Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Nå er det egentlig en god stund siden jeg har blogget, selv om jeg har vært aktiv på GR. Det har mest gått opp i forumet og spillnyheter. Grunnen til det er skolen og alt stresset. 9. klasse er i grunn ikke noe vanskelig, men med alle prøvene, og tentamene som kommer nå er det ikke noe enkelt å tenke på annet. I starten av året, skrev jeg at jeg skal bli mer aktiv å skrive anmeldelser, blogger, osv. Det ble det selfølgelig ikke noe av, så jeg føler meg litt mer sulten på å være mer på GR

Uansett, det er 3 uker til sommerferien. I løpet av de 3 ukene mellom 5-7 juni. er E3 oppe og går. Det er selfølgelig noe alle spillfans gleder seg til, og jeg gleder meg til å diskutere ting om E3 med dere på IRC-Chaten. Nye annonseringer og spillnyheter er intet unntak. Det blir veldig spennende. Sony og Nintendo er de jeg gleder meg mest til å se med tanke på hva de viste oss i fjor.

I starten av juli skal jeg på Europa tur, og til Tyrkia noe jeg gleder meg veldig til. Derfor blir det ikke så veldig mye spilling på meg, men jeg har kjøpt Burnout Paradise, og det blir mange omganger med Zelda eller Mario nå i Juni.

Jeg vil også nevne at den kjente Carl Thomas har slutten på VG`s Level UP noe jeg også følger mye på. Jeg synes det er trist, og ønsker han lykke til videre! Han er en fantastisk spillanmelder.

Sommeren ser derimot til å bli veldig gøy, og spennende i år. Er dere enige?
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Sommeren blir nok fin den. Skal være i Danmark en liten uke i starten av Juli, så det blir nok stas. Ellers blir det vel mye jobbing resten av sommeren, men greit er jo det. Så slipper jeg ivertfall å kope hele dagene
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Skulle ikke du til London også?
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Sommeren blir nok en god del avslapping (på fjellet, med sjøen, og litt hjemme), og litt stress (Hybel).
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Londonturen blir nok utsatt. Danmarkturen slipper jeg nesten noen utgifter, så da velger jeg selvsagt den
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Skal for det meste bare ta det helt med ro, men jeg skal også jobbe som omviser på et museum. Blir sikkert bra.

Apropos Level UP, jeg la merke til at minianmeldelsen din ble ble nevnt. Gratz.
  • 0
LesMiserable: Jo, takk, men jeg fikk ikke noe Level Up T-Skjorte. Anmeldelsen var vel ikke så bra heller da.

Uansett så blir det deilig å slappe av. Lykke til som omviser på Museum. Hvilke museum er det forresten?

DSN: Da så. Du får ha det koselig på Danmark tur da!

Sol: Stress er noe dritt, men håper du får en fin sommerferie hjemme og på sjøen.
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Siterer albaga:
LesMiserable: Jo, takk, men jeg fikk ikke noe Level Up T-Skjorte. Anmeldelsen var vel ikke så bra heller da.

Uansett så blir det deilig å slappe av. Lykke til som omviser på Museum. Hvilke museum er det forresten?


Takk for det. Museumet ligger rett i nærheten av der jeg bor, og er kjent som Setesdalsmuseet. Regner ikke med at det er så mange besøkende der, men det blir nok en del tyskere.

Anmeldelsen din kom jo med i programmet, noe som er ganske bra, og den traff jo spikeren på hodet. Men den som kom på førsteplass var temmelig bra den også.
  • 0
Ha en flott sommer
Og håper VG finner et nytt alternativ til det de har idag
Who would win a wresling match, Lemmy or God? God! no! Lemmy! NO! trickquestion, Lemmy is god!!!!!!!!!!!!!!!!
  • 0
Sommer pleier å være bra

Carl Thomas kom jo opprinnelig fra Gamereactor redaksjonen så jeg tipper de rekrutterer en ny mann herfra e.l.
The gavel corrupts
  • 0
Kjempeflott blogg albaga

Artig å lese om dine opplevelser og selv synes jeg det er utrolig synd at CT slutter i Level UP.

Marlboro Red -> Håper da ikke det
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Takk, Bernt!
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!