Gamereactor internasjonalt Norsk / Dansk / Svenska / Suomi / English / Deutsch / Italiano / Español
Medlemsinnlogging
amigo

Glemt passordet?
Jeg er ikke medlem, men jeg vil registere meg

Eller logg inn med min Facebook-konto
FacebookFacebook
Velg forum
Søk forum
Tråd:

Sommerspilling - et tveegget sverd

Antall innlegg: 7

Kembokombo
Sommeren er her. Det er også en god slump med fritid som skal sløses, nytes og brukes opp. For når både temperatur og nedbørsmengde innbyr til noe helt annet enn videospilling kan det være lurt å ta noen forhåndsregler. Her er mine forslag til regler som bør følges gjennom sommeren.

1. Spillingen skal kun foregå etter kl. 18.00.
2. Ikke la spilling komme foran fysisk aktivitet.
3. Ikke la spilling komme foran sosial aktivitet (kan kombineres).
4. Vaske håndkontrollen regelmessig.
5. Ikke la spilling komme foran søvn.
6. Spise frokost før kl. 12.00.
7. ???
8. Kose seg klugg ihjel.

Det kan nemlig bli for mye av det gode når hverdagens plikter slipper taket for en stakket stund. Å plutselig oppdage at en fantastisk sommerdag har gått til spille på grunn av nytt nedlastbart innhold kan være en unødvendig nedtur. Det kan nemlig være ditt eget eventyr du går glipp av.
sonic og link
Kommer nok til å være litt ute, men blir nok mest spilling/anime. Å være sosial er et stykke lenger nede på prioriteringslisten.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
Joelspeanuts
Forsåvidt litt enig, menne...

"både temperatur og nedbørsmengde innbyr til noe helt annet enn videospilling"

Eeh, DISAGREED!!

Nei, men seriøst, været her nord er dritt. Kaldt, surt, overskyet... Mildvær at best.

Men titter solen frem er det klart at jeg lar kontrollen ligge. Blåser det og regner det har jeg ingen problemer med å engasjeres i en hyrdestund med min kjære Playstation

Og du: Det å vaske håndkontrollen er for pingler. Skal du ha et solid immunforsvar må du trene det. Bit negler, slå av lysbrytere med tunga og spis smulene som ligger i tataturet. Vil du ha et herdet marinekorps av et immunforsvar som klarer å hamle opp med en baselusk eller ti, eller et pinglete gay parade-tog som løper sin vei så snart en fare melder seg, noe som igjen betyr at man ALLTID må være renslig for ikke å bli syk. Akk, slitsomt.

Tenk på dét neste gang du står der å skal vaske hender, eller en håndkontroll. Gjørmebad med piggtråd for et ekte forsvar, eller parfyme og plysjbånd til matrosene?
If you could reason with religious people, there would be no religious people. - Gregory House, M.D.
armadillon
Har en del turer jeg skal på. Fyller sosial kvoten da. 70% av hjemmetida blir wow spilling og 30% kroppslig vedlikehold.
Spiller med god samvittighet når jeg skal jobbe i to uker og drar på to-tre aktivitets turer.

Når det gjelder disse basseluskene dine er jeg enig med Joelspeanuts. Er syk omtrent en uke i året og da får jeg det hardt. Ellers er jeg frisk som en fisk med uvaskede håndkontrollere og pc. Dusjer ofte da
Jeg var her
Bernt Erik
Hehe - bra blogg

Jeg kommer nok til å spille så mye jeg har sjanse til og tilpasse spillingen gjøremålene til familien.

Tilpasning er nøkkelordet her til de aller fleste
Bernt Erik Sandnes/Gamereactor Norge - Intel i7 3770K, Gigabyte X58+ G1.Guerrilla, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 12GB Kingston Hyper X, Kingston HyperX 240GB SSD, NEC multiSync LCD 24WMGX3, Philips amBX, CM HAF X kabinett
torleif
Fine tips
There's a reason it isn't called Grand Theft Public Transport.
Stupebrett
1. Sove
2. Spille

repeat
Hva kalles en smart person i Sverige? Turist

Skriv et innlegg

For å kunne diskutere må du logget inn. Ny bruker? - bli medlem n!

:D :) :( :-o :shock: :? 8) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: ;-) :idea: :arrow: :| :mrgreen: :clap: :dance: #-o =; :^o [-X :pray: 8-[ :sick: :-# [-( :-k :-- Bold Italic Underline Spoiler

Poll Hvilken konsoll velger du?
  • 13% Wii U
  • 37% Playstation 4
  • 14% Xbox One
  • 27% PC
  • 10% ALLE!!
Resultat
Animorpher: Er endelig kommet i gang med treningen igjen så alt virker til og gå på skinner.Gjenstår bare og finne en balanse av sunn mat nå...Følg
2013-05-23 17:22
xXAkresSXx94: @O-C: Alltid ofre noe for James Bond.Følg
2013-05-23 17:05
Ole-Christian: @Matscoolio: Det er bra. (Overser livefeedene dine hver eneste gang, av en eller annen grunn. Oppdager dem plutselig i etterkant.)Følg
2013-05-23 16:15
Ole-Christian: @SirThomas: 5 er for dårlig, altså.Følg
2013-05-23 16:07
SirThomas: Gikk til sengs 06:30 og stod opp nærmere 08:30 = Sikret Ida en 4'er og meg selv en 5'er på Naturfagsfremføring :)Følg
2013-05-23 16:03
Ole-Christian: @Akres: It's done. Ofret rock-gruppa.Følg
2013-05-23 15:57
gilliankrueger: Trodde faktisk at Rising Storm var oppfølgeren til MOH: Rising Sun for et øyeblikkFølg
2013-05-23 15:55
Matscoolio: @Ole-Christian: Det er ikke særlig snilt gjort av deg, men jeg er så kul at det bare preller av meg. (nå må jeg bare passe på å ikke gråte)Følg
2013-05-23 15:53
xXAkresSXx94: @O-C: Unjoin one, and join my group: James Bond.Følg
2013-05-23 15:50
Ole-Christian: @Matscoolio: Kanskje jeg skal boikotte dere begge.Følg
2013-05-23 15:46
Ole-Christian: @Akres: Får ikke blitt med i den, siden jeg har nådd maks antall grupper jeg kan være medlem av.Følg
2013-05-23 14:52
Grallen: @TK: Yeah, kan hende det er det som var grunne. Funker i alle fall igjen nå.Følg
2013-05-23 14:46
Tommy Kvaernerud: @Grallen: Funker helt fint her. Kan være på grunn av endringene de gjør på siden.Følg
2013-05-23 14:21
Grallen: Bare hos meg forumet ikke funker som det skal?Følg
2013-05-23 14:04
xXAkresSXx94: Endelig har det komt ei James Bond-gruppe! Bli med i den her --> http://www.gamereactor.no/grupper/6171/Følg
2013-05-23 13:26
xXAkresSXx94: Eg ser det blir forandringer i designen på GR, vil det også føre til at dei siste GR-magasinene kommer som PDF-fil?Følg
2013-05-23 12:57
Soraki: Den siste episoden av Penumbra Overture kan du se HER: http://youtu.be/xVmsN0hYYWM Lover ingenting, men det er spenning og skrekk nok!Følg
2013-05-23 12:55
Tommy Kvaernerud: Skriftstørrelsen er litt i overkant, i forhold til resten av siden. Må zoome ut og inn for å få samme størrelse på nyheter og forum.Følg
2013-05-23 12:45
JoEy_Odd: Say whaaaaat Matscoolio? Noo waaayFølg
2013-05-23 12:43
Tommy Kvaernerud: Nytt kommentarfelt i nyheter gitt. VIl det holde seg der, eller blir det slik på forumet også?Følg
2013-05-23 12:38
BETA +