Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Som dere selvfølgelig har lest i Tor Eriks blogg har Activision ikke enda sendt oss en anmelderkopi av The Amazing Spider-Man til konsoll, men det stopper ikke Robin "Spidey" Høyland - for når han først har bestemt seg for å redde New York gies det ikke opp før byen er renset for skurker, øgler og bortkommende tegneseriesider.

Etter å ha gått gjennom hvert eneste nummer i kontaktlisten min fikk jeg endelig tak i en gammel kjenning som tilfeldigvis hadde planer om å kjøpe spillet. Jeg klarte å overtale ham til å gjøre det på dagen, slik at jeg kunne låne det over helgen.

Og joda, det er ingen tvil om at byen er blitt reddet - hele to ganger, faktisk. Anmeldelsen kommer så snart den er ferdig, så det er bare å holde øynene oppe.
  • 0
  • 192
  • 192
Herlig! Gleder meg!
Get ready for a better you
  • 0
Ser fram til anmeldelsen.
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Får sannsynligvis spillet idag eller imorra, skal anmelde det selv ;D
  • 0
Fikk det idag, det var virkelig morro å svinge seg rundt omkring!
  • 0
Ganske dårlig av Activison og ikke sende det ut da? Tyder på at de er redd for dårlig kritikk?
I'll shove that bat up your ass and turn you into a popsicle
  • 0
Siterer Elektro Banana:
Ganske dårlig av Activison og ikke sende det ut da? Tyder på at de er redd for dårlig kritikk?

Når vi får spill tilsendt såpass sent kan det tyde på slikt ja, men det behøver ikke nødvendigvis å være saken her.

For alt vi vet kan det ha vært snakk om problemer i posten, men vi fikk spillet på døren utover dagen. For alt vi vet kan det ha blitt glemt bort i tollen, men jeg skal ikke spekulere (mer).
  • 0
Elsket Spider Man 2 og Spider Man 3 var helt OK, så jeg håper dette havner på samme nivå som 2ern. Kommer helt sikkert ikke til å gjøre det men man kan alltids håpe. Kjøper det nok når det går ned i pris.
De sa jeg hadde uvanlig høy IQ. Jeg hadde ingen anelse om hva IQ var, men siden de smilte, smilte jeg tilbake.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!