Gamereactor internasjonalt Norsk / Dansk / Svenska / Suomi / English / Deutsch / Italiano / Español
Medlemsinnlogging
amigo

Glemt passordet?
Jeg er ikke medlem, men jeg vil registere meg

Eller logg inn med min Facebook-konto
FacebookFacebook
Velg forum
Søk forum
Tråd:

Max elendig...

Antall innlegg: 11

Tor Erik
GR®
Siden Max åpnet på Egertorget har jeg hørt utallige svensker, og noen svake nordmenn, prise Max-burger'n opp i skyene. Selv redaktøren har kjøpt en og annen cheeseburger, og hans innsalg har hele tiden vært:

- Den ække så gæærn. Man tåler et par stykker.

Etter en kikk på menybildene ble jeg veldig skeptisk - burgeren ser ut som kokt medisterfarse... Selvfølgelig, hvis sjefen sier at det er ålreit, og man slipper å gå et kvartal ekstra til McDonalds, ja da er jeg også villig til å prøve.

Førsteinntrykket var dårlig. Det samme var andreinntrykket. Etter å ha kjøpt burger der for tredje gang bestemte jeg meg for å aldri gjøre det igjen. I dag ble jeg likevel fristet, men jeg fikk tankene på rett kjøl da jeg oppdaget dette skiltet inne på "restauranten":

- Den ække så gæærn. Man tåler et par stykker...
Are you gonna bark all day, little doggy, or are you gonna bite?
Kronoz
Moderator
Ingen burger kommer noengang til å slå Sesam i Trondheim. Det opplest og vedtatt. Max har jeg aldri hatt sansen for uansett.
Are you my mommy? // Je Vois Tout
Sithlord
Synes Maxburgern er vassen og klissete. Burger King er mye bedre
Yet another quest to defeat an evil pig and obtain triangular cheese
Creteck
McDonalds er forferdelige burgere, vis jeg skal kjøpe noe som er kjent så er det Burger King! Men restauranter bruker å ha ganske så gode, men i en av Trondheims store kjøpesenter har de en butikk kalt Egon, der er den definitivt beste burgeren jeg har smakt.
‘Unreal Engine 4 doesn't surprise us. CryEngine 3 is the benchmark' Cevat Yerli
Robin Høyland
GR®
Citerer Sithlord:
Synes Maxburgern er vassen og klissete. Burger King er mye bedre
Yo mister B, I totally agree!

Det er not bare Burger Kongen som gjelder. Skjønner ikke hvorfor Max gidder å prøve engang.

Citerer Creteck:
McDonalds er forferdelige burgere, vis jeg skal kjøpe noe som er kjent så er det Burger King! Men restauranter bruker å ha ganske så gode, men i en av Trondheims store kjøpesenter har de en butikk kalt Egon, der er den definitivt beste burgeren jeg har smakt.

Egon-resturantene har gode burgere, men de slår ikke de dem lager på Thon-hotellene i Bergen. Jeg sverger, det er muligens noe av det beste jeg har stappet i munnen noensinne.
Elektro Banana
Noen som har hørt om Jafs?
http://www.jafs.no/
Beste burgerene ever! Nam de er så utrolig god!
I'll shove that bat up your ass and turn you into a popsicle
Grallen
Foretrekker Burger King eller Egon når det kommer til burgere. Spesielt sistnevntes tex-mex-burger er veldig god.
Everyone has a bazooka in their heart!
Morten Bækkelund
GR®
Selv setter jeg en knapp på Illegal Burger i Møllergata i Oslo. De har ikke så mange toaletter der men...
Å spille FPS på konsoll blir litt som å svømme med skøyter - rett basseng, men feil utstyr.
Tommy Kvaernerud
Forutenom en nasty McDonalds burger for et par uker sia, har jeg ikke kjøpt en burger ute på mange år.
En liten storkiosk kalt Sofus hadde en awesome baconburger, men etter de skiftet eiere og ansatte, ble den forferdelig.

Vi har heller ikke så mange alternativer i Tønsberg så vidt jeg vet.
TK Art Norway på youtube - TKArtNor på twitter
dark samus nemesis
Beste burgeren jeg har smakt, må ha vært på et tilfeldig anonymt gatekjøkken i New York. Da var det ikke langt ifra å renne fra kjeften for å si det sånn.
It's not a unicorn, it's a horse with a sword on it's head that protects my hopes and dreams.
Marlboro Red
Jeg jobbet som bartender og div på Inside Rock Cafè i Bergen i flere år.

Der selges det gode burgere, bla denne !

http://www.insiderock.org/index.php?option=com_content&view=ar
ticle&id=70
Marlboro Red

Skriv et innlegg

For å kunne diskutere må du logget inn. Ny bruker? - bli medlem n!

:D :) :( :-o :shock: :? 8) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: ;-) :idea: :arrow: :| :mrgreen: :clap: :dance: #-o =; :^o [-X :pray: 8-[ :sick: :-# [-( :-k :-- Bold Italic Underline Spoiler

Poll Hvilken konsoll velger du?
  • 9% Wii U
  • 44% Playstation 4
  • 13% Xbox One
  • 26% PC
  • 9% ALLE!!
Resultat
gnyg: The Woolf Is Loose Is In The Blood MountainFølg
2013-06-19 06:19
The Cookiemonster: @HopeN: Tusen takk for at du informerte meg om det! Da har jeg noe å gjøre i natt!Følg
2013-06-19 01:32
The Cookiemonster: @Bernt: Flyvende kaker!? Please......no.....it can't be....Følg
2013-06-19 01:29
kEv_91: The Last of Us... FOR et spill!! Får gåsehud over hvor bra det er!Følg
2013-06-19 00:59
Animorpher: Penger inn på konto og penger ut av konto imorra...Surt og måtte ut med 2000.kr i Kommunale Avgifter fordi man eier en liten leilighet... :(Følg
2013-06-19 00:41
HopeN: Pink Floyd på spotify, fyesss.Følg
2013-06-18 23:56
Strife_Cloud: Lurer du på hvorfor Strifey ikke har fått seg jobb ennå? #headhunted!partII http://www.gamereactor.no/blog/strife_cloud/61041/Følg
2013-06-18 23:16
albaga: Da er min tid på ungdomsskolen over!Følg
2013-06-18 22:17
ElGamer: GH3, noe godt å drikke og besøk av en god venn! Blir ikke en bedre bursdag enn det!Følg
2013-06-18 19:10
fantomena: Sommersalg på GOG.com!Følg
2013-06-18 17:04
xXAkresSXx94: Sommerferie!!Følg
2013-06-18 14:23
albaga: Siste skoledag i dag. Endelig. :)Følg
2013-06-18 10:57
JoEy_Odd: god morgen, verden!Følg
2013-06-18 09:01
remote: Mer Nobel, egentlig. Kanskje i fysikk.Følg
2013-06-18 00:20
Archana: Pulitzer neste, remote!Følg
2013-06-17 23:45
remote: Har skrevet to saker for avisa i dag. Det er ikke lenge til jeg får fast plass i Aftenposten, Dagsavisen, Dagbladet og VG.Følg
2013-06-17 23:39
Ole-Christian: @Archana: Egentlig ikke. Men kanskje.Følg
2013-06-17 23:21
Archana: @OC: Tror du insinuerer at jeg er treig.Følg
2013-06-17 23:20
Ole-Christian: @Archana: Akkurat som så mange før deg.Følg
2013-06-17 23:19
BETA +