Gamereactor internasjonalt Norsk / Dansk / Svenska / Suomi / English / Deutsch / Italiano / Español
Medlemsinnlogging
amigo

Glemt passordet?
Jeg er ikke medlem, men jeg vil registere meg

Eller logg inn med min Facebook-konto
FacebookFacebook
Velg forum
Søk forum
Tråd:

Gameinfo: alt om E3 part 1

Antall innlegg: 2

battlecount
Hei alle sammen! Gameinfo her med siste nytt fra E3 i LA. Og denne gangen kan dere bestemme hvem som vinner GameBattle denne gangen. Fordi jeg vil sette opp spill som vil komme senere i år, det kan hende at spillet ikke er så kjent, men vi setter i gang likevel. Jeg lader om og fyrer i gang dagens show.

Det er et hav av godsaker som er her. Jeg er selv ikke i LA denne uken, men skulle ønske jeg var. Men uansett har jeg fulgt med på pressekonferansene live her på GR. Jeg må si at det var helt fantastisk og se hva man får til, og skulle ønske jeg var der. men som jeg lovet dere (og det skal jeg!) presentere spillene som var å se. Her er de!

Jeg vil starte med Microsofts sine spill og mysterier. Først har vi Halo 4 som blir annonsert den 6. november i år. Her møter vi igjen Master Chife som må takle større utfordringer enn før. Det har blitt store forandringer og nå kan vi endelig løpe uten å ha denne «evnen» med oss, vis du skjønner hva jeg mener. Kontrollen er annerledes en før, ikke spør meg osen den er, men jeg tror den blir bedre en før.

Når det gjeller våpnene vi har hørt så mye snakk om, så må du holde deg fast fordi de vil komme nye og bedre våpen enn før! Til og med de gamle våpnene vi har sett så langt har blitt trimmet opp og er bedre enn før. Microsoft lover oss en bedre online enn før. For å være ærlig håper jeg på en kontroll som CoD-seriens kontroll. Neste spill så har vi Dance Central 3 som skal være bedre på alle mulig måter enn før. Vet ikke så mye om dette spillet. Men veit at du kan være opp til 8 spillere. Der aldri blitt gjort før og gjør spillet perfekt til party. Spillet kommer dansene i butikkhyllene i slutten av året. Så heng med!

Til alle Gears of War fans, dere har sikkert hørt ville rykter om at det skal komme et nytt spill i serien. Da kan jeg bare si at, det er et hundre prosent sant! Vet ikke så mye om det ennå, men vet det kommer til neste år. Det vil få navnet Gears of War: Judgment og vil ikke handle om Marcus, men en annen person vi kjenner godt. Vil ikke nevne navn, men han er med i timet til Cool. Vil ikke si mer om den saken, men jeg gleder meg til neste år og det tror jeg dere gjør også.

Microsoft har ikke bare spill å vise frem denne gangen, men også en ny måte å oppleve Xbox Live på, nemlig med å kombinere mobilen din med Xbox-en din eller nett-brett uansett slag. Dette er Xbox Smart Class og vil fungere til din mobil samme osen modell eller merke(så lenge det det er en smart Phone) eller et nett-brett uansett type. Den vil gjøre det lettere å kunne si spillet visse spill. Vet ikke når den kommer, men virker inntresankt.

Jeg ser at det vil bli litt mye, så jeg deler det opp. Så det er bare og føle med vis du vil vite om nyhetene fra Sony, EA, Ubisoft og andre godsaker som kommer. Eller om du er lurer på hvilke spill jeg lar deg stemme på. Kan si at denne gangen blir det fire mot fire battle så følg med!
Gameinfo out!
Bernt Erik
Det er mye bra spill som kommer i tiden fremover, men skal jeg være helt ærlig så er jeg litt skuffet over hva som ble presentert på E3 og spesielt store selskaper som Microsoft, Sony og delvis Nintendo.

Trøsten er som sagt at det kommer en del spill som jeg gleder meg til og de fleste ble presentert på E3
Bernt Erik Sandnes/Gamereactor Norge - Intel i7 3770K, Gigabyte X58+ G1.Guerrilla, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 12GB Kingston Hyper X, Kingston HyperX 240GB SSD, NEC multiSync LCD 24WMGX3, Philips amBX, CM HAF X kabinett

Skriv et innlegg

For å kunne diskutere må du logget inn. Ny bruker? - bli medlem n!

:D :) :( :-o :shock: :? 8) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: ;-) :idea: :arrow: :| :mrgreen: :clap: :dance: #-o =; :^o [-X :pray: 8-[ :sick: :-# [-( :-k :-- Bold Italic Underline Spoiler

Poll Hvilken konsoll velger du?
  • 13% Wii U
  • 41% Playstation 4
  • 11% Xbox One
  • 24% PC
  • 10% ALLE!!
Resultat
kEv_91: Fikk testet Tera, som nå er F2P, med en kompis. Liker det veldig godt så langt!Følg
2013-05-26 05:19
Jompapa: Endelig prester 100% oppnåelse på Lego City Undercover. Takket være Miiverse har jeg screenshotbevis: http://dft.ba/-5Pn1Følg
2013-05-26 02:08
SirThomas: ElGamer: So I did, likte bildet hennes mens jeg skrev til henne at jeg følte jeg hadde fått hevn. Som takk viste hun meg en hemmelig app!Følg
2013-05-26 02:00
ElGamer: The Following er en så sykt god serie. Klarer aldri å se bare en episode.Følg
2013-05-26 01:32
dark samus nemesis: Fast & Furious 6 var en passe teit film. Men godt krydder til popcornet i det minste.Følg
2013-05-26 00:18
Lt Mactawish: Vepsejegeren slår til: Har myrdet 5 veps i dag, 3 med fluesmekker, 1 med støvsuger og en med Zalo sprayflaske.Følg
2013-05-25 23:56
ElGamer: Ta deg sammen SirThomas! Mann deg opp og ta det med stolthet!Følg
2013-05-25 23:43
Spawn hater: koser meg med hitman.Følg
2013-05-25 23:23
Grallen: Gratulerer, Bayern München! Velfortjent!Følg
2013-05-25 23:23
SirThomas: Ida disset meg nettopp. Mental Breakdown incoming!Følg
2013-05-25 23:22
Twizt100: Gratulerer til Bayern Munchen!Følg
2013-05-25 23:09
Morten Bækkelund: Masse Playstation 4-reklame under Champions League-finalen. Coming 2013 reklamerte de til hele Europa! :DFølg
2013-05-25 22:59
ElGamer: @TK: Sykt heftig video! Utrolig fett å se deg tegne. Så fortsett det awesome arbeidet ditt :)Følg
2013-05-25 22:40
Tommy Kvaernerud: Nok en speed-drawing. For Game of Thrones fansen denne gangen. http://www.youtube.com/watch?v=rwLCnehLcpcFølg
2013-05-25 22:03
Animorpher: Veldig lite på Tv nå på Lørdag,bare repriser av repriser av episoder og dokumentarer som jeg har sett tidligere i uka.Følg
2013-05-25 22:02
ElGamer: @Akres: Det var en gang i tiden jeg kunne tegne så og si alle de 150 pokemonene. Nå slite jeg med alle av de flere hundre :PFølg
2013-05-25 21:43
xXAkresSXx94: @remote: Tegnet Charizard, Venusaur og Blastoise før husker eg, det var tider det.Følg
2013-05-25 21:33
remote: @Akres: Husker jeg tegnet Oddish uendelige ganger i mine glansdager.Følg
2013-05-25 20:34
xXAkresSXx94: Sitter her å tegner pokèmon.Følg
2013-05-25 16:50
Animorpher: Da er det ca.3.uker med løpetid ja,holde godt fast i båndet,tepper på sofaen,vaskefilla til gulvet og telle ned dagene til hun er ferdig...Følg
2013-05-25 16:29
BETA +