Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Her er den! Forsiden på aprilnummeret som blir preget av den superhemmelige spillannonseringen. Ok, ikke helt da... Men nesten. Nærmere kommer vi ikke før den 17. april.
Kristian Nymoen - Sjefredaktør
  • 0
AHHMMMAGAAAWD! Vær så snill å være Half-Life 3! Jeg ber til Gud og andre høye makter nå. Kristian, ikke la det være forgjeves.

I WANT MY HALF-LIFE 3!!! Ellers er jeg ikke interessert.
  • 0
Håper det er noe annet enn Half-Life 3, er egentlig lei av hele greia. Om de ikke annonserer det innen året er omme, vet jeg ikke om jeg gidder å kjøpe det i det hele tatt, når det først kommer. OM det kommer i det hele tatt...
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Jeg kan selvfølgelig ikke unngå å være nysgjerrig, men jeg setter en tier på at det er et spill jeg har null interesse av.

Krysser hvertfall fingrene for at det ikke er Half-Life 3 eller noe annet FPS tullball.
  • 0
Tror ikke det er et spill jeg kommer til å ha interesse av, men er jo lovt å håpe.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Siterer Tommy Kvaernerud:
Krysser hvertfall fingrene for at det ikke er Half-Life 3 eller noe annet FPS tullball.


What is this, I don't...I don't even......
  • 0
håper som vanlig på Star Wars: Battlefront 3 men det tviler jeg sterkt på
  • 0
Crysis 3.
  • 0
Gleder meg! Har en liten følelse på at det er Crysis 3, men vi får se...
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Om det skulle være Half-Life, burde det vel vært HL2: Ep 3, no?

From Software har pønsket på noe i det siste. Antageligvis er det en PC utgivelse av Dark Souls, men det hadde vært sykt stilig å få en oppfølger. Tror neppe det er det det er snakk om, men en kan alltids håpe.

Crysis 3 hadde nok ikke vært så overraskende nei.

Siterer Roger4k:
håper som vanlig på Star Wars: Battlefront 3 men det tviler jeg sterkt på

I share this wet dream.
Pray for the Kahn's mercy.
  • 0
Battlefront 3
You tell me to get a life?Well I have an answer for you: I'm a gamer, I don't need to get one, I have many lives:D
  • 0
Nå er du bare jævlig for å være jævlig.
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Kan du ikke si første bokstav @Kristian? Vær så snill?
"Better to remain silent and be thought a fool than to speak out and remove all doubt." Abraham Lincoln
  • 0
  • Zuil
  • Zuil
Siterer Roger4k:
håper som vanlig på Star Wars: Battlefront 3 men det tviler jeg sterkt på

Det hadde vært fantastisk! Men tvilsomt.
  • 0
Satser mine penger på Crysis 3 håper virkelig at de gjør en bedre jobb denne gangen. God grafikk er ikke nok til å gjøre et spill bra
Rock this earthlings
  • 0
Ser nanomønster på toppen av siden, så dette må jo være Crysis 3.
Spilldiskusjon, ikke bullcrap.
  • 0
Aldri i verden om GR hadde vært først ute med en annonsering av Half Life 3. Vær litt mer realist a...

Dette er jo selvfølgelig spennende, men vedder en hundrings på at det er en spillserie jeg ikke bryr meg om i det hele tatt. Vi får vente å se.
"Don't cross the crooked step"
  • 0
Stilig gleder meg til å lese det
Penger er verdiløse inntil du bruker dem.
  • 0
Siterer ZubiMar:
Ser nanomønster på toppen av siden, så dette må jo være Crysis 3.


Så det. Da er det Crysis 3 uten tvil. Håper bare CryTek har hørt på fansen og laget et skikkelig Crysis spill, på høyde med Crysis og ikke Crysis 2 søppelet.
  • 0
Siterer fantomena:
Så det. Da er det Crysis 3 uten tvil. Håper bare CryTek har hørt på fansen og laget et skikkelig Crysis spill, på høyde med Crysis 2 og ikke Crysis 2 søppelet.


Helt enig, men vi må først se da om dette stemmer.
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Syntes bakgrunnsbildet så ut som et typisk CryEngine-motiv ved første blikk. La først merke til mønsteret bakerst nå, så ja, jeg tror det er Crysis 3.
  • 0
Ingen vet korrekt. Kan hende det blir en ny Call of Duty (Ikke at jeg veit så mye) Men i henhold til alle de "leaks'a" av informasjon som har kommet ut tipper jeg nådeløst på en oppfølger. Vis det er Half Life 3 skal jeg barrikadere meg inn på rommet mitt med masse vann og mat og game det helt til phillips monitoren min eksploderer!
There's no stupid questions, Just stupid people
  • 0
Håper på Fallout 4 jeg
Go ahead, make my day
  • 0
Tenkte først Half Life 3, men igjen, tviler sterkt... Uansett spent, ikke skuff meg nå GR!
Do not argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!