Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

HEI!!!!!!
Jeg heter Nicolai og er 13 år. Vil ikke oppgi mitt fulle navn på grunn av at jeg ikke vil ha noen spillnerder og grafikkhorer som er pedoer på døra mi(ikke at jeg tror at du er det). Du kan heller prøve de aldrende naboene mine. Der får du småkjeks og melk. Ja, tilbake til presentasjonen min(kom litt ut av den nå!!). Mine hobbyer er spill som du kanskje gjettet siden jeg er på en spillnettside. Jeg har også tegning og lesing som hobby. Sport har jeg aldri vært glad i, men ikke ta meg som en som ikke har venner og sitter inne hele tiden foran en skjerm, for jeg er ofte ute, ihvertfall daglig, også i ferier. Noe som de fleste av dagens ungdom ikke gjør. De pleier som oftest å være på facebook(fjesbok), eller spiller casualspill og cod. Sistnevnte skjærer meg dypt inn i hjerterota. De kunne ha spilt zelda: ss og hatt det som favorittspill, istedenfor spiller de angry birds og har det som favorittspill. Angry birds er ikke noe dårlig(bare etter at du har rundet det og har alle stjernene), men jeg ser på det som ikke den tyngste og beste underholdingen. De kunne ha reist ut på eventyr, løst gåter og bekjempet utallige fiender, men neida! Det å skyte de stakkarslige fuglene i sprettert mot grisene er det beste jeg noen gang har gjort!!!!!!!!!!!!!!(ironisk).

Det at casualspill snart lønner seg mer enn hardcore spill(det, det kalles, ikke sant) virker skremmende for min del. Hvis det ikke alt lønner seg mer da. Skremmende er det. Rett under er det en tegning jeg har tegnet. Først skissert, så tusjet tegningen, skannet det inn på data, lagt på farger i tegneprogram og voila!!! Gi konstruktiv tilbakemelding på tegningen og ha fortsatt en god påske.
"Better to remain silent and be thought a fool than to speak out and remove all doubt." Abraham Lincoln
  • 0
Har egentlig aldri funnet særlig mye underholdning i Angry Birds og andre slike telefonspill, bortsett fra Wordfeud/Draw Something da. Da foretrekker jeg "ordentlige" spill i mye større grad.

Kul tegning var det òg
  • 0
Takk @Duckislate
"Better to remain silent and be thought a fool than to speak out and remove all doubt." Abraham Lincoln
  • 0
Velkommen, håper du kan bli et nytt og godt tilskudd til forumet!
Det trengs
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Takk @The Cookiemonster
Jeg har kommet for å bli, i en laaaaaaaaaaaaaang stund.
"Better to remain silent and be thought a fool than to speak out and remove all doubt." Abraham Lincoln
  • 0
Et tips; ikke spam smileyer
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Ok . Holder vel bare med en.
"Better to remain silent and be thought a fool than to speak out and remove all doubt." Abraham Lincoln
  • 0
Hehe - bra blogg om deg MrTheSmartestMonkey

Spiller selv Angry Birds og digger spillserien. Ellers er jeg vel også en casaul gamer som spiller litt av hvert.

Stilig tegning og herlige farger

Fortsatt en god påske til deg også
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Siterer Bernt Erik:
Hehe - bra blogg om deg MrTheSmartestMonkey

Spiller selv Angry Birds og digger spillserien. Ellers er jeg vel også en casaul gamer som spiller litt av hvert.

Stilig tegning og herlige farger

Fortsatt en god påske til deg også


Takk @Bernt Erik
"Better to remain silent and be thought a fool than to speak out and remove all doubt." Abraham Lincoln
  • 0
Heisann du og velkommen hit.

Spiller faktisk ikke tlf spill i det hele tatt.... Men jeg vil gjerne ha melk og kjeks... Tror jeg stikker en tur til naboen din.
..så..eh..hvilken dag er det IDAG, sånn egentlig???
  • 0
Takktakk @skeptisk-heksa

Naboen min er veldig gavmild og gjestfri.
"Better to remain silent and be thought a fool than to speak out and remove all doubt." Abraham Lincoln
  • 0
naboen min hater meg og trampoina mi.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Det fins mange slemme mennesker der ute.
Jeg har også trampoline
"Better to remain silent and be thought a fool than to speak out and remove all doubt." Abraham Lincoln
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!