Gamereactor internasjonalt Norsk / Dansk / Svenska / Suomi / English / Deutsch / Italiano / Español
Medlemsinnlogging
amigo

Glemt passordet?
Jeg er ikke medlem, men jeg vil registere meg

Eller logg inn med min Facebook-konto
FacebookFacebook
Velg forum
Søk forum
Tråd:

George R. R. Martin: Ta deg sammen!

Antall innlegg: 9

Tor Erik
GR®
I går ble jeg ferdig med bok fem i A Song of Ice and Fire, og jeg er fortsatt i sjokk. Rystelser som følge av dramatiske plottvendinger har fått hodet mitt til å spinne siden jeg først ble sugd inn i Westeros og omegn. Ingen er fredet, ingen er bare gode eller bare onde - alt kan skje... Jeg kommer til kort hver gang jeg prøver å forklare hva jeg liker med serien, men jeg fortsetter likevel å forsøke...sorry.

George R. R. Martin brukte fem år på hver av de to siste bøkene, og selv om han har startet på bok nummer seks er jeg bekymret. Mine kolleger skal ha det til at Martins helse skranter, og at det spøker for at han i det hele tatt skal bli ferdig. Jeg aner ikke hvorvidt dette er fleip eller fakta, men samtidig er jeg redd for å finne ut av det.

Så...hvis du leser bloggene på Gamereactor, kjære Martin: Ta grep! Gå deg en tur hver morgen, dropp fast food, spis kål, drikk masse vann i stedet for alkoholholdige forfriskninger og tenk på alle oss som venter på fortsettelsen av din fantastiske historie.

Det er nettopp dette jeg snakker om! Ta deg sammen og spis knaskegulrøtter hvis du er litt fysen...
Are you gonna bark all day, little doggy, or are you gonna bite?
Gamezfan
Han er etter hva jeg har hørt klar over dette selv, og skal ha fortalt TV-serie-skaperne hvordan serien slutter, slik at de kan avslutte historien for ham hvis han dør før siste bok er ferdig.
"Wonderful! Time for a celebration... Cheese for everyone! Wait, scratch that. Cheese for no one. That can be just as much of a celebration, if you don't like cheese, true?" - Lord Sheogorath
Robin Høyland
GR®
Citerer Gamezfan:
Han er etter hva jeg har hørt klar over dette selv, og skal ha fortalt TV-serie-skaperne hvordan serien slutter, slik at de kan avslutte historien for ham hvis han dør før siste bok er ferdig.

Vel, han har gitt skaperne av TV-serien muligheten til å fullføre serien selv, om noe skulle skje ham, eller om TV-serien rett og slett tar bøkene igjen (noe som også er ganske sannsynlig hvis det fortsetter slik som det gjør nå). Om han har fortalt dem slutten vet jeg ikke, men det skal ha blitt sagt at TV-serien kan få en helt egen slutt, uansett om bøkene blir ferdige eller ikke.

Forhåpentligvis slipper vi dette, men som Tor sier så virker det ikke som helsen er på topp.

Mister George, jeg har nøyaktig samme problem, og jeg inviterer gjerne til daglige sykkelturer gjennom vår flotte hovedstad - THOUGH NO SPOILERS!!
Ingar Hauge
GR®
Jeg synes denne sangen oppsummerer det hele ganske bra: Write George, write like the wind! http://www.youtube.com/watch?v=j7lp3RhzfgI&feature=g-user-u
Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul, ash nazg thrakatulûk agh burzumishi krimpatul
gnyg
Jeg driver på femte bok selv. Blir ferdig i løpet av i dag / i morgen. Om han ikke er i blant oss før han blir ferdig med bøkene så blir jeg trist.

Svært få bøker har vært så spennende at jeg nesten ikke klarer å legge fra meg. Skal faktisk kjøpe "Winds of Winter" på release. Det blir første gang en bok kjøpes på release.
HAKUNA MATATA!
Kronoz
Moderator
Martin har visstnok avslørt hvordan han vil at serien skal slutte til de to skaperne av TV-serien, i tilfelle han skal stryke med. Men satser likevel på at han får fingeren ut av ræva og skriver som et fuckings uvær.
Are you my mommy? // Je Vois Tout
Bjulfyboy
Er han ikke ca 64 år eller noe sånt da. Det er jo ikke så vanlig å stryke med i 70-årene sine ;)
Cladeus
Vil ikke at han skal forte seg dersom det risikerer å skade kvaliteten på bøkene (som er overlegen i forhold til det meste andre jeg har lest), men nå har han kanskje ikke mye valg heller, på grunn av TV-serien. Har lest ham si at han håper at siste sesong av serien og siste bok blir utgitt omtrent på samme tid. Hadde jo vært ganske ideelt, egentlig.
http://www.youtube.com/watch?v=pCWxNgvFbew&feature=plcp
Tor Erik
GR®
Citerer Bjulfyboy:
Er han ikke ca 64 år eller noe sånt da. Det er jo ikke så vanlig å stryke med i 70-årene sine ;)

Stemmer. Problemet er likevel ikke alderen, men den generelle helsetilstanden. Hvem vet; kanskje han har satt ut ryktet for å skape engasjement?
Are you gonna bark all day, little doggy, or are you gonna bite?

Skriv et innlegg

For å kunne diskutere må du logget inn. Ny bruker? - bli medlem n!

:D :) :( :-o :shock: :? 8) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: ;-) :idea: :arrow: :| :mrgreen: :clap: :dance: #-o =; :^o [-X :pray: 8-[ :sick: :-# [-( :-k :-- Bold Italic Underline Spoiler

Poll Hvilken konsoll velger du?
  • 9% Wii U
  • 44% Playstation 4
  • 13% Xbox One
  • 26% PC
  • 9% ALLE!!
Resultat
Kim og Christer: Vi takker alle subs på vår kanal! :)Følg
2013-06-20 14:24
Duck Song: @Skeptisk Heksa jeg har nettopp spist is :PFølg
2013-06-20 13:54
skeptisk-heksa: Vil ha is..Følg
2013-06-20 13:20
ElGamer: Endelig kan jeg og si at jeg også har sommerferie!Følg
2013-06-20 13:16
skeptisk-heksa: Oh, sommer og sooool.... Nei.Følg
2013-06-20 12:23
remote: @Cyanine: Do a barrel rollFølg
2013-06-20 10:21
Duck Song: idrettsdag i dagwFølg
2013-06-20 09:14
gnyg: Hadde vært morsomt med en DRM-update fra M$ når alle hyklerne har kjøpt konsollen sin. Da skal jeg le hardt.Følg
2013-06-20 08:44
Cyanine: Underhold meg noen! #kjederrævvaavmegFølg
2013-06-20 07:14
Archana: PR stunt?Følg
2013-06-20 05:20
RockFuzzEleven: WOAH! YIKES! CRIKEY!Følg
2013-06-20 05:13
JoEy_Odd: Digger Far Cry 3, klarer ikke slutte å spille.Følg
2013-06-20 03:33
Animorpher: Har fått 24/7 Gaming Tv på Kanal listen min!!!Bare videospill døgnet rundt,jeg er allerede hektaFølg
2013-06-20 02:56
AcH Clawed: Microsoft dropper mye av bullshitet til Xbox One:http://news.xbox.com/2013/06/updateFølg
2013-06-20 00:08
Ole-Christian: Lurer på om de har blitt avskrekket, eller om de prøver det samme igjen med Xbox 4 (eller Two?).Følg
2013-06-19 23:57
ElGamer: Det retter nok ikke opp all skaden, men med tanke på at dette er en så positiv nyhet, vil den nok hjelpe salget veldig bra.Følg
2013-06-19 23:51
Tommy Kvaernerud: Bare å gjøre Kinect valgfri nå, så har ikke jeg noe mer negativt å si om XO. Plutselig veldig usikker på valg av konsoll igjen.Følg
2013-06-19 23:31
Ole-Christian: Lurer på om det for sent til å rette opp all skaden de påførte seg selv.Følg
2013-06-19 23:27
ElGamer: Alle fortjener en sjanse til å gjøre opp for seg Ole-Christian! Selv om de aldri burde ha tenkt på det i starten!Følg
2013-06-19 23:12
Animorpher: Kinect 2 trekker fremdeles ned men Xbox One ble hakket mer intressant og kjøpe nå.Krysser fingrene for at Microsoft fortsetter slik! :)Følg
2013-06-19 23:11
BETA +