Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Jeg skrur på TVn, setter på lydanlegget og har klargjort meg med brus og noe godt å spise, men hva skal jeg spille? Bare ett lite spill som heter Journey...

Dette var muligens ikke helt min egen tanke til en spillkveld da jeg satte meg ned med nok digg og drikke til å få fø en hel barnehage ut påsken. Men her satt jeg da og tenkte "jaja, får vel prøve dette spillet alle snakker om da"

Hvem vet, kan jo hende det er kult...

Makan til hvor blåst av skuffen til bestemor jeg ble da jeg først testet det. ikke bare er det ett fantastisk spill, men det er så annerledes at det var deilig å ta seg en "pause" fra alle andre tradisjonelle spill (i mitt tilfelle, så blir det spill som BF3, borderlands og killing floor)

Spillet som jeg ikke kan forklare hva handler om (da jeg ikke er helt sikker, selv etter å ha rundet det. men skal prøve)

Du spiller en person i en rød/oransje ulldrakt? som er på vei til... Eh, noe i horisonten. men for å komme dit, så må personen ha skjerfet sitt.
Dessverre så har denne blitt kuttet opp i så mange småbiter av kjipe folk som viser seg å være en slektning av onix fra pokemon (som vil ta tilbake deler av skjerfet hvis dem ser deg) så her gjelder det å passe seg.

underveis så vil du møte andre ikledd det samme som deg og med samme mål som deg. Så ikke bare har dere ingen måte å kommunisere på, bortsett fra å kalle på hverandre med en variabel intensitet, men man hvet ikke hvem man er/har vært sammen med heller før man er ferdig med eventyret.

Men til tross for hvor kjedelig og rart dette må høres når du leser dette, så må jeg bare si det. Du skylder det til deg selv å spille dette.

Dette spillet er så annerledes og fint, både stilmessig, innhold, atmosfære og musikk gjør dette til en uforglemmelig spillopplevelse.

Det syns lang vei at dette er det samme studioet som ga oss flower og flow. Men dette er ikke negativt, da disse menneskene vet hva de driver med. Så hvis du ser etter noe helt nytt og har en Playstation 3, så må du spille dette spillet PUNKTUM!

Men jeg klarte ikke å stoppe her, så jeg bestemte meg for å lage ett bilde over min egen visjon av "målet i horisonten"

Resultatet av det finner du i bånn.

Stor størrelse her: http://iclust3r.deviantart.com/art/The-Journey-293222795

Uansett, jeg ønsker dere alle en riktig fin påske.

Kennda OUT!
Hvorfor leser du dette?
  • 0
Glad du likte det.
Kristian Nymoen - Sjefredaktør
  • 0
Spillet er så annerledes. Men samtidig en skikkelig frisk pust i ryggen, gleder meg til å se hva mer thatgamecompany har å tilby i framtiden.
Hvorfor leser du dette?
  • 0
  • 192
  • 192
En fin og uvanlig opplevelse, men samtidig var det til tider dørgende kjedelig...
Get ready for a better you
  • 0
Spillet er et av de beste nedlastbare spillene som finnes i mine øyne.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Må si meg enig med deg Sonic og Link. Beste DLG per dags dato.
Hvorfor leser du dette?
  • 0
  • Missing Avatar
  • 313
Må vurdere kjøp. Pris?
  • 0
Spillet koster 105 kr på PSN. Men hvis du har lest GR sin anmeldelse, så forklarer den mye bedre hvor bra dette spillet er enn det jeg gjør her. Hvis ikke du har lest den...

http://www.gamereactor.no/anmeldelser/135141/Journey/
Hvorfor leser du dette?
  • 0
Journey er vidunderlig og en opplevelse jeg også vil anbefale alle!

råstilig tegning igjen Kennda J

Du er ufattelig flink for å si det slik
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!