforlife,gleder meg veldig til og få noe selskap i leiligheten.

Det koster med Hund ja,David Selnes,har planlagt dette i nærmere 6.måneder nå og spart opp penger til og kunne kjøpe den.Har ikke hatt råd til det tidligere,da jeg kun har hatt råd til og brøfø "meg selv" som du skriver.

Elektro Banana,gratulerer så mye,du skriver Vi,så jeg regner med at dere er flere i familien som skal ha Valp?Det er enklere og oppdra en Valp sammen med andre,så regner med at dere vil få det gøy,selv har jeg Mamma i nærheten som kan steppe inn og hjelpe meg hvis jeg trenger det.
"Living My Life In A Japanese Garden of Dreams"
  • 0
Åååååh, kjempesøt hund.... Og god bedring.
..så..eh..hvilken dag er det IDAG, sånn egentlig???
  • 0
Kjempenydelig hund da

Lykke til med oppdrettingen og regner med du kommer til å få en fin tid sammen med Mika
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!