Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Vi lurer ingen. Alle har lastet ned Angry Birds, og de fleste har likt det. I hvert fall en stund. Selv koste jeg meg med det første spillet, mens Seasons og Rio ble for likt originalen til å fenge. Likevel ga jeg det nye Angry Birds Space en sjanse, og denne gangen ble jeg positivt overrasket.

Endelig har Rovio beveget seg uten for sine egne trygge rammer og skapt noe som føles friskt. Oppsettet er i og for seg er det samme, men settingen fører med seg noen interessante nyvinninger. Jeg liker måten de leker med vektløshet og gravitasjon på. Mulighetene er mange flere enn i originalen, og det føles digg å slynge fuglene rundt månene for å treffe de onde (i guess?) grisene fra nye vinkler.

Jeg har bare spilt omkring 20 brett så langt, men det virker som Rovio har tenkt grundig gjennom brettdesignet. Blir spennende å se hvordan spillet utfolder seg når de litt mer krevende utfordringene står for tur.

Hvis du likte originalspillet bør du definitivt sjekke ut Angry Birds Space.

<bild>
Hvem vet, kanskje grisene egentlig aldri har stjålet noe som helst og bare flykter fra de stadig sintere fuglene?
Tidligere redaksjonssjef hos Gamereactor Norge
  • 0
Et herlig spill som både jeg og barna liker godt. Litt mer utfordrende spesielt med det å beregne gravitasjonen

Et bra spill er det i alle fall
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Personlig liker jeg seasons best, syns det har de artigste temaene. Har ikke spilt space så mye, men det er helt klart deilig med litt nyvinninger!
"We are not retreating - we are advancing in another direction"
  • 0
Har vurdert å kjøpe spillet.
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Hos meg blir Angry Birds kjedelig etter 5 min.
  • 0
Har spilt værre spill ;D Fikk litt Mario Galaxy vibber
  • 0
Likte easter eggs'a

Med tanke på bildeteksten din kan jeg kanskje rydde opp litt:
Har forresten lest at fuglene har drevet rovdrift med grisene i flere århundrer, og det er på grunn av hardt slavearbeid at grisene har mistet labbene sine. De har rett og slett blitt slitt vekk... Stakkars grisene Etter mye undertrykkelse klarte de å stable en motstandsbevegelse på beina...øhh, stumpene. De kaller seg "Grisene på skauen", og målet er å slå tilbake mot fuglene.
- det er bare det jeg har lest...
Are you gonna bark all day, little doggy, or are you gonna bite?
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!