Siteringsknapp 
Antall innlegg: 32Moderator | Citerer Kristian: Kun vi i redaksjonen som har foreløpig, men det kommer snart. Neida. Moderasjonen har den også^^, Are you my mommy? // Je Vois Tout | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Citerer Kronoz: Neida. Moderasjonen har den også^^, Ser ut til å fungere fett her i hvertfall. Smil til verden og verden smiler til deg. Hat verden og verden prøver desperat på å få deg til å smile. | |
| ||
|
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Citerer Notyourproblem: Ingen siteringsknapp her Funker for meg. Kristian, jeg får sitert alle andre, men ikke redaksjonsmedlemmene! Never underestimate the power of stupid people in large groups. And no, I'm not talking about zombies. | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Funker fresht her! Er verden blitt gal, eller er det bare meg? | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() | Citerer Marlboro Red: Jeg er sikkert helt blind her, men hvor er denne knappen du snakker om ? Se der ja Marlboro Red | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() | Denne er veldig nyttig, men er ikke alltid den fungerer. Lengre innlegg er ikke mulig å sitere for meg hvertfall. "There is no use crying over every mistake, you just keep on trying 'till you run out of cake." -GladOS | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Veldig snedig at dere inkluderte denne over alt, samt den lille boksen på toppen av artiklene som sier hvor mange kommentarer som er skrevet. Buggene er sikkert fikset nå, men om man på død og liv vil sitere, men ikke får det til med knappen kan man jo gjøre det manuelt: <.quote author="brukernavn"> Bla bla bla... </quote> NB: Dropp punktumen før "quote". Måtte inkludere den slik at eksemplet ikke skulle tolkes som et virkelig sitat. If you could reason with religious people, there would be no religious people. - Gregory House, M.D. | |
| ||