Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Mirror's Edge 2, vær så snill! Er en liten sannsynlighet, ettersom DICE er svensk, og Gamereactor er et skandinavisk blad!
  • 0
Håper på Mirrors Edge 2 eller 2143. Er egentlig veldig mang spill jeg vil ha oppfølgere av.

Men er det verdenseksklusiv informasjon, eller eksklusiv annonsering av et spill?
  • 0
Maybe Crysis 3? Jeg vet ikke, men det blir spennende å se!
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Siterer Parkour Gamer:
Men er det verdenseksklusiv informasjon, eller eksklusiv annonsering av et spill?

Står vel ganske klart og tydelig at spille IKKE er annonsert enda, og at det er verdenseksklusiv annonsering OG informasjon.
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
For guds skyld, vær Half-Life 3!
  • 0
Hiver meg med Tommy, Mirrors Edge 2 hadde vært fantastisk...
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Kaster meg på og sier Half Life eller en ny Timeplitters. Det står tross alt oppfølger, så det er definitivt en serie som er generelt sett vell godt tatt imot av både publikum og mediet. Eller så er det en dårlig aprilsspøk xD
Hvorfor leser du dette?
  • 0
Kan det vær Kingdom hearts 3?
  • 0
Vi kødder ikke med sånt Kennda.

Er forresten akkurat ferdig med coveret, men det kan jeg selvfølgelig ikke vise frem ennå. Sorry.
Kristian Nymoen - Sjefredaktør
  • 0
Hmm. En oppfølger "som får deg til å svette".

Kinect Adventures 2!
  • 0
"En oppfølger som garantert får deg til å svette"...hmm.. Hva med en oppfølger til Wet som får navnet Sweat?
Ja, det er meg.
  • 0
Beklager, men GameReactor hadde aldri fått enerett på eksklusiv annonsering av storspill som eventuelt Half Life 3. Det er nok en annonsering av et mindre ettertraktet spill. Mest sannsynlig så er det et spill utviklet av nordiske spillselskaper, som f.eks Dice. Ordvalget er nok heller ikke tilfeldig, og setningen "som får deg til å svette" kan tyde på at det er et spill som krever fysisk aktivitet, i spillet eller kanskje utenfor(kinect?). Så mulig det er oppfølgeren til parkourspillet Mirror's Edge. Next
Der hvor alle tenker likt, tenker ingen særlig mye.
  • 0
@Thorn

Skal bli spennende å se om du blir nødt til å spise de ordene der.
Kristian Nymoen - Sjefredaktør
  • 0
Siterer Thorn:
Beklager, men GameReactor hadde aldri fått enerett på eksklusiv annonsering av storspill som eventuelt Half Life 3.

Har opplevd det før at Gamereactor har hatt verdenseksklusivitet på slike ting. Uten at jeg helt husker hva det gjalt akkurat nå.
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Jaja, vi får vel vente og se da. Teller ned til 17 April
Hvorfor leser du dette?
  • 0
Dere var jo på besøk hos Crytek for en liten stund siden. Jeg tipper at det er snakk om Homefront 2, Timesplitters 4 eller Crysis 3.
  • 0
Gamereactor var faktisk det første bladet i verden med en stor artikkel om Xbox 360, i tillegg til mange andre verdens eksklusive spillstoff opp igjennom årene, så Thorn tror jeg også blir nødt til å spise de ordene ja
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Fy flate, dette være et Crysis 3! eller kanskje... tør jeg si det... et nytt Half Life!
  • 0
  • Zook
  • Zook
Tipper på God of War IV.
You're sleeping over, right?
  • 0
Hva vet vi....? Svette? Aight. Wario = Warioware-minispillgreia = Wii-minispill = motionkontroller = får deg til å svette. Er jo bilde av Wario.

Men nei. Dette er noe skribentdudsa gleder seg til mye (på nivå med GTA5), og alle Wario-relaterte minispill/minispill generelt vil nok være for casual. Så..... noe uannonsert, high-profile med varme elns i spillet? Eller noe med stressende motionkontroller som samtidig har hardcore verdi?

...og som er en oppfølger til noe? (Ikke overraskende, siden 99% av alle spill er oppfølgere til noe, uansett.)

Tease!
http://www.youtube.com/watch?v=pCWxNgvFbew&feature=plcp
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!