LIVE
HQ
logo hd live | Eiyuden Chronicle: Hundred Heroes
See in hd icon

Chat

X
      😁 😂 😃 😄 😅 😆 😇 😈 😉 😊 😋 😌 😍 😏 😐 😑 😒 😓 😔 😕 😖 😗 😘 😙 😚 😛 😜 😝 😞 😟 😠 😡 😢 😣 😤 😥 😦 😧 😨 😩 😪 😫 😬 😭 😮 😯 😰 😱 😲 😳 😴 😵 😶 😷 😸 😹 😺 😻 😼 😽 😾 😿 🙀 🙁 🙂 🙃 🙄
      Norsk
      Nyeste
      Atrás

      Blogger

      Her kan du kommentere alle brukernes blogger

      Jeg har nettopp sett annoseringen av The Elder Scrolls Online og jeg har satt foten min ned for å fortelle dere hva jeg tenker om dette.

      For under et år siden kom det halvperfekte spillet The Elder Scrolls V : Skyrim og jeg har totalt 250 timer ingame i dette spillet. Utenom bugs så er dette et veldig bra spill, og noe av det beste jeg har spilt på noen år. Nå har Zeimax Online Studio tatt opp Bethesdas flotte serie og skal sette den om til et MMO spill. Fra her ser det ut som det blir bare enda en WoW kopi som kommer til å floppe.

      Selv er jeg skeptisk av mange enkle grunner for eksempel at spillet skal foregå i tredjeperson som tilsier at den kule første personvinkelen i spillet blir å gå bort som vi kjenner det. Det jeg tror med dette er at mest sannsynlig blir det å funke som WoW, Warhammer Online, SWTOR osv med at angrepene blir "123456789" basert, som også blir ganske dårlig har jeg følelsen på.

      Dette blir garantert ikke et kjøp med mindre jeg får se noe seriøst Gameplay trailer av dette nå i nærmeste framtid
      *MacGyver Theme*
      • 0
      Siterer Venom140:
      Dette blir garantert ikke et kjøp med mindre jeg får se noe seriøst Gameplay trailer av dette nå i nærmeste framtid


      Så du kjøper altså spillet om det kommer en dårlig gameplay-trailer, så lenge den kommer snart. Og du kommer ikke til å kjøpe spillet selv om spillet er helt fantastisk når det kommer ut og høster inn tiere om du ikke får en trailer snart.
      he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
      • 0
      Jeg reagerte også på den. Spillet kommer ikke før i 2013, hvorfor MÅ du bestemme deg nå?
      "We are not retreating - we are advancing in another direction"
      • 0
      Skal holde utkikk med det. Å kunne dra til de ulike regioner, i stedet for bare 1, er noe jeg liker.
      "Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
      • 0
      Håper at du tar feil
      Holder selv akkurat nå med TERA, og selv om det ligner på WOW er det noe med det aktive kampsystemet som gjør at jeg smiler fra øre til øre
      ...tramp,tramp, tramp på en smurf! Smurfer løper ikke fort, så tramp dem ned og tørk de bort! Tramp, tramp, tramp på en smurf!
      • 0
      Personlig har jeg ikke så mye i mot "wow-kloner" om det prøver å gå sin egen vei og lage noe litt mer unikt enn det andre har prøvd. Om de starter med en free to play ordning fra starten av vil jeg definitivt kjøpe det. Elsker tes-lore, vil se Morrowind slik det var og vil i grunn bare møte flere tes-fans. Håper på det beste, ikke det verste
      "War. War never changes."
      • 0
      Håper på det beste tror på det verste.
      http://markusgamesdesign.weebly.com/
      • 0
      Du er ikke alene om å være spent på produktet og selv håper jeg inderlig at de klarer å fange magien fra spillserien i sin helhet.

      En annen ting, det er mange om beinet og derfor er det også viktig at spillet blir såpass bra at det kan kapre spillere slik at det holdes i live.
      Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
      • 0
      Spillet har vært i utvikling siden 2007 og slippes 2013 om ikke jeg tar feil, trur absolutt ikke at det blir et dårlig spill med så mye tid lagt bak det.
      The mind is like a parachute. It doesn't work unless it's open.
      • 0
      Alt som gjør The Elder Scrolls så spesielt går jo bort! Å slå til Jarls med nevene, tæsje gulrøtter og brød fra butikkene, være DEN ENE HELTEN som alene skal redde hele verden, hoppe rundt på leting etter bugs, ALT dette skal vekk og skal strippes ned til et basic MMORPG. Ikke passende for Elder Scrolls i det hele tatt.
      • 0
      Siterer asad610:
      Spillet har vært i utvikling siden 2007 og slippes 2013 om ikke jeg tar feil, trur absolutt ikke at det blir et dårlig spill med så mye tid lagt bak det.

      http://www.gamereactor.no/spill/3295/Duke+Nukem+Forever/

      Siterer EXcrack:
      Jeg trur dette blir 10årets største flopp...

      Totalbiscuit har selv sagt hva han mener: http://www.youtube.com/watch?v=ti0aSSioAzc&feature=sh_e_top&
      list=SL


      er helt enig...
      *MacGyver Theme*
      • 0
      Jeg vet ikke om jeg skal grue meg eller glede meg til dette. Det er tross alt The Elder Scrolls... Men online? Meeeh... Får vente og se. Håper de ikke gjør det helt WoW.
      "Did I ever tell you the definition of insanity?"
      • 0

      For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!