Gamereactor internasjonalt Norsk / Dansk / Svenska / Suomi / English / Deutsch / Italiano / Español
Medlemsinnlogging
amigo

Glemt passordet?
Jeg er ikke medlem, men jeg vil registere meg

Eller logg inn med min Facebook-konto
FacebookFacebook
Velg forum
Søk forum
Tråd:

Gameinfo: Alt om E3 part 2

Antall innlegg: 2

battlecount
Velkommen tilbake til Gameinfo med mer om E3 og dette er hva vi har å vente oss av EA Sony og Ubisoft i år. Lats play it on!

Sony vil komme med som alle vet sikker et nytt God of War. Veit ikke så mye om det ennå, men vil komme tilbake til det siden. Uansett det jeg kan si er at det er en online-del med i spillet det er fet og går ut på følgene: To lag møter hverandre i kamp mot en titan eller noe. Den som viner selvfølgelig blir hyllet av gudene og går opp i poeng eventuelt level. Du kan oppgradere krigeren din med rå kule maske og bedre våpen, og så klart magi! Tror jeg. Uansett det blir bra! Det kommer i 2013 mars den. 12, oppdaterer om noe nytt viser seg.

Andre nyheter fra Sony er en ny måte og game sammen med venner som du også kan spille sammen med venner som har Vita, fordi spillet fines på begge plattformer. Kjempe kult! Det har de kalt Playstation All-Stars Battle Royale. Har kan du spille opp til fire, vet ikke om det er noe online ennå, men det får vi sikkert vite. Det som mer døds fet er at de har samlet mange kjente karakterer fra de fleste av Sonys spill og mange andre. kjente karakter som jeg vet om er Drake fra Uncharted Kritos, Slay, Big Daddy og Halgast admiralen fra toeren. Datoen for spillet er ennå ikke satt men det kommer nok rundt juletider. Banene er kule og helt ulik hverandre noe som gjør spillet mer gøy. Gleder meg til å se mer av dette spillet.

For det meste av det Sony viser oss er det nye spill til PS Vita, og ryktene sier at 60 spill skal komme til PS Vita før 2013. tror ikke så mye på det, men veit aldri. Vet i hvert fall at Call of Duty har funnet veien til den bærbare plattformen. Har ikke kommet noe særlig informasjon om det ennå, men vi får krysse fingrene og håpe at det blir like bra som serien.

Andre store titler som kommer fykenes fra lufta og stikker seg inn er Assassins Creed som har fått navnet Assassins Creed 3 Liberation som utspiller seg på samme tid som AC3 gjør. Her møter vi en kvinnelig snikmorder som gir seg ut på et farlig eventyr. Spillets dato er satt den samme tiden som det originale spillet dem 31. oktober i år. Du kan også kjøpe samlepakken med Vita-en i hvit farge og spillet selvsagt. Gleder meg til det kommer! En ting til jeg kan si er at gameplayet er helt fantastisk.

Så tar vi turen innom EA som lover oss mer sport spill og hele pakka. Kinect-en vil bli brukt mer i Xbox-versjonen. Blir kult. Mer BF3 på vei, vil bli en utgave av Battlefield 3 om du er opptatt av BF. Det eneste nye er mer til online-delen som krig med kjøretøy, motorsykkel skyte action og mye mer som jeg ikke vil gå innpå. Vet ikke når det kommer, men det vil siker bli bra. Grafikken er sikkert bedre enn før, vis det er mulig, men jeg er ikke sikker på om jeg skal bytte in det gamle inn i dette. Men uansett så er vil jeg føle med om når det kommer ut.

Og selvfølgelig er det Crysis 3 som overgår det alt. Demoen var hard kokt action so vi fikk servert på messen. Var ikke så veldig mye sniking som spillet går ut på, men vi krysser fingrene og håper på mye sniking i den fete oppfølgeren. Våpnene er blitt bedre og nå kan du bruke de utenomjordiske sine våpen. Og mange flere oppgraderinger i spillet. Det kommer til neste år og jeg kan ikke vente med å få kloa i det.

Et intens og realistisk spill og konkurrenten til Black Ops 2 er Medal of Hanor Warefhigters som byr på kraftig grafikk og lidenskapelig kamp-system. Historien virker bra og demoen vi fikk blod på tan av var utrolig. Våpnene er blitt skikkelig bedre og anno 2012. online-en blir kul og du kan velge hvilket land du vil kjempe for. Blir kult og kommer i slutten av året.

Noe som ble avslørt på E3 var Dead Space 3 som blir lansert tidlig til neste år. Nå kan du spille to offline eller online, blir fet og vil by på større monstre og galere enn før. Coming soon.

Ubisoft låver oss et nytt Splinter Cell som over går alt med kamp-systemet og unik grafikk.
Kommer i 2013. har ikke så mye info ennå men skal komme med mer senere.

Assassins Creed 3 blir et hett spill i år. Det i fjor ble ikke så bra som de håpet på, men i AC3 er alt forbedret på alle måter. Grafikken er sykere og gameplayet er forbedret. Historien tar for seg den amerikanske revolusjon, og du spiller som en stilig indians-amerikansk snikmorder denne gangen. Ikke den trøtte og kjedelige Etzio. Du kan gå i sjø slag denne gangen og takomandoen som en ekte kaptein. Det ser kult ut. Skal under søke mer.

Juste Danse 4 skal også komme. Det skal bli lettere å lære seg trinnene denne gangen og skal oppgraderes noe fra terren.

Hopper dette ikke var trøtt info. Skal skrive en aller siste neste gang og de blir senere i dag. Vil også informere om at jeg skal i slutten av året skrive en topp liste over de beste spillene fra i år, så det er bare å sende inn forslag. Neste gang i siste del blir det de slik at er kan stemme på de fire dere vil ha i GameBattle denne uken. Av alle de du har lest i denne tre delte spesial-en av E3 i LA.
Ses!
Bernt Erik
Fin info dette her og det er mange spill som jeg ser frem til og så ble presentert på E3

Så vi har litt å se frem til i tiden fremover
Bernt Erik Sandnes/Gamereactor Norge - Intel i7 3770K, Gigabyte X58+ G1.Guerrilla, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 12GB Kingston Hyper X, Kingston HyperX 240GB SSD, NEC multiSync LCD 24WMGX3, Philips amBX, CM HAF X kabinett

Skriv et innlegg

For å kunne diskutere må du logget inn. Ny bruker? - bli medlem n!

:D :) :( :-o :shock: :? 8) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: ;-) :idea: :arrow: :| :mrgreen: :clap: :dance: #-o =; :^o [-X :pray: 8-[ :sick: :-# [-( :-k :-- Bold Italic Underline Spoiler

Poll Hvilken konsoll velger du?
  • 13% Wii U
  • 41% Playstation 4
  • 11% Xbox One
  • 24% PC
  • 10% ALLE!!
Resultat
xXAkresSXx94: Sitter her å tegner pokèmon.Følg
2013-05-25 16:50
Animorpher: Da er det ca.3.uker med løpetid ja,holde godt fast i båndet,tepper på sofaen,vaskefilla til gulvet og telle ned dagene til hun er ferdig...Følg
2013-05-25 16:29
Ole-Christian: @remote: Da er han nærmest garantert en A.Følg
2013-05-25 16:25
remote: Jeg krysser fingrene for at OC krysser fingrene. Da har du en sikring, SoL.Følg
2013-05-25 16:04
Strategist: Knuste nesten vekkerklokka i stad i et forsøk på å få telefonen til å slutte å ringe...Følg
2013-05-25 14:21
Tommy Kvaernerud: Vurderer å lage en tredje video denne uken. Selvom jeg burde være ute i solen.Følg
2013-05-25 13:39
xXAkresSXx94: Får spise frokost, bedre seint enn aldri.Følg
2013-05-25 13:17
Ole-Christian: @sonic og link: Jeg bare mottar bestikkelser og finansiell støtte. Jeg gir dem ikke.Følg
2013-05-25 12:59
sonic og link: Takker OC, all støtte (les: finansiell) settes pris på.Følg
2013-05-25 12:58
Ole-Christian: @sonic og link: Jeg skal krysse fingrene for deg.Følg
2013-05-25 12:41
sonic og link: Der ble eksamen levert. Klarte dessverre ikke bonus oppgaven, men håper fortsatt på at jeg får en A.Følg
2013-05-25 12:05
sonic og link: Siste innspurt! (XNA eksamen).Følg
2013-05-25 10:52
remote: Nattråden er helgeåpen for denne uka.Følg
2013-05-25 10:16
Ingar Hauge: Happy Intergalactic Towel Day! http://www.gamereactor.no/blog/ingar+hauge/#59521Følg
2013-05-25 08:40
Animorpher: Ganske sikker på at bikkja har løpetid igjen...Det eneste minuset med og ha en hunn bikkje og en himla irriterende periode :/Følg
2013-05-25 00:28
Royality-indeed: Fast & Furious 6 var siiickFølg
2013-05-24 23:56
ElGamer: Tar en tidlig kveld for en gangs skyld. Så god natt GR.Følg
2013-05-24 23:48
xXAkresSXx94: Det bringer tilbake gode minner når eg ser på videoer av Pokèmon Cards Unboxing på YouTube.Følg
2013-05-24 23:16
princesszelda: akkurat nå er det perfekt ute! sommerkvelder er de fineste.Følg
2013-05-24 22:10
ElGamer: Føler meg overaskende sliten selv om jeg føler at jeg har gjort veldig lite.Følg
2013-05-24 21:52
BETA +